טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היום בדרכי לחיפה עיני חשכו, הראלי התחממה והגיעה לקו האדום, נורה נדלקה. הגעתי למוסך פתחתי מכסה מנוע ומה ראיתי? צינור החימום שיוצא מבית התרמוסטט התפוצץ בנקודת ההסתעפות שלו והשפריץ מים לכל עבר (מי שזוכר כבר סיפרתי פה שהצינור פגום במקצת). בכל אופן, צינור חדש הוזמן מת"א ומחירו 160 שקלים, סבבה. אני משוחח עם האחראי, נראה אדם נעים הליכות וסובלני לדרישותי. הסברתי לו שהמנוע יותר מידי מתחמם ואני מעוניין להוריד את הטמפ' ע"י תרמוסטט 83 מעלות. הוא הסביר לי שזה לא בטוח יעזור היות וגם צריך להחליף יוניט על מנת שהמאווררים יכנסו לפעולה מוקדם יותר. יום ראשון יגיע הצינור החדש ואחרי התקנתו סיכמתי עם אותו מנהל שנעשה ניקוי פנימי לרדיאטור ע"י החומר שקניתי ולאחר מכן שטיפה. …
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מנסה להשיג ווסת לחץ דלק 3.5 באר ל-VTR הבעייה היא שאף אחד לא רוצה לדבר איתי בלי מק"ט. למישהו יש מושג איך אני יכל להשיג ווסט שמתאים לי. אולי למישהו מותקן והוא רשם את המק"ט, או שהוא מכיר מקום שיודע להתאים לי ווסט ללא מק"ט. נראה לי מוזר שהעניין יהיה כ"כ מסובך.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חמוד אתה צריך דחוף תוסף למוח- וכנראה גם אוברול. מי שמפרסם בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי לניקוי רגליים...." יש לו הרבה פיח.....
הודעה אחרונה מאת ido fallach, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברשותי ונדאי אקסנט מודל 95, לאחר 100,000 ק"מ המנוע התחיל לאכול שמן, מישהו מכיר תופעה דומה ביונדאי, ואם כן מה הפתרון?
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני לא אחזור על הכותרת, אני צריך לעבור טסט לרכב, לאחרונה נופלת טיפה פה טיפה שם.. העלתי את האוטו במוסך, כנראה עליתי על איזו אבן עצבנית.. יש מה לדאוג או שזה לא מעניין אף אחד? תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
טיפול בליטל ---רשמים 1 2
מאת AMOS- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
צהריים טובים אז כמו שאתם יודעים 306 שנת 98 הרכב עשה 90 אלף וזה טיפול ראשון שלי הגעתי מוקדם מוקדם אבא שלי לא הבין למה אני ממהר כל כך.... הייתי במוסך ב 7:20 בבוקר יאיר קיבל את פניי...למרות השעה הייתי 3 בתור. טוב ניגשים לעסק- טיפול 90 אלף ללא טיימינג -זה עיקר הטיפול + יישור קו לגבי כל מיני פריטים קטנים פרטים בהמשך. בוצע טיפול 90 אלף הוחלפו רפידות קדמיות + חריטה של הדיסקים הקדמיים הוחלפו פילטר אוויר מסנן שמן ופלגים בוצע ריענון נוזל בלמים ורענון נוזל קירור נמצא שחסר אום -הושלם נמצא שחסר אטם נחושת- הושלם והשו"ס -רכשתי 44 k במחיר מדהים של...............................58 שקלים(אצל הפרסי עולה 60 שח השפריצר האחורי לא עבד הסבתי את תשומת ליבו …
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
דוד מנירוסטה ...
מאת ido- 4 תגובות
- 970 צפיות
רציתי לדעת מה בעצם היתרון המשמעותי של הנירוסטה בכל הקשור לרכיבי מע' הפליטה ברכב . אני מניח שעמידות הנירוסטה גבוהה יותר והבלאי נמוך , האם יש עוד משהו ??? מדוע , בעצם , מומלץ הנירוסטה ??? עידו .
