Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי בעיה של רעש ברזלי מהאזור המדחס / אלטרנטור , הלכתי לליטל ובסוף התגלה שזה היה בורג קצת משוחרר , בורג שכדי להגיע אליו צריך להוריד את המותחן ואת הרצועה כמובן .

 

כרגיל לעבודות בליטל הבעיה חזרה לי , ויש לי כמה שאלות :

 

1. האם ללכת לליטל ולדרוש שיתקנו את זה ... ( אין לי כבר כוח אליהם ) , זה היה לפני כחודשיים בערך .

2. האם לנסות לבד להוריד את הרצועה ואת המותחן ( לא כזה קל , שהם החליפו לי את המותחן הם הדביקו את השייבות )

3. האם ללכת למוסך לא מורשה רגיל רק כדי לעשות את העבודה הזאת , לא מסובך הרי .

 

 

תודה .

 

האמת היא , אני רוצה לנסות בעצמי להוריד את זה , אבל אני מתלבט , בכל מקרה יש לי סופרגלו לשייבוט , מה אתם חושבים ?

 

האם לפרק את זה לבד או לא ?

 

האם אתם מכירים איזשהם סיבוכים בתהליך ?

פורסם

אם אני לא טועה ( ויכול להיות שכן) אז התהליך הוא כזה:

מורידים את הבורג המכוון של האלטרנטור, תוך כדי הוצאת הרצועה מסובבים את המנוע, תלוי בגודל הרצועה שלך אם היא קטנה צריך לבוסס את המנוע אם לא אז לא..

 

סיבוב המנוע- לא מכיר את האוטו אבל יכול להיות שזה בורג 17 או 19 או בכלל כוכב.

אתה תופס את הצלחת עם הבורג הנל ומסובב אותה, כל המנוע מסתובב, כמובן המנוע צריך להיות כבוי, סוויץ פתוח, ועל ניוטרל.

 

להחזרת הרצועה צריך להעזר בלום מה שזה אומר שצריך עוד בן אדם , שוב אני לא מכיר את האוטו הזה ספיציפי אז יכול להיות שהתהליך הוא פחות מורכב.

 

אגב, אם לא תמתח את הרצועה בצורה נכונה אז כל בוקר השכונה תתעורר מהצווחות שתוציא הרצועה. לכן שמור על כיוונון נכון.

 

 

או, שתחכה עד הטיימיניג הבא, שיסדרו לך את זה באותה הזדמנות.

 

 

 

אבל בכל מקרה , לך לאיש מקצוע, חבל שתתפס לך הרצוע עקב התקנה לא נכונה ואז אומרים שלום יפה לשסתומים ולמנוע באופן כללי..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

אהלן,

תודה על התשובה ,

אצלי ברכב זה לא ככה...

 

העניין הוא שאני צריך להוריד את המותחן עצמו ....

 

אני אמרתי לעצמי שאני ינסה , הרי עם רכב צרפתי חייבים לנסות , רק ככה לומדים .

 

אם אני לא יצליח להרכיב אותו או כל בעיה אחרת אני פשוט קופץ למוסך ולדעתי במחיר של 100 ש"ח + / - הם ירכיבו לי .

 

בכל מקרה , לאחר מחשבה לא נראה שאני יכול לעשות פה נזק , אני גם נעזר ב - HAYNES בנושא איך למתוח במדוייק .

פורסם
אהלן,

תודה על התשובה ,

אצלי ברכב זה לא ככה...

 

העניין הוא שאני צריך להוריד את המותחן עצמו ....

 

אני אמרתי לעצמי שאני ינסה , הרי עם רכב צרפתי חייבים לנסות , רק ככה לומדים .

 

אם אני לא יצליח להרכיב אותו או כל בעיה אחרת אני פשוט קופץ למוסך ולדעתי במחיר של 100 ש"ח + / - הם ירכיבו לי .

 

בכל מקרה , לאחר מחשבה לא נראה שאני יכול לעשות פה נזק , אני גם נעזר ב - HAYNES בנושא איך למתוח במדוייק .

 

שכחת להוסיף מחיר הגרר למוסך

 

:lol::lol::lol:

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
אהלן,

תודה על התשובה ,

אצלי ברכב זה לא ככה...

 

העניין הוא שאני צריך להוריד את המותחן עצמו ....

 

אני אמרתי לעצמי שאני ינסה , הרי עם רכב צרפתי חייבים לנסות , רק ככה לומדים .

 

אם אני לא יצליח להרכיב אותו או כל בעיה אחרת אני פשוט קופץ למוסך ולדעתי במחיר של 100 ש"ח + / - הם ירכיבו לי .

 

בכל מקרה , לאחר מחשבה לא נראה שאני יכול לעשות פה נזק , אני גם נעזר ב - HAYNES בנושא איך למתוח במדוייק .

 

שכחת להוסיף מחיר הגרר למוסך

 

:lol::lol::lol:

 

חלק מהביטוח , חובה ברכב צרפתי :) ...

 

ולהגיע למוסך בלי אלטרנטור בהחלט אפשרי , רק שהמצבר יגמר זה יהפוך לבעיה ...

בכל מקרה , חצי שעה נסיעה בהחלט אפשר לבצע .

פורסם

האם האלטרנטור עצמו נותן את הזרם?

כלומר המצבר הוא רק איכסון זמני וקצר למתח, כמו בקבל של המערכות סטיריאו (ה1F)

שמעתי פעם שמנורה קטנה של התא מטען שדלקה כל הלילה גמרה לבן אדם את המצבר...

