Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט אונו 1000 שנת 94....

 

היה בעיה שהאוטו היה נכבה בסרק אז החלפתי חיישן דלק.... :roll:

החלפתי אינגקטורים..... :roll:

ועכשיו האוטו לא נכבה תמיד בסרק.... :? הוא לפעמים נכבה... :mad:

ושאני לוחץ חצי דוושה הוא עושה רעש של מפלצת שואגת...... :mm_eek:

ואחרי כמה זמן מתכבה בסרק... :mad: . יש פתרונות/רעיונות..? :roll:

פורסם
יש לי הרושם שאתה מבלבל לנו פה במח

איזה אינג'קטורים בדיוק החלפת בפיאט אונו 94 SPi ?

 

נו, האינג'קטורים של הגלגל של הדריישאפט של הנאבה האמצעית מאחור :!:

 

אתה חייב להבין, דוד, שישנם דברים בקופלונג שלא מוקבלים על כל אחד- וכל פיסטון יעשה מה שהוא רוצה אם תמשיך לשים לו אינג'קטורים בקופלונג של המשאבה המרכזית מחוברת לגלגל האחורי.

 

מעבר לכך, ידוע לכל שכל קאמפשט מתחת ל 2 מעלות צלזיוס עלול לגרום לגמגומים בסרק, עבודה לא סדירה של ההגה ובעיות היסטריות במפלג, בפיק-אפ ובמודול של המשאבה הלינארית הימנית של הגלגל השמאלי.

 

מעבר לכך, כל מודול חדש שתתקין ידרוש שינויים איזוטוריים הכוללים איזולירבנדיים בכמויות מטורפות שלא שוות את ההשקעה בתמורה לתוספת הספק של 1nm.

 

אני הייתי ממליץ על 95 מהול בסולר לשיפור זוויות הגלגול ותוספת שמן סינטטי לשיפור עפיצות ההגה בסיבובים של 67 מעלות עם ישורת של 200 מ' לאחר מכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש לי הרושם שאתה מבלבל לנו פה במח

איזה אינג'קטורים בדיוק החלפת בפיאט אונו 94 SPi ?

 

נו, האינג'קטורים של הגלגל של הדריישאפט של הנאבה האמצעית מאחור :!:

 

אתה חייב להבין, דוד, שישנם דברים בקופלונג שלא מוקבלים על כל אחד- וכל פיסטון יעשה מה שהוא רוצה אם תמשיך לשים לו אינג'קטורים בקופלונג של המשאבה המרכזית מחוברת לגלגל האחורי.

 

מעבר לכך, ידוע לכל שכל קאמפשט מתחת ל 2 מעלות צלזיוס עלול לגרום לגמגומים בסרק, עבודה לא סדירה של ההגה ובעיות היסטריות במפלג, בפיק-אפ ובמודול של המשאבה הלינארית הימנית של הגלגל השמאלי.

 

מעבר לכך, כל מודול חדש שתתקין ידרוש שינויים איזוטוריים הכוללים איזולירבנדיים בכמויות מטורפות שלא שוות את ההשקעה בתמורה לתוספת הספק של 1nm.

 

אני הייתי ממליץ על 95 מהול בסולר לשיפור זוויות הגלגול ותוספת שמן סינטטי לשיפור עפיצות ההגה בסיבובים של 67 מעלות עם ישורת של 200 מ' לאחר מכן.

 

איציק

:rofl::silly::lol::lol::screwy:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מה איזה אינגקטורים מה אתם גנובים???????

יש הזרקה באונו שלי......

תענו ברצינות אני תקוע....

:evil:

 

אינג'קטור אחד - וגם זה במקרה הטוב :p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...