Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי ממיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי תפקידו של הממיר הקטליתי הוא לשרוף את הדלק והשמן באגזוז

והשאלה שלי היא למה צריך לשפר את הממיר הקטליתית ?

מה זה נותן ?

כמה זה עולה ?

 

*להבא אנא דייק יותר בכותרת, הודעתך נערכה*

פורסם

תפקיד הממיר לטפל בגזים רעילים הנפלטים מן המנוע.

הממיר יוצר לאחר שבמרבית המדינות חוקקו חוקים המגבילים את כמות הגזים הנפלטים

(שם לב שבטסט שמים צינורית לבדיקת גזים באגזוז)

מכאן שהשיפורים נועדו לשפר את איכות החיים של כולנו!

הבעיה היא עם כמה צעירים שחושבים ששיפור זה עקיפת הממיר- הגדלת זיהום האויר בתמורה לכמה אחוזים שיפור בעוצמת המנוע

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אז בעיקרון אם אתה מוריד את זה אז יהיה יותר כח למנוע ?

איפה זה נמצא ?

יש לך במקרה תמונה של זה ?

אפשר להוריד את זה ולהחזיר את זה בטסט ?

פורסם

אסור להוריד את הממיר הקטליטי מכמה סיבות:

1. במכוניות החדישות יש חיישן חמצן אחרי הממיר הבודק את איכות גזי הפליטה וללא ממיר

גזי הפליטה המזהמים יגרמו לנורת בקרת תקלה במע' ההזרקה שתדלק ולשבוב בפעולת המנוע כי הוא יעבוד בברירת מחדל לתקון המצב.

2. גם בנסיעה בכבישים יש לפעמים ניידת בקורת של משרדי התחבורה עם איכות הסביבה

ובלווי משטרה כך שרכבך עלול להתגלות ללא הממיר, יורד מהכביש, תחויב ברשוי מחדש

ובקנסות על שנוי מבנה, זהום אויר וכו'.

3. מחיר ממיר קטליטי יקר ונע סביב 5000.00 (חמשת אלפים) ש"ח ויותר, תלוי בדגמי

הרכבים.

בברכת נסיעה בטוחה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...