הודעה אחרונה מאת ido, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
וולו שנת 1977 המוכר יד שלישית (לדעתי בחור ישר) טוען שלרכב רק150000קמ . כסא נהג מתפרק ושוני בצבעי לוח שעונים מרמזים אחרת! השאלה- האם בדיקת קומפרסיה עשויה לאמת את טענת הקמ?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה... האוטו החל להתחמם לי ליפני כחודש....שמתי לב שנוזל שמן מראש המנוע... החלפתי לו פקום ועשיתי שיוף (חריתה),והמנוע המשיך להתחמם... לאחר מיכן ראיתי שיש פיצוץ בצינור התחתון של הראדיטור,והחלפתי אותו...... והמנוע (כמובן) המשיך להתחמם!!! לבסוף התייאשתי והחלפתי לו היום ראדיטור חדש דנדש מהקופסא!!! ותנחשו מה??? הואע ממשיך להתחמם... (אבל הפעם רק עם מזגן...) מה יכולה ליהיות הבעיה??? יכול להיות שהמכונאי שעבד לי על ראש מנוע עשה טעות כל שהיא??? אני כבר לא יודע מה לחשוב......
הודעה אחרונה מאת marksab, -
התחממות מנוע
מאת CaRReRa-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום חום המנוע הגיע לי לקו האדום (כנ"ל חום שמן) מייד כיביתי מנוע ונתתי לו להתקרר לאחר בדיקות מסוימות הגענו למסקנה שכאשר אני מפעיל מזגן, הונטה שלו עובדת לשנייה ואז מייד נעצרת, ורק אחת עובדת.. לכן המנוע עובד עם מזגן אבל רק ונטה אחת מקררת אותו וזה לא מספיק. עכשיו על הבעייה עלינו(כנראה,נקווה שזה לא מסובך יותר) השאלה היא מה לדעתכם גורם לכך? האם זהו רק חיבור לקוי\קצר במגעים של הונטה? או שזה משהו הרבה יותר גדול? פשוט אני רוצה לשמוע השערות שונות לפני שאני אפנה למוסך... נ.ב בהתחלה נשרף פיוז שהיה אחראי על הונטה... (30 אמפר) וראוי לציין שבלי מזגן הרכב נוסע טוב והחום רגיל
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש משהו מומלץ חוץ מוליאו? או שוליאו-(VALEO) הכי מומלץ? הדוושה שלי קשה ובלחיצה עליה יש רעש ממיסב הלחץ.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כמו לעשות שהמזגן יכנס לפעולה רק מטורים מסוימים או להקטין את היחס של הכוח שהולך למזגן? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תגידו, לאחר שמנוע עבד ועבד ועבד בחום הנוכחי + מזגן, אחרי הכיבוי אמור לעלות מעט "אדים" מתוך פתח המילוי ( אדי שמן ) כאילו השמן רותח ??? מה זה ?
