Jump to content

6gd

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    סטודנט

הנקודות של 6gd

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. קניתי קליאו שנת 98 1.4 אוטומטית 25KKM. נראה לי שהאוטו לא סוחב בעליות באופן בלתי סביר אפילו לרכב קצת עצל (לא מצליח לעבור 70 בפרויד חיפה ואני לבד באוטו בלי מזגן). בבדיקת הרכב לא ציינו דבר על בעיות מנוע כלשהן כך שאני מניח שכל מה שנבדק בד"כ בבדיקה שלפני קניה אכן תקין. הרכב סיים טיפול גדול במוסך מורשה השבוע כך שאני מניח שכל מה שבד"כ מבוצע בטיפול (פלגים וכו') יורד מהפרק גם כן. כמו כן הוחלף לו בין השאר דוד אחורי שהיה נפוח. הבעיה הייתה קיימת עוד לפני הטיפול ולכן אני לא חושב שבטיפול נגרם נזק. המצב אחרי הטיפול השתפר אך במעט. אני תוהה אם אלו ביצועי הרכב (אין לי אפשרות השוואה כי הוא אצלי רק שבוע) או תקלה. איזה בדיקות מומלץ לבצע על מנת לפסול / לאשר תקלות כלשהן שעלולות לגרום לתופעה. כמו כן המאוורר מיזוג תקוע על מהירות מירבית. בבדיקה שעשיתי גיליתי שיש חוט חתוך לפני היחידת בקרת מאווררים שנמצאת בצד שמאל קרוב לשמשה הקדמית. אם מחברים את החוט הפיוז של המאוורר נשרף. כאמור כל עוד החוט מנותק המאוורר פועל על סל"ד מירבי. ההנחה שלי היא שיחידת הבקרה תקולה והשאלה היא איך לוודא את זה בלי לפני שאני רוכש חדשה. כמו כן היכן אפשר לקנות / לתקן כזאת במחיר סביר יותר ממה שרנו דורשים על חדשה (כ- אלף ש"ח). בבקשה עזרה, שחר
×
×
  • תוכן חדש...