Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות טיפול 10k לאופל קורסה שנת 85 של דודה שלי ורציתי לדעת על איזה

שמן מנוע ושמן גיר אתם הכי ממליצים, ואילו פלאגים הכי יתאימו יתאימו.

 

 

בתודה מראש.

פורסם

וצריך גם פילטר לשמן מנוע, ואני חושב גם פילטר אויר (או שאין פיטר אויר בקרבורטור?)

ותבדוק ברקסים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני רוצה לעשות טיפול 10k לאופל קורסה שנת 85 של דודה שלי ורציתי לדעת על איזה

שמן מנוע ושמן גיר אתם הכי ממליצים, ואילו פלאגים הכי יתאימו יתאימו.

 

 

בתודה מראש.

 

1. שמן מנוע 20W50

2. פילטר שמן מנוע

3. פילטר אויר

4. פילטר דלק

5. פלאגים (בוש או ACDELCO)

 

* לבדוק מפלס נוזלים (בלמים, גיר וכד')

* לבדוק מים במצבר

* לבדוק שלמות גומיות לציריות/הגה

* לבדוק אורות (חניה, איתותים, ראשי, ברקס, רברס, אור מספר אחורי)

* מומלץ לנקות תופים אחוריים (במוסך) - אני הייתי מרענן גם נוזל בלמים על הדרך.

 

האוטו ידני או אוטומטי ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני רוצה לעשות טיפול 10k לאופל קורסה שנת 85 של דודה שלי ורציתי לדעת על איזה

שמן מנוע ושמן גיר אתם הכי ממליצים, ואילו פלאגים הכי יתאימו יתאימו.

 

 

בתודה מראש.

 

1. שמן מנוע 20W50

2. פילטר שמן מנוע

3. פילטר אויר

4. פילטר דלק

5. פלאגים (בוש או ACDELCO)

 

* לבדוק מפלס נוזלים (בלמים, גיר וכד')

* לבדוק מים במצבר

* לבדוק שלמות גומיות לציריות/הגה

* לבדוק אורות (חניה, איתותים, ראשי, ברקס, רברס, אור מספר אחורי)

* מומלץ לנקות תופים אחוריים (במוסך) - אני הייתי מרענן גם נוזל בלמים על הדרך.

 

האוטו ידני או אוטומטי ?

 

איציק

 

תודה רבה איציק.

כן האוטו ידני ובאמת לא עבר טיפול במשך הרבה זמן .

הוא שנת 85 עם 80 אל קילומטר וכמעט לא נוסע.

לדעתי גם צריך כיוון שסתומים וכיוון הצתה כי המנוע ממש לא עובד עגול אני רק תורם את חלקי הצנוע ואת השאר אני מקווה שהיא תעשה במוסך.

פורסם

חשבתי כרגע לעשות גם ניקוי קרבורטור ואינפוזיה עם k44

מה אתם אומרים מומלץ לכזה אוטו ישן?

פורסם

טוב בעיות , בעיות ועוד בעיות.

היום ניסיתי לעשות את הטיפול וגיליתי:

א) אני לא יכול להחליף תפילטר שמן כי המפתח שקניתי נשבר.

ב) אין בורג לניקוז שמן הגיר ואפשר רק להוסיף (או שמישהו יאיר את עיני)

ג)החלפתי פלאגים , ואז הגיע תור הפלטינה .

החלפתי את הפלטינה אבל האוטו משום מה לא מפריע. אני חושב שהבעיה במרווח שם

ואין לי דרך למדוד אותו רעיונות?

 

רק מזכיר שזה קורסה שנת 86 .

פורסם

רצועת טיימינג הוחלפה ממש לא מזמן .

אבל עזוב אותי מזה יש בעיות שאני לא מצליח לפתור וממש לא בא לי לקרוא לשגריר :lol:

×
×
  • תוכן חדש...