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלשום התחמם לי המנוע בזמן נסיעה (לא ידעתי בזמן אמת)ת המנוע השמיע הרבה רעשים וצלצולים ויצא ריח של שמן שרוף. הגעתי למוסך למחרת (נסעתי כחצי שעה) והוא אמר לי שהלך ראש מנוע על פי האפיון הבא: כשהאוטו התקררת התנענו אותו כשהמכסה של המים פתוח והרכב התחיל לזרוק כמויות של מים החוצה. האם זה נכון? הוא טוען שהחלפת ראש מנוע בסובארו אוטומטי שנת 88 אינה כדאית בגלל צריכת שמן מוגברת מאוד שתהיה אח"כ ומציע לי להחליף את כל המנוע. המחיר של מנוע משומש לטענתו 2500 ש"ח עבודה כ- 1000 ש"ח ודברים נילווים יכולים להעלות את המחיר עד לסה"כ כ-5000 ש"ח. מה דעתכם על כך? האם נשמע לכם נכון? בתודה מראש אלדד
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. יש לי שאלה די קשה... אז ככה. -כידוע לכם לי יש רנו קליאו 1.4 שנת 96' יד שניה עם בערך 200K עם דוד פתוח וכל השאר סטנדרטי לחלוטין. ואני חייב לציין שאני מרוצה ממנה מאוד!!! -וחבר שלי קנה קליאו כמעט כמו שלי... שנת 95' יד שניה עם גם כמעט 200K סטנדרטית לחלוטין! הוא קנה אותה לפני חודש. והוא לא מרוצה ממנה והוא כל הזמן טוען ובוכה ומיילל שהקליאו שלו יותר חלשה משלי... ואני בשיא תמימותי אמרתי לו "מה פתאום" "אין מצב זה אותו רכב"... בקיצור אתמול עשיתי עליו מבחן... למרבה תדהמתי אכן הרכב חלש מאוד ביחס לרכב שלי אצלי הילוך ראשון זה 50 קמ"ש עד לניתוק יש לציין שהוא מגיע דיי בקלות לסוף ההילוך. אצלו זה הילוך ראשון 40 קמ"ש וכנראה שאין ניתוק …
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
בעיות בסיטרואן zx
מאת BMW-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי מספר בעיות ברכב ולפני שאני ניגש למוסך אני רוצה להתייעץ איתכם: הבעיה היא שלפעמים הטורים ממש נמוכים עד כדי כך שבאת התנעה הם צונחים מתחת ל-500 סל"ד והאוטו נחנק וכמעט נכבה..(עד שאני נותן לו קצת גז) אני לא יודע אם זה קשור אבל לוקח לאוטו (במיוחד בבוקר ולאחר הרבה זמן שהוא לא זז) הרבה זמן להתחמם לטמפ' עבודה נורמלית ועד שהוא מתחמם הוא לא מתפקד כראוי והטורים קופצים ורועדים והאוטו לא סוחב.. שהוא כבר מגיע לטמפ' רצויה אז הנסיעה מצויינת וטובה.. לכל זה יש בנוסף בעיה אחרת: בעת נסיעה רגילה לחלוטין, הטורים לא יורדים מתחת ל-2000 סל"ד.. הכוונה היא שבעת העברת הילוך או עצירה או מצב ניוטרל או כל דבר כזה, במקום שהטורים ירדו ל-1100 (כמו שצריך להיות בד"כ) הם פשוט נשארים על …
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, אז ככה קודם כל בנסיעה הראשונה ביום (גם היא בצהריים בשיא החום של הקיץ) לוקח למנוע המון זמן לעזוב את קו המינימום של שעון החום. (פי עשר או יותר ממה שלוקח לטיוטה קורולה). גם כשהוא עוזב את נקודת המינימום (חמישים מעלות) הוא לא מגיע לחום שהוא אמור להגיע אליו (תשעים מעלות) אלא נשאר תמיד באמצע בין התשעים לחמישים. (גם בנסיעות ארוכות בתוך העיר וגם בנסיעות בינעירוניות. רק בנסיעה איטית של חיפוש חנייה או פקק החוף מגיע לתשעים או קצת יותר). חבר שלי (מכונאי במקצועו) בדק ואמר שהוא לא רואה בעייה בטרמוסטט והוסיף שככה זה כל הפיאטים - לוקח להם המון זמן להתחמם - זה נכון מה שהוא אומר? ושורה תחתונה - מה יכולה להיות הבעיה? אגב - האם זה מזיק לאוטו כשמדליקים א…
