Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מאוורר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי סובארו ג'סטי משנת 88 אבל זה לא העניין.

 

חברי קנו לי מאוורר לאוטו ליום ההולדת באוטודיפו.

אין לי מושג איך להתקין אותו וגם לאף אחד מהחברים.

האם יש אפשרות להתקין אותו בלי לעשות חורים בדאש בורד ?

 

תודה רבה מראש.

SUBARU JUSTY JL10

נפח 996 סמ"ק

שנת 1988

 

אבא: MAZDA LANTIS XL 1.6 2001

אמא: KIA CARNIVAL 2.9 TURBO DEISEL 2003

בשניהם דלק על חשבון העבודה.

אז אני מסודר.

פורסם

אתה מדבר על מאוורר קטן לתוך האוטו???

 

אם כן אז אמור להיות שקע למצת 12V

אם לא ויש רק שתי חוטים. אז תחבר אחד למצבר (+)

ו(-) לפח הרכב ובניהם מתג של ON OFF

או במקרה שיש לך חוטים בלי החיבור למצת יש באוטו דיפו או בחנויות מהסוג הזה

קונקטור למצת, כלומר אתה מחבר את שני החוטים הליו והוא ניכנס לשקע המצת

 

*לדעתי הוא לא ממש עוזר!!

אגב לדעתי הם קנו אותו כרמז שחם באוטו!!!!

ותתקין מזגן :wink:

פורסם

חוט אחד של המאורר יחובר לגוף הרכב וחוט שני יספק חבור חיובי למאורר דרך מתג ונתיך.

באם יחוברו החוטים הפוך אז המאורר יסתובב הפוך, כלומר במקום לזרוק אויר עליך הוא ידק אויר ממך והלאה ואז תצטרך להחליף בין החבורים.

הטוב ביותר שתרכיב המאורר אצל חשמלאי רכב ואז הבצוע יהיה איכותי ובטיחותי.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

וחורים בדשבורד מן הסתם תהיה חייב לעשות.

אתה לא יכול להניח אותו סתם...

מקסימום אתה יכול להנדס איזה פח שייצא מתוך הרווח בין המערכת לדשבורד או ברווח בין דלת תא הכפפות לדשבורד, ולחבר אליו את המאוורר. כמו שמתקיני דיבוריות לא חאפרים עושים.

למזלך אתה פטור מהסכנה שהאיירבג יכול להעיף את המאוורר לפנים של מי שיושב מולו. יש יתרונות בחוסר איירבג...

×
×
  • תוכן חדש...