Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ובפרט לעמית.

תבין טוב ידידי המלומד אני מוכן להמר על הנסיון והותק שלך במוסך

לעומת הנסיון שלי אני עובד במקצוע מכונאות רכב רק למעלה מ35 שנה

בעל כתב הסמכה ומנהל מיקצועי בפועל במוסך וכל זאת רק להרגיעה

את מצפונך. אתה יודע מה בו אגלה לך עוד משהוא שירתתי במילואים

למעלה מ25 שנים כבוחן רכב במוסכים אזרחים בעיקר רנו ופזו מטעם

שלטונות צהל . לענינינו א) לא אמרתי לבחור שילך למוסך מצדי שלא ילך.

ילד גדול ענינו ואחריותו הבלעדית. ב) איך אתה מרשה לעצמך להעביר ביקורת

בצורה כזאת בפורום ואתה לא מכיר אותי ג) לגבי המוסך שהבחור פנה לטפל בבעיה

לא אומר כלום מתאמי נימוס אבל היתי לוקח את המכונית לבדיקה

אצל מכוני בכיר אם נסיון ולא עובד חברה ד) לפי תלונתו והתאור שכתב בעל הרכב

בפורום אני כימעת משוכנע ב100% שהבוסטר דפוק והיה והבחור ירצה הסבר

יפנה אלי כמו שאמרתי אשאל אותו מיספר שאלות ואז אגיד לא את דעתי

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום לכולם ובפרט לעמית.

תבין טוב ידידי המלומד אני מוכן להמר על הנסיון והותק שלך במוסך

לעומת הנסיון שלי אני עובד במקצוע מכונאות רכב רק למעלה מ35 שנה

בעל כתב הסמכה ומנהל מיקצועי בפועל במוסך וכל זאת רק להרגיעה

את מצפונך. אתה יודע מה בו אגלה לך עוד משהוא שירתתי במילואים

למעלה מ25 שנים כבוחן רכב במוסכים אזרחים בעיקר רנו ופזו מטעם

שלטונות צהל . לענינינו א) לא אמרתי לבחור שילך למוסך מצדי שלא ילך.

ילד גדול ענינו ואחריותו הבלעדית. ב) איך אתה מרשה לעצמך להעביר ביקורת

בצורה כזאת בפורום ואתה לא מכיר אותי ג) לגבי המוסך שהבחור פנה לטפל בבעיה

לא אומר כלום מתאמי נימוס אבל היתי לוקח את המכונית לבדיקה

אצל מכוני בכיר אם נסיון ולא עובד חברה ד) לפי תלונתו והתאור שכתב בעל הרכב

בפורום אני כימעת משוכנע ב100% שהבוסטר דפוק והיה והבחור ירצה הסבר

יפנה אלי כמו שאמרתי אשאל אותו מיספר שאלות ואז אגיד לא את דעתי

 

בני ל. היקר !

 

להבא, אודה לך מאוד אם תלחץ איזה ENTER קטן לפני תחילת פיסקה/שורה חדשה...דבר זה יסייע לחברי הפורום לקרוא בהנאה את הודעותיך.

 

אודה לכם אם את האבחנות בנושא בלמים תשאירו למוסך ולמישהו שבאמת ראה/שמע את ה"בעיה".

 

בברכה - איציק נ. :idea: מנהל הפורום.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום אם בכל פעם שאתה לוחץ על דושת הבלם אתה שומע

משהו כמו פסססססס איבוד אויר והרעש מופיע ברכב באיזור

דושת הבלם אז הלך לך הבוסטר ידידי היקר (מגבר בלם)

אם אתה צריך עזרה פנה אלי ואנסה לעזור לך :lol:

בני

 

לא מדובר באיבוד אויר, אלא בתופעה טיבעית לחלוטין לפעולת מגבר הבלם.

 

מרגע הלחיצה על דוושת הבלם, ניכנס אויר אטמוספרי לתא האחורי של מגבר הבלם. פעולה זו

מלווה ברעש קל של יניקת אויר.

 

בדיגמי רנו תופעה זו (הרעש) מורגשת קצת יותר מרכבים אחרים. :!:

פורסם

ערב טוב מר איציק.

תרשה לי להביעה את דעתי. יכול בהחלט להיות שאני לא יודע עברית טוב מה לעשות

אבל מכיון שאנחנו נימצעים בפורום של מכוניות ולא בהשתלמות אצל "אבשלום-קור"

מומחה לשפה העברית וגם לו בחוג ללשון אז אני מקבל את תגובתך באהדה.

אגב מה עים קצת נימוסים והלכות בפורום?