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, הקורולה שלי (2002) רועדת קצת בעמידה - אני מתלבט אם ללכת בגלל זה למוסך או שאולי אין סיבה. התופעה לא הייתה בעבר, והיא גם לא כ"כ חזקה בהווה אם כי מעצבנת. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! לאחרונה כנראה שישנה נזילה של שמן ברקס אבל אין שום סימנים לכך חוץ מהנורית שמן שנדלקת ואני מוסיף כל פעם עוד.. איך אני יכול לאתר את מקור הנזילה? ומה העלות של תיקון כזה במוסך? תודה מראש! נ.ב האוטו הוא סוזוקי בלנו 96
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אתמול בשעות הלילה נסעתי כ- 40 ק"מ. עצרתי ואחרי כשעה נסעתי עוד כמה כמה ק"מ נסיעה עירונית. עצרתי שוב ואחרי כעוד שעה התחלתי שוב בנסיעה בינעירונית. התחילו רעידות חזקות בלי יכולת להגדיר מאיפה- המושבים רעדו, הדשבורד, הקלאץ (לא ממקום ספציפי) והייתה תחושת קרטוע וחוסר סחיבה. הרעידות היו גם בנסיעה וגם בעמידה. הבייבי התחילה להיכבות במהירויות נמוכות ובכל רמזור אדום שבו עצרתי. הסטרטר השמיע צרחות כפעמיים, אך האוטו הניע בקלות יחסית. הבייבי בקושי האיצה וגם מד הסל"ד נתקע מידי פעם. שום נורת ביקורת לא הבהבה, אז עצרתי בצד אחרי כמה דקות כדי לבדוק אם יש נזילות כלשהן/ משהו שנראה לעין. לא נראה שום דבר, אז המשכנו בנסיעה. אחרי כ- 10 דקות של קרטועים, רעידות וחוסר סחיבה, הבייבי פשוט חז…
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
- 7 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
האוטו שלי מבזבז מלא דלק. כשאני מוריד את הרגל מהגז אז גם נשמעים פיצוצים כאילו באק פיירים.. כנראה שהסיבה היא תערובת דלק עשירה אבל מה יכול לגרום לזה? ואם המחשב אחרי לזה, האם תהיה בעיה לתקן אותו כאשר יש באוטו צ'יפ? (superchips)
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מרגיש שהאוטו לא מעביר להילוך רביעי (גיר אוטומט) אבל אני לא בטוח בזה וגם אין לי מד טורים איך אני יכול לדעת ?!
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חסר לי באוטו שמן... איזה שמן אני צריך לקנות למנוע... היתי באוטו דיפו היום ואמרו לי שאני צריך 10-40 חצי סנטטי. בסופו של דבר קניתי כי אין לי ברירה , אבל לא יודע אני מעדיף עוד חוות דעת ל אנשים. אני לא יודע למה אני חושש כי יש הרבה רמאויות ומכירים עם שמן שלא מתאים האוטו הוא פורד פיאסטה 97 מנוע 1.3 תודה לכול העונים ואם אפשר אז מהר לפני שאני ישים אותו במנוע.... תודה בכול מקרה
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לקחתי מזדה לבדיקה אמר לי הבוחן שיש לה נקישות בגל הזיזים, הוא לא הצליח להסביר לי מה זה אומר ומה צריך לעשות כדי לטפל בבעיה. הרכב די בסדר חוץ מזה. האם מישהו יכול להסביר מה המשמעות של הדבר הזה?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי שקראתי את הספר על המנוע היו כמה דברים שלא היו לי ברורים. לא הרבה (הספר פשוט מצוין!), אבל עדיין דברים קטנים. אני אתחיל מהבעיה הראשונה. בהזרקה ישנם 4 שלבים ( לא 4 פעימות, בפעימת ההזרקה עצמה). 1. הדלק מגיע למזרק. 2. הדלק מחומם מראש. 3. הדלק מוזרק. 4. המזרק נסגר. השאלה שלי היא - מדוע ישנו חימום מראש? תודה לעונים. ראלימן
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בדקתי וולו244 שנת 77 למכירה. כל החלק התחתון וכן בדפנות יש מריחה נדיבה (מגעילה ולא מקצועית) של סיליקון. שאלתי- האם ניתן לטפל באתימה זו באופן יותר מקצועי ואיך? אומדן מחיר?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 914 צפיות
