Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותק, הרכב ננעל!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי קרה את המקרה הכיי מוזר בעולם (לפחות מבחינתי)

הרכב הוא אופל קורסה 96

אין אימבולזייר או משהו בסגנון

וכך הדבר:

הוא נכנס לרכב מנסה להתניע, הסוויץ לא מסתובב! ההגה נעול! ובורר ההילוכים שנמצא במצב פארקינג מסרב לזוז מהמקום, ניסינו כל ווריציאה אפשרית של משחק בהגה ביחד עם הסוויץ, וכלום, הרכב מסרב להפתח..

כמובן שגם ניסינו להגיד ססמי היפתח אבל ... לא הלך כל כך.. :)

 

למישהו יש רעיון איך לשחרר??

תודה מראש!

פורסם
לחבר שלי קרה את המקרה הכיי מוזר בעולם (לפחות מבחינתי)

הרכב הוא אופל קורסה 96

אין אימבולזייר או משהו בסגנון

וכך הדבר:

הוא נכנס לרכב מנסה להתניע, הסוויץ לא מסתובב! ההגה נעול! ובורר ההילוכים שנמצא במצב פארקינג מסרב לזוז מהמקום, ניסינו כל ווריציאה אפשרית של משחק בהגה ביחד עם הסוויץ, וכלום, הרכב מסרב להפתח..

כמובן שגם ניסינו להגיד ססמי היפתח אבל ... לא הלך כל כך.. :)

 

למישהו יש רעיון איך לשחרר??

תודה מראש!

 

להזמין גרר ולקחת למוסך - אין ברירה.

יכול להיות שמדובר בסוויץ' סטרטר תקול או בעיה אחרת (קלה הרבה יותר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דבר ראשון בקשר להילוכים תבדוק פיוזים (אם אני לא תועה מס' 14 אבל אני לא בטוח)

אם הפיוזים בסדר יש אפשרות לפרק את הפנל של הידית הילוכים, לסובב אותה ב 90 מעלות ומתחתיה צריכה להיות ידית צהובה קטנה ומאפשרת להוציא את הידית מPARKING ידנית (כל התהליך רשום בספר רכב).

 

בהצלחה.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

×
×
  • תוכן חדש...