Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כן ספרו לי על הרכב

הבעלים טוען שבגדישה 0.5 הוא לוקח פיאט קופה 4 צילינדר

השאלה היא האם גדישה 0.5 היא לא נמוכה יחסית ובעצם מעיד על עבודה לא מוצלחת

אולי לא הורידו את יחס הדחיסה במנוע והשאירו את אותן בוכנות סתם רעיון

עזרה תתקבל בברכה?

פורסם
אם כן ספרו לי על הרכב

הבעלים טוען שבגדישה 0.5 הוא לוקח פיאט קופה 4 צילינדר

השאלה היא האם גדישה 0.5 היא לא נמוכה יחסית ובעצם מעיד על עבודה לא מוצלחת

אולי לא הורידו את יחס הדחיסה במנוע והשאירו את אותן בוכנות סתם רעיון

עזרה תתקבל בברכה?

איזה עזרה אתה מחפש בדיוק?

 

אני לא יודע את מי הוא לוקח ואת מי הוא לא לוקח אבל מה שבטוח זה שהאוטו חזק.

 

ראלי זה רכב קל, לא צריך הרבה כוח בשביל להעיף אותו.

 

חוץ מזה המנוע הזה זה לא מנוע שגודש בצורה מקורית, יש גבול לאיפה ניתן להביא אותו בצורה שתהיה עוד איכשהו אמינה פחות או יותר. יותר חשוב יהיה לבדוק מה מצבו של המנוע ואם בעלו של הרכב נתקל באי אילו בעיות.

 

גדישה של 0.5 באר גם תפגע פחות בביצועים של הרכב בסיבובים, פחות בעיטת טורבו שמערערת את היציבות, הטוב משני העולמות.

 

אם ראלי מוגדשת זה לא חזק לך מספיק לך תקנה משהו אחר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני מכיר את הבעלים ואת הרכב.

הרכב גודש 0.5 באר משיקולי אמינות, האמן לי שגם כך הוא מ-א-ד מהיר.

אי אפשר לאמר עבודה חובבנית ולהזכיר את הרכב הזה בנשימה אחת, אם זאת יחס הדחיסה הופחת לא באמצעות החלפת בוכנות אלא שינוי גובה ראש המנוע.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...