שלום לכולם אז ככה אני קורא פה הרבה כתבות על תושבות מנוע ושצריך לשים לב לדברים האלה וכו'. לי אישית נראה שיש באוטו בעיה בתושבות.. לפני כמעט 7 חודשים עבדו לי במסוך על המנוע טיפול גדול באוטו שכלל פירוק הראש. מאז יש לי תופעות מוזרות כגון: חשוב לציין שהמנוע יושב אצלי בצד ימין. בזמן סיבוב לפעמים יש חריקות מאיזור המנוע... וכשאני עולה על בורות שפוגשות את הבולמים ימינים כלומר איפה שרוב המנוע יושב יש רעשי חריקות כאלה .... תמיד חשבתי שזה בא מהבגאז אבל לא נראה לי זה חריקות כאלה לא מכות. ובזמן האחרון כלומר שלושה חודשים כל פעם שני מושך את הטורים ואז מעביר הילוך (האוטו מושך קדימה כלומר מתרומם טיפה ואז בזמן ההחלפה ההשהייה הזאת של ההחלפה גורמת לאוטו לנסוק כלומר לרדת כלפי מט…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
רעש מצד ימין
מאת asaf41-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי רעש יותר נכון תיקתוק מצד ימין כאשר אני עוזב גז ונתון גז וגם כאשר אני עובר בין בורות וחורים בכביש ובמפרים היום ישבתי באוטו ואמרתי לאחי ינדנד את האוטו מצד ימין ואז שומעים את התיקתוק זה נשמע מכיוון בולם הזעזועים מה נראה לכם שזה אומר שהבולם גמור אם הוא מתקתק ככה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום פעם ראשונה שאני שואל פה שאלה - אני צריך תשובה עד מחר בבוקר מקווה שתעזרו. אז ככה: יצאתי אחורה ולא שמתי לב שההגה סובב שמאלה לפני זה - בקיצור האוטו נדפק בעמוד והחלק העליון של הפגוש בקושי מחזיק - נגיד ככה - אני לא הצלחתי בכוח להוציא אותו אבל מכה חזקה עם משהו שעשוי ממתכת וזה יירד.. השאלה שלי היא כזאת - אני צריך לנסוע מחר מירושלים לקריית ביאליק וחזרה. מה אתם אומרים זה בסדר לנסוע עם זה? הוא מחזיק די טוב - מלמעטה הפגוש מחזיק מעולה - רק הברגים מלמעלה נפלו ועכשיו זה פשוט תפסו איכשהו. עוד דבר כמה יעלה להחליף או לתקן - הפגוש לא התעק רק נדפקו הברגים. פשוט אני מפחד שזה ייפול לי סדרך ואני אעלה עם האוטו עליו ב90 קמש... אני נוהג בדייאהטסו …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בראלי 106 אחרי שממלאים את הרדיאטור במים צריך לבצע ניקוז. ישנם 2 ברגי ניקוז, ה-1 הוא בסיגנון בורג של וונטיל שניתן לפתוח אותו ידינית. ה-2 הוא בורג כוכב. ברצוני לקנות את המפתח הזה אך אינני יודע מהו מספרו/גודלו. אשמח לקבל עזרה על מנת לקנות את המברג הנכון.
הודעה אחרונה מאת magician,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 333 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- D4K
- KipodYam
- פריג'י
- VromVrom
- תומר ב
- Sh123454
- sperial
- paza
- נולד לליסינג
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- אהרן ג
- mottis
- eliharel
- itaimoto
- AUDIO KING
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- Aviady001
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
- yoav911gt2
- hgilad123
- mikk
- ArikC
- רפי לין
- לירון .ה.
- danielos
- stum
- farkash7
- ניקו פ.
- rolling_stony
- lanosforce
- Jeka88
- Bennik
- om2
- SlowRide
- פאר האורה
- ANUTKK
- nisim91
- itamar_by
- daniel.asu
- EEEBBR
