Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מרגיש שהאוטו לא מעביר להילוך רביעי (גיר אוטומט)

אבל אני לא בטוח בזה

וגם אין לי מד טורים

איך אני יכול לדעת ?!

פורסם

תנסה להקשיב למנוע

ולשמוע כמה פעמים הוא מעלה הילוך (הטורים יורדים )

תסע בזמן שאתה צובר מהירות הטורים עולים ואז עובר הילוך הטורים "נופלים"

תקשיב כמה פעמים זה קורה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אני מתאר שיש לך גיר אוטומטי שיש לו רק D 2 1 לכן אתה לא מצליח לברר אם ההילוך הרביעי(OVER DRIVE) בסדר,מה שתעשה זה תסע על הילוך D ותגיע למהירות שאתה בטוח כבר שההילוך הרביעי השתלב.

א. יותר מידי רעש כנראה אתה תקוע בשלישי

ב.אחרי שהגעת להילוך רביעי,עזוב את הגז ותוריד בבת אחת להילוך 2,אם יש הילוך רביעי הגיר ירד להילוך שלישי ומיד אחרי זה להילוך שני אתה תרגיש 2 נפילות, סימן שהרביעי עובד בסדר

בהצלחה

אושרי

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

יש לי L ו S

אז S זה אמור להיות הילוך שני ?

 

נ.ב. אני מרגיש שהוא מעביר לבילוך שני ושלישי, אבל בכל אוטו המעבר להילוך רביעי הרבה יותר חלק והרבה יותר קשה להרגיש אותו.

פורסם

פשוט תספור.

תאיץ למהירות בינעירונית ותנסה לפי פעולת המנוע לשמוע את המעברים.

כמה שהמעבר לרביעי חלק לא יכול להיות שלא תשים לב.

פורסם
אני מרגיש שהאוטו לא מעביר להילוך רביעי (גיר אוטומט)

אבל אני לא בטוח בזה

וגם אין לי מד טורים

איך אני יכול לדעת ?!

 

אתה בטוח שיש לך בכלל הילוך רביעי ? :idea:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...