Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבת דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח!

הלכה לי משאבת דלק בדיהטסו שרייד 88 גיר רגיל

 

זה יכול היות בגלל בלאי אבל לדעתי זה בגלל ליכלוך במיכל שיצר קשיי שאיבה שהרסו לבסוף את המשאבה

למישהו מוכרת התופעה?

מישהו בקיא במחירים מפירוק?

המלצות?

 

תודה רבה!

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

מאיפה אני קונה כזה דבר חדש ??

תזכור שמדובר ברכב משנת 88?

אתה מכיר מקום שפתוח היום :(

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם
מאיפה אני קונה כזה דבר חדש ??

תזכור שמדובר ברכב משנת 88?

אתה מכיר מקום שפתוח היום :(

 

אתה קונה את זה בכל חנות חלקי חילוף, דיהטסו 88 זה לא בדיוק מכונית אקזוטית ונדירה.

 

לגבי היום - אולי בישובים / איזורים ערביים או דרוזיים. אם אתה בצפון, אני בטוח שבעיר התחתית בחיפה אפשר למצוא, או בישובים הדרוזיים על הכרמל. מעבר לזה אין לי מושג.

פורסם

עכשיו ( באור יום) פתחתי וגיליתי שיש כאבל שמעביר חשמל (ככל הנראה) בנוסף לשני הכבלים של הדלק (כניסה לשמאבה ממיכל ויציאה לקרבורטור)

מה שאומר שהמשאבה חשמלית ויכול להיות שהבעיה שלה היא בעצם בחוסר חשמל

איך אני בודק דבר כזה ?

איך אני יכול להיות בטוח שמדובר במשאבה חשמלית?

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

קשה לי להאמין שיש באוטו שלך משאבה חשמלית

תוודא שאתה יודע איפה יושבת משאבת הדלק.. היא אמורה להיות מכנית

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם
שלום לכולם וחג שמח!

הלכה לי משאבת דלק בדיהטסו שרייד 88 גיר רגיל

 

זה יכול היות בגלל בלאי אבל לדעתי זה בגלל ליכלוך במיכל שיצר קשיי שאיבה שהרסו לבסוף את המשאבה

למישהו מוכרת התופעה?

מישהו בקיא במחירים מפירוק?

המלצות?

 

תודה רבה!

 

המשאבה ברכב שלך היא מכאנית.

עלות משאבה חדשה נעה באיזור ה 100-200 שח לכל היותר.

 

אני ממליץ לך להצטייד בדוגמא כי קיימים מספר סוגים של משאבות לדגמים הללו של השרייד (מספר יציאות שונה בכל משאבה, יש משאבות עם 2 יציאות, 3 יציאות, לשון ארוכה, לשון קצרה וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

משהו לא מסתדר לי פה

 

יש צינור אחד שמגיע מהפילטר דלק אל המשאבה צינור שני שיוצא מהמשאבה אל הקרבורטור

מעיין צינור שלישי דק מאוד שיוצא מהמשאבה אל האויר ( מעין צינור פליטה או משהו)

וצינור רביעי שהוא צינור דק שנראה שהולך אל עוד כמה צנורות חשמל

אומנם המשאבה יושבת בצמוד לראש מנוע אבל עדיין אני לא בטוח אם היא מכאנית/חשמלית

בכל מקרה עוד מעט אני אפתח ויבודק האם הצינור הוא באמת חשמל הוא חרטנ

 

חוץ מזה מה זה לשון אורכה לשון קצרה?

:mad:

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

באם המשאבה מחוברת בצמוד לראש המנוע סימן שהיא מכנית

עדיין באיך פועלת משאבה מכנית ותבין למה היא צמודה לראש מנוע

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

×
×
  • תוכן חדש...