Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לי,אולי לקנות לי ארבע בולמי קוני ,עכשיו יש צהובים ויש אדומים .

 

הבנתי שהצהובים מוגדרים סופרטיבים והם יכולים להתכוונן,התקשר אליי איזה בחור מהחברה פה שמפרסת בפורום עם הצעה,ואמר לי גם שאצלי ברכב אי אפשר לכוון את הבולמים אחרי ההתקנה,אפשר לפני אבל עדיין לא הבנתי כל פעם שאני ארצה לכוון נצטרך להוציא אותתם החוצה? (הצהובים :? ).

 

עכשיו ההבדל הוא בערך ממוצע 200 ש"ח+\- לבולם.

 

השאלה היא האם ביכלל כדאי להתקין לי צהובים ומה בנוגע לקפיצים ? אצלי אין מקדימה קפיצים רק מאחורה.

 

מה שגם יושבים לי ארבע מונורו די חדשים כהגדרת המוסך כל כמה זמן מחליפים בולמים בדרך כלל ?

 

איזה רמות בחירה יש בקוני הצהובים(נוחות קשיחות וכו'..) ?

 

תודה.

פורסם

מה המטרה הסופית שלך?

מה אתה מעוניין להשיג מהרכב? לאן אתה רוצה להביא אותו? נוחות? קשיחות?

 

קח שחשבון שאם המטרה היא להשאיר את הרכב +- איך שהוא עכשיו אז אין סיבה להחליף את המונרו החדשים יחסית. אם בכל זאת תקנה קוני צהוב ותשאיר אותם "פתוחים" אז הם אמורים להיות ברמת קשיחות של המקוריים.

:-)

פורסם

הסבר לי בבקשה עד כמה הם נוחים שהם "פתוחים"

 

פשוט אין לי ניסיון עם זה.....

 

בוא נגיד שאני רוצה רכב שיבולם מהמורת אבל שיוריד לי זווית גילגול אפשרי ?

 

אני רוצה רכב קשיח יחסי...אני באמת שלא יודע איך לתאר לך את זה..אבל אני מפחד מרכב שיהיה יותר מדי קשיח וישבור לי את הצורה.

 

למרות שהייתי מצד שני שמח לרכב כזה אבל בלתי אפשרי לחיות עם דבר כזה.

פורסם
הסבר לי בבקשה עד כמה הם נוחים שהם "פתוחים"

 

פשוט אין לי ניסיון עם זה.....

 

בוא נגיד שאני רוצה רכב שיבולם מהמורת אבל שיוריד לי זווית גילגול אפשרי ?

 

אני רוצה רכב קשיח יחסי...אני באמת שלא יודע איך לתאר לך את זה..אבל אני מפחד מרכב שיהיה יותר מדי קשיח וישבור לי את הצורה.

 

למרות שהייתי מצד שני שמח לרכב כזה אבל בלתי אפשרי לחיות עם דבר כזה.

 

אתה חיפאי אם אני לא טועה, נכון?

אם כן... אני נמצא שם במילואים בשבועות הקרובים, קח סיבוב של חצי דקה על הקליאו ותבין מה זה קשיח... :twisted:

לצערי אני לא יודע מה המצב של ה75 שלך על בולמים מקוריים אז אני לא יוכל לחוות דעה על "כמה קשיחים יהיו הקוני" ביחס למה שיש עכשיו.

לא ניתן להרוויח מכל העולמות. נוחות תבוא תמיד על חשבון קשיחות, אין מה לעשות.

 

כנראה שכדאי שלגבי התייחסות ספציפית ל75 נמתין למישהו שחווה שינוי דומה או רכב דומה יחסית.

:-)

פורסם
חשבתי לי,אולי לקנות לי ארבע בולמי קוני ,עכשיו יש צהובים ויש אדומים .

 

הבנתי שהצהובים מוגדרים סופרטיבים והם יכולים להתכוונן,התקשר אליי איזה בחור מהחברה פה שמפרסת בפורום עם הצעה,ואמר לי גם שאצלי ברכב אי אפשר לכוון את הבולמים אחרי ההתקנה,אפשר לפני אבל עדיין לא הבנתי כל פעם שאני ארצה לכוון נצטרך להוציא אותתם החוצה? (הצהובים :? ).

 

עכשיו ההבדל הוא בערך ממוצע 200 ש"ח+\- לבולם.

 

השאלה היא האם ביכלל כדאי להתקין לי צהובים ומה בנוגע לקפיצים ? אצלי אין מקדימה קפיצים רק מאחורה.