לענינינו לאחר שקיבלנו את תגובתו של עמית למה שכתבתי מצעתי לנכון להציג את עצמי

אים קצת שגיעות אבל לא נורה הבינו אותי.

1) כתבתי במפורש שעל בעל הרכב ליפנות לבעל מיקצוע מוסמך שלא מטעם החברה

2) אני עדין עומד על דעתי לגבי הדיאגנוזה (מה לעשות יש ניסיון)

3) כמו כן כתבתי לבחור שאם יפנה אלי אני ישאל אותו מספר שאלות ואגיד לא

את דעתי.

מכיון שאני די חדש בפורום ואני קורא את ההודעות ביין החברה חשבתי לעצמי

מה יכול להיות אנסה להרים במעט את הרמה המקצועית ולעזור לחברה כאשר הם

אובדי עצות ומקבלים לפעמים תשובות שזה פשוט לא יפה.

לשרותך בכל עת בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ערב טוב מר איציק.

תרשה לי להביעה את דעתי. יכול בהחלט להיות שאני לא יודע עברית טוב מה לעשות

אבל מכיון שאנחנו נימצעים בפורום של מכוניות ולא בהשתלמות אצל "אבשלום-קור"

מומחה לשפה העברית וגם לו בחוג ללשון אז אני מקבל את תגובתך באהדה.

אגב מה עים קצת נימוסים והלכות בפורום?

לענינינו לאחר שקיבלנו את תגובתו של עמית למה שכתבתי מצעתי לנכון להציג את עצמי

אים קצת שגיעות אבל לא נורה הבינו אותי.

1) כתבתי במפורש שעל בעל הרכב ליפנות לבעל מיקצוע מוסמך שלא מטעם החברה

2) אני עדין עומד על דעתי לגבי הדיאגנוזה (מה לעשות יש ניסיון)

3) כמו כן כתבתי לבחור שאם יפנה אלי אני ישאל אותו מספר שאלות ואגיד לא

את דעתי.

מכיון שאני די חדש בפורום ואני קורא את ההודעות ביין החברה חשבתי לעצמי

מה יכול להיות אנסה להרים במעט את הרמה המקצועית ולעזור לחברה כאשר הם

אובדי עצות ומקבלים לפעמים תשובות שזה פשוט לא יפה.

לשרותך בכל עת בני

 

בני, שלחתי לך הודעה פרטית...

רון

פורסם

לעמית ערב טוב קיבלתי את התנצלותך .

לשאלתך כן זה אני ועים אני לא טועה אז ד"ש לאברם!!! :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ערב טוב מר איציק.

תרשה לי להביעה את דעתי. יכול בהחלט להיות שאני לא יודע עברית טוב מה לעשות

אבל מכיון שאנחנו נימצעים בפורום של מכוניות ולא בהשתלמות אצל "אבשלום-קור"

מומחה לשפה העברית וגם לו בחוג ללשון אז אני מקבל את תגובתך באהדה.

אגב מה עים קצת נימוסים והלכות בפורום?

לענינינו לאחר שקיבלנו את תגובתו של עמית למה שכתבתי מצעתי לנכון להציג את עצמי

אים קצת שגיעות אבל לא נורה הבינו אותי.

1) כתבתי במפורש שעל בעל הרכב ליפנות לבעל מיקצוע מוסמך שלא מטעם החברה

2) אני עדין עומד על דעתי לגבי הדיאגנוזה (מה לעשות יש ניסיון)

3) כמו כן כתבתי לבחור שאם יפנה אלי אני ישאל אותו מספר שאלות ואגיד לא

את דעתי.

מכיון שאני די חדש בפורום ואני קורא את ההודעות ביין החברה חשבתי לעצמי

מה יכול להיות אנסה להרים במעט את הרמה המקצועית ולעזור לחברה כאשר הם

אובדי עצות ומקבלים לפעמים תשובות שזה פשוט לא יפה.

לשרותך בכל עת בני

 

בני שלום !

 

ראשית, אנו שמחים על תרומתך לפורום.

נכון, לפעמים בין החבר'ה עונים קצת לא יפה...אל תיקח את זה אישית, KOMPY הוא איש טוב ונעים הליכות ואין לו שום מטרה לפגוע בך. אם היית מכיר אותו אישית, לא היית חושב שהוא גס רוח.

 

אגב, איננו כיתת לימוד של אבשלום קור אך מנהלי הפורום ומפעיל האתר סבורים כי רמת כתיבה נאותה היא חלק מהרמה שהפורום מגבש לעצמו - תמיד שואפים מעלה. ראה בהודעתי את הצד החיובי / ביקורת בונה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...