 

אז אל תסמוך על המצבר, מקסימום הצטייד בכבלי התנעה ובחבר עם אוטו.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

בכל מקרה אני חייב לעשות משהו ,

זה רעש מעצבן של וירברציות , כל מכת גז יש מעיין גררררר מעצבן כזה .... :twisted:

 

אני יעדכן מה קורה ...

פורסם

שלום לכולם ,

היום החלטתי לקחת את הסיכון ולנסות לפתור את הבעיה בעצמי .

 

1. העלתי את הרכב על ג'ק , 2 ג'קים בעצם , אחד מהג'ז ואחד מהראלי

2. שמתי את הצמיג מתחת לרכב - לבטחון

3. שמתי בלטות כדי לקבע את הרכב

4. פרקתי את הגלגל הימיני

5. פרקתי את מכסה הפלסטיק של בית הגלגל , קניתי קלפסים חדשים , 2 ש"ח בז'אן

6. מפרקים את צינור המים שלא יפריע ( רק מזיזים אותו מהבורג שם )

7. משחררים את ברגי המותחן

8 . משחררים את הבורג המותח

9 . משחררים את הרצועה

10 . מפרקים את המותחן עצמו

11. מדליקים את המנוע כדי לוודא שהרעשים שהיו לי אכן מגיעים מאזור , והם אכן הגיעו מהאזור , בלי הרצועה לא היו שום רעשים

12 . עברתי כל בורג ובורג וחזקתי , היו כמה ברגים שהיו די משוחררים

13 . מחברים את ברגי המותחן

14 . שמים את הרצועה

15 . מותחים אותה כך שבלחיצה חזקה עם האגודל תהיה תזוזה של 5 מ"מ

16 . מחברים הכל ומניעים

17 . מקשיבים שאין רעש של החלקה ,מעיין שריקה , מה שקורה שהרצועה לא יושבת מספיק חזק .

18. נותנים למנוע לעבוד 10 דקות כדי לוודא שהרצועה יושבת ישר ולא מחליקה

 

19 . קופצים וצועקים לשמיים : " הצלחתי " ....

 

אני גאה בעצמי , לקחתי את הסיכון , עשיתי את זה פעם ראשונה והצלחתי , חסכתי 200 ש"ח במוסך .

 

ה- PROXEN הוכיחו את עצמם כפשוט מדהימים , המאריכים והמפרק הגמיש פשוט עושה כל עבודה לקלה , כמו כן יש לי סט מפתחות מלא וסט של כוכב .

 

אלי .

פורסם

:) כמה אפשר להגיד "בסדר, פישלו לי עם האוטו..."

אני מציע לך לחפש מקום אחר לתקן בו את האוטו שלך.

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אלי-הורדת המותחן זה שטויות.

 

סה"כ המותחן בנוי מבורג כיוונון שמותח רצועה.

 

תוריד את הגלגל הקידמי בצד של הנוסע ואת מגן הבוץ (אם הוא עוד שם) ותוכל לראות את כל מנגנון המותחן.

 

בורג הכיוונון של המותחן נמצא למטה.כל מה שצריך לעשות זה לשחרר את הבורג והרצועה תהיה רופפת לחלוטין.זה לא כזה סיפור.

 

הקטע עם האלטרנטור זה שטויות.אחרי שתסיר את הרצועה,חזק את כל הברגים וגמרנו.תשתדל לשים רצועה חדשה,מכיוון שלא מומלץ להשתמש ברצועה ישנה.

 

בכל מקרה-זה דבר שדורש טיפול-אם האלטרנטור "ירקוד" על הצירים לאורך זמן,הציר הפנימי שלו ינוע בשמיניות,התושבות ילכו וכמובן שהאלטרנטור ייטחן מבפנים.

 

לא מומלץ.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אלי-הורדת המותחן זה שטויות.

 

סה"כ המותחן בנוי מבורג כיוונון שמותח רצועה.

 

תוריד את הגלגל הקידמי בצד של הנוסע ואת מגן הבוץ (אם הוא עוד שם) ותוכל לראות את כל מנגנון המותחן.

 

בורג הכיוונון של המותחן נמצא למטה.כל מה שצריך לעשות זה לשחרר את הבורג והרצועה תהיה רופפת לחלוטין.זה לא כזה סיפור.

 

הקטע עם האלטרנטור זה שטויות.אחרי שתסיר את הרצועה,חזק את כל הברגים וגמרנו.תשתדל לשים רצועה חדשה,מכיוון שלא מומלץ להשתמש ברצועה ישנה.

 

בכל מקרה-זה דבר שדורש טיפול-אם האלטרנטור "ירקוד" על הצירים לאורך זמן,הציר הפנימי שלו ינוע בשמיניות,התושבות ילכו וכמובן שהאלטרנטור ייטחן מבפנים.

 

לא מומלץ.

 

לגבי המגן בוץ , זה בדיוק מה שעשיתי ...

 

ולמה שהאלטרנטור ירקוד על הצירים שלו ? , מה הקשר ?

הבעיה הייתה אחד הברגים של המדחס שהיה קצת משוחרר וגרם לוויברציות .

פורסם
:) כמה אפשר להגיד "בסדר, פישלו לי עם האוטו..."

אני מציע לך לחפש מקום אחר לתקן בו את האוטו שלך.

 

 

 

 

רון.

[

 

כמובן ,

ואל תדאג ,לגבי ליטל עוד תשמע רבות ממני .

×
×
  • תוכן חדש...