 

מה שגם יושבים לי ארבע מונורו די חדשים כהגדרת המוסך כל כמה זמן מחליפים בולמים בדרך כלל ?

 

איזה רמות בחירה יש בקוני הצהובים(נוחות קשיחות וכו'..) ?

 

תודה.

 

תראה אין הרבה מה לשחק פה תקנה את הצהובים וככה תוכל לכוון אותם לנוחות שלך

אתה רוצה לנסוע ושהאוטו יהיה נוח כוון למצב רך

 

אתה רוצה להתגרזן על האוטו כוון למצב קשה.

זהו.

פורסם
חשבתי לי,אולי לקנות לי ארבע בולמי קוני ,עכשיו יש צהובים ויש אדומים .

 

הבנתי שהצהובים מוגדרים סופרטיבים והם יכולים להתכוונן,התקשר אליי איזה בחור מהחברה פה שמפרסת בפורום עם הצעה,ואמר לי גם שאצלי ברכב אי אפשר לכוון את הבולמים אחרי ההתקנה,אפשר לפני אבל עדיין לא הבנתי כל פעם שאני ארצה לכוון נצטרך להוציא אותתם החוצה? (הצהובים :? ).

 

עכשיו ההבדל הוא בערך ממוצע 200 ש"ח+\- לבולם.

 

השאלה היא האם ביכלל כדאי להתקין לי צהובים ומה בנוגע לקפיצים ? אצלי אין מקדימה קפיצים רק מאחורה.

 

מה שגם יושבים לי ארבע מונורו די חדשים כהגדרת המוסך כל כמה זמן מחליפים בולמים בדרך כלל ?

 

איזה רמות בחירה יש בקוני הצהובים(נוחות קשיחות וכו'..) ?

 

תודה.

 

תראה אין הרבה מה לשחק פה תקנה את הצהובים וככה תוכל לכוון אותם לנוחות שלך

אתה רוצה לנסוע ושהאוטו יהיה נוח כוון למצב רך

 

אתה רוצה להתגרזן על האוטו כוון למצב קשה.

זהו.

 

עופר... כדי לכוון את הבולמים אצלו הוא יצטרך לפרק אותם לגמרי כל פעם... זה לא סיפור פשוט וזה גם מצריך (לפחות בקליאו, לא יודע מה קורה באלפא) כיוון פרונט לאחר כל פירוק שכזה...

:-)

פורסם
אין בולמים שאפשר לכוון ללא פרוק?

 

יש. למשל הקדמיים בקליאו (סתם דוגמה... :wink: ). אבל כנראה שלאלפא שלו אין.

אני אישית, לאחר חשיבה נוספתף הייתי נשאר עם הבולמים המקוריים בעיקר אם הם חדשים יחסית ואתה ממילא מחפש תמא טורבו ...

:-)

פורסם

רגע, אתה יכול להסביר לי איך עובד הכיוונון?

 

כאילו למה ברכב אחד כן ניתן לכוון וברכב אחר אין אפשרות? מה ההבדלים (בהנחה וזה אותם הבולמים)?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אין בולמים שאפשר לכוון ללא פרוק?

 

יש. למשל הקדמיים בקליאו (סתם דוגמה... :wink: ). אבל כנראה שלאלפא שלו אין.

אני אישית, לאחר חשיבה נוספתף הייתי נשאר עם הבולמים המקוריים בעיקר אם הם חדשים יחסית ואתה ממילא מחפש תמא טורבו ...

 

האמת כבר אני לא כל כך מחפש תמא טורבו ביגלל שלא מצאתי אחת "נחמדה" אז אני כנראה מוותר על הרעיון :wink: .

 

בכל אופן אתה מכיר את המוסכים האלה שהבולם נראה להם חדש אבל בעצם הוא לא מתפקד כחדש,אני חושב שהרכב פשוט לא בולם דברים אתה מרגיש רכב די קשיח... :roll:

 

בוא נגיד שאני מחפש שיהיה לי עבודת מתלה אבל שיהיה באמצע כזה די קשיח כדי לקחת סיבוב כמו בן אדם ודי נחמד כדאי לנסוע.. :? בכביש ציבורי ממוצע.

פורסם

אני חיפשתי תמא טורבו יותר מ-4 חודשים עד שמצאתי. לא הצטערתי. 6 שנים אח"כ והיא עדיין אצלי.

תמשיך לחפש.

פורסם

אתם יכולים להעלות תמונה ולהראות איך הכיוון עובד? או לפחות איך נראה הברז ואיך מכוונים את הבולם?

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...