Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסבא יש קווליר 2001, הכיסא פשוט קיבל צורה כי הקפיץ התומך ברח החוצה. במוסך אומרים שזה בעיה מוכרת והם מסדרים את זה באחריות, מה שלי מפריע זה שהם לא מחליפים כיסא לחדש אלא לדברי הפקידה במוסך הכיסא נשלח לבעל מקצוע שמתקן את הבעיה בצורה אומנותית.

 

האם יש מקום לדרוש כיסא חדש? אני בטוח שהם יפתחו את הבד ויתפרו אותו מחדש ולכן זה לא נראה לי ממש נחמד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לסבא יש קווליר 2001, הכיסא פשוט קיבל צורה כי הקפיץ התומך ברח החוצה. במוסך אומרים שזה בעיה מוכרת והם מסדרים את זה באחריות, מה שלי מפריע זה שהם לא מחליפים כיסא לחדש אלא לדברי הפקידה במוסך הכיסא נשלח לבעל מקצוע שמתקן את הבעיה בצורה אומנותית.

 

האם יש מקום לדרוש כיסא חדש? אני בטוח שהם יפתחו את הבד ויתפרו אותו מחדש ולכן זה לא נראה לי ממש נחמד.

 

לא. במקרה של ריפוד אין חובה של החלפת החלק בחדש .

מרבית עבודות הריפוד שנתקלתי בהן עד היום בוצעו כהלכה תוך שמירה על אסטתיות וגימור נאה.

במקרה הזה הייתי אומר: תן לזה צ'אנס, אתה עלול להיות מופתע לטובה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כן שלחו אותו לת"א לאיזה מקום ובמוסך טוענים שיבצעו עבודה מקצועית ולא יורגש שום בעיה אחריי זה, אז אמרתי לסבא שאני אלך איתו מחר (עבודה כשעה וחצי) ובמידה ויהוי בעיות נראה כבר מה עושים הלאה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה כולה רפד.זה לא צריך להיות בעיה.על קפיץ שברח לא מחליפים כיסא.

 

ד"א-רפד (למרבה הצער) הוא מקצוע שדי הולך ונעלם-כך שרוב הרפדים הם כל מיני חבר'ה מבוגרים שעובדים ממש ממש קפדני.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תודה על העידוד, מחר נראה מה יצא. והבנתי ששלחו את סבא לחברה שעובדת עם UMI ככה שלא בטוח שזה יהיה מהקפדנים כמו שתומר אמר. בכל זאת נלך במקרה הכי גרוע נחזור בלי ריפוד :lol:

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...