Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתקין מד טורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, יש לי אוטו ישן בלי מד טורים (וזה לא קשר מחייב כי הוא בא גם בגירסה עם מד טורים וחישוב של ק"מ לליטר ומה שלא תרצו), ואני חושב על להתקין בו אחד.

א. איפה קונים את זה בארץ?

ב. איך מחברים? כמה זה מסובך / יכול לגרום נזק?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

בקשר לב.

לא מסובך

לא עושה נזק

חוט אחד לקויל , אחד למינוס ושניים לתאורת שעונים , לא מתוחכם במיוחד ... נחמד ביותר .

נזק? רק אם תתאמצ :)

מאיפה?

אין לי מושג

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זה היה מהיר...

 

לא חשבתי שזה כל כך משנה, כי יש לי דיסטריבוטר כמו לכל אוטו אחר :)..

ואני מתכוון לשים איזה משהו חיצוני כזה, מאוד טוב לי שבלוח השעונים יש ... שעון! (אמיתי כזה, שמראה את השעה).

 

אבל אם אתם מתעקשים אודי 80 SC מודל 86

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

תוכל לקנות מד-טורים חיצוני אצל המתמחים בשעונים לרכב.

 

אפשרות אחרת היא למצוא מפירוק לוח שעונים שלם עם מד טורים ושעון זמן

 

(כי סביר שבמכונית שבה היה מד טורים מצאו מקום אחר לשעון הזמן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

השעון במודלים עם מד טורים בא בתוך המד בתור שעות דיגיטלי או בתור שעון מחוגים קטן (כמו שהיה פעם בסובארו באמצע הדשבורד)..

 

אנצל את השאלה האחרונה להגיד משהו: בערך _כל_ ה"חידושים" כביכול כמו חלונות חשמל, מראות חשמליות, נעילה מרכזית, שפריצרים של הפנסים, חישוב ק"מ לליטר, ABS, בקרת מהירות שיוט וגם לוח שעונים שנראה חללי (מעט מאוחר יותר), היו כבר לפני 20 שנה לפי מה שאני יודע, ואולי אף לפני (מהירות שיוט באה מעט אחרי ההילוכים האוטומטיים במכוניות אמריקאיות, כלומר סביבות שנות ה50). זה הפתיע גם אותי כשהסתכלתי על איזה ספר של אודי שנת 82-83 ופתאום חשבתי שהתבלבלתי בספר... הסיבה, לדעתי: אלו לא חידושים כלל! הם אף פעם לא היו אתגר טכנולוגי או משהו - פשוט אנשים החליטו שאין בכל הצעצועים האלו צורך.

 

נחזור לנושא: איפה יש חנויות כאלו של שעוני רכב?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

היי

יש לי מד טורים יפיפה למכירה ,הוא חדש בקרטון לא פתוח.

 

מד טורים ניקל ובפנים רקע לבן ותאורה כחולה עם מחט אדום

זה כמו בסרט מהיר ועצבני עם ווין דיזל.

 

הוא מתחבר לסליל הצתה. והוא יכול לשמש גם כבקרת שיוט.

רשום על הקרטון "XXX" (הסרט של ווין דיזל)

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
היי

יש לי מד טורים יפיפה למכירה ,הוא חדש בקרטון לא פתוח.

מד טורים ניקל ובפנים רקע לבן ותאורה כחולה עם מחט אדום

זה כמו בסרט מהיר ועצבני עם ווין דיזל.

הוא מתחבר לסליל הצתה. והוא יכול לשמש גם כבקרת שיוט.

רשום על הקרטון "XXX" (הסרט של ווין דיזל)

לירן

יש לך אולי משהו ממהיר ועצבני 2? וין דיזל לא היה שם.

כמו כן - האם יש לך אביזרים מ- מלתעות, החבובות בהוליווד,חגיגה בסנוקר, ET, חלף עם הרוח ו/או סרטים של רוקו וסילביה סיינט?

פורסם

אתם יודעים במקרה טווח מחירים?

לפני שמישהו מתנפל עלי, אני פשוט לא רוצה להוציא על זה יותר מ60-70 ש"ח (בסך הכל מה זה? מקסימום אני אקנה משהו באי-ביי ב2$) ורק לסוע לת"א זה 20-30 ש"ח..

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...