שלשום התחמם לי המנוע בזמן נסיעה (לא ידעתי בזמן אמת)ת המנוע השמיע הרבה רעשים וצלצולים ויצא ריח של שמן שרוף.
הגעתי למוסך למחרת (נסעתי כחצי שעה) והוא אמר לי שהלך ראש מנוע על פי האפיון הבא:
כשהאוטו התקררת התנענו אותו כשהמכסה של המים פתוח והרכב התחיל לזרוק כמויות של מים החוצה.
האם זה נכון?
הוא טוען שהחלפת ראש מנוע בסובארו אוטומטי שנת 88 אינה כדאית בגלל צריכת שמן מוגברת מאוד שתהיה אח"כ ומציע לי להחליף את כל המנוע.
המחיר של מנוע משומש לטענתו 2500 ש"ח עבודה כ- 1000 ש"ח ודברים נילווים יכולים להעלות את המחיר עד לסה"כ כ-5000 ש"ח.
מה דעתכם על כך? האם נשמע לכם נכון?
בתודה מראש אלדד