טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברה, מניסיונכם איך משפרים מזגן ב 156? מנסיעת מבחן בדגם 2000 JTS השבוע נראה שהמזגן מתקשה לקרר, האם זה מחלה קבועה או ניתן לסדר אותו?
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הקיצר ... יש לי בעיה בקרבורטור כאילו האוטו לא מגיב נוסע לאטטטט אש ומשמיע רעשים ודפיקות כאלה מהאגזוז , קניתי את התרסיס לניקוי הקרבורטור (STP) וריססתי בקרבורטור וזה לא עזר .. מה אפשר לעשות חוץ מללכת למכון לניקוי קרבורטורים כי עוד חודש אני מחליף תמנוע שיש לי... אני לא רוצה להוציא עכשיו הרבה כסף.... תודה לעוזרים (: ** סובארו לאגסי שנת 90 אוטומטית **
הודעה אחרונה מאת Harel_007, -
בולמים לראלי...
מאת ~TB~- 1 תגובות
- 834 צפיות
הבולמים של הראלי שלי הגיעו למותם..... הם עדיין חיים, אבל גוססים... אני בעד להרוג אותם ולהביא צעירים יותר . ביררתי מחירים של קוני...2200 ש"ח על סט בולמים קדמיים+אחוריים, ללא מע"מ, ומקבלים סט קפיציי הנמכה מתנה. להנמיך את האוטו אני ללא ספק, לא רוצה. פשוט לא רוצה, ולא צריך. בדקתי מספיק על זה, וקיבלתי מספיק תגובות לשני הצדדים, ולא שווה לי הסיכון. אבל לדעתם, המחיר של 2200 ש"ח ללא מע"מ (עם מע"מ 2596 ש"ח), שווה את הקוני? או שעדיף כבר בולמים מקוריים של פיג'ו רגילים? עד כמה יהיו הבדלים בין קוני, לבולמים מקוריים? ומה ההבדלים במחירים..?
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב אז ככה אני כותב מאוחר כי היה לי יום מאוד ארוך, אז אם יש אי הבנה תתחשבו בי... אז ככה.. היום אני חוזר מהמפגש בר"ג נוסע לכיוון כ"ס בין מורשה לכ"ס הייתי אומר ש"קצת" עברתי את המהירות המותרת אבל זה לא הסיפור כאן, אני מגיעה לרמזור ראשון של תחנה מרכזית צומת רעננה נעצר ברמזור. ירוק משלב לראשון שומע בום (מין פיצוץ מכה) מהצד הקדמי ימני והאוטו מתחיל לרטוט כאילו אני במטוס. עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע לא רואים שום דבר חריג (חשבתי אולי איזה תושבת מנוע או משהו אבל שום דבר שניתן לרואת מלמעלה. אני מתיישב באוט לא יודע מה לעשות כל האוטו רוטט ההגה רוטט כמו וברטור ויש הרגשה כאילו יש לי מערכת פליטה של רכב עם דוד בקוטר 50 מ"מ. הסתכלתי מתחת לרכב הכל נראה כרגיל. אני לא י…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה ההבדל בין 20-50 ל 20W-50 ??
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם!! לאחר טיפול 10,000 הורדתי את מערכת קיץ חורף שהייתה מחוברת לפילטר של הקרברטור, ובמקומו חיברתי צינור אלסטי לכיון הפרונט של הרכב(במקרה הזה איזור הפנס) וכך ניכנס אויר קר לקרברטור, השאלה הנישאלת היא: האם אני יכול לבנות משהו בסגנון הזה: כמובן שהאויר יעבור דרך פילטר אויר... ובקצרה:אויר קר יכנס מבחוץ דרך כונס לתוך צינור יעבור דרך הפילטר ויכנס לתוך הפילטר של הקרברטור לדעתי, עקב כך המנוע ינשום הרבה יותר טוב והתגובה תעלה...(כמובן שצריך לכוון מחדש את הקרברטור) ועוד משהו מה לגבי צריכת הדלק היא תעלה או תירד? אני לא מתכוון לעשות רכב לרייסים או לפוזה אלה משהו בשבילי ואולי בשביל המנוע... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לקראת הטיפול הקרוב רכשתי מהפרסי שיהיה בריא 5 ליטר של LM 10W-40 . תגידו למנוע שעבר 150K לא כדאי לעבור ל: 15W-40 או 20w-50 ??? ועוד שאלה : ניתן לבצע החלפת גומיות שסתומים בסקסו ללא פתיחת ראש מנוע ? שמעתי משהו על לחץ והוצאה של הגומיה מאיזור הפסנתר.... ???
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
צביעת ג'אנטים...
מאת בנצי- 14 תגובות
- 4 אלף צפיות
הג'אנטים אצלי ממש מלוכלכים, ניקיתי עם קצפים למינהם אבל אחרי שיפשוף חזק במקום מסויים נראה כאילו הולך להם לגמריי הצבע... אלה ג'אנטים שקשה להשיג היום במצב טוב ושלי טובים בלי סקים וכדומה... אני חייב לנקות אותם כמו שצריך ולצבוע, או בזהב או בלבן... מישהו יודע איך אני עושה לבד? מי יכול לעשות וכו'... אציין שיש לי פיסטולט וקומפרוסר בגודל של דוד שמש... תודה מראש... בנצי.
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברה לא לצחוק ! לחבר שלי יש דייהו רייסר רגילה , הוא השקיע בה המון כסף לשיפורים ואכן האוטו די חזק עכשיו . לאוטו יש ראש בעל 8 שסתומים וגל זיזים עילי יחיד. הוא יכול להשיג ראש של הסופר רייסר בזול ( 16 שסתומים וגל זיזים עילי כפול ) . הבלוק מנוע הוא אותו הבלוק . האם יהיה קושי בהתאמה ? תודה . וחברה תשובות רציניות בבקשה בלי דאחקות .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני כשלושה שבועות קבלתי BX במתנה. כוונתי היתה לפרק אותה לחלוטין (גם בשביל חלפים וגם לצור אימון ותרגול פרוק והרכבה של המערכת ההידרולית) בשלב ההוא פרסמתי שיש לי מנוע וגיר למכירה. בנתיים אחד הילדים העביר את הBX טסט והיא נוסעת- אבל קבלתי 405 עם בעיה בראש מנוע מהיכן מוצאים ראש מנוע ל405 שנת 89 האוטו לא בדיוק שווה השקעה
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשבוע שבועיים האחרונים שלי המזגן לא עבד. פשוט מאוד לוחצים AC והמדחס בכלל לא נכנס לעבודה. אתמול סתם במקרה מישהו מהחברה שיחק עם הכפתורים וגילינו שכשמשאירים את הכפתור לחוץ המדחס כן נכנס לעבודה. יש לציין שגם המנורה של הכפתור לא נדלקת או לא נדלקת כמו שצריך אז השאלה היא, איך מגיעים לכפתור הזה באוטו שלי , איך מפרקים אותו בלי לפרק את כל הדשבורד, יש לציין שהתיבה של המאפרה שנמצאת מתחת לכפתור הזה, סגורה וכך אין גישה קלה לאיזור (עד כמה שבדקתי) מישהו יכול להציע לי דרך להגיע את הכפתור ? ומה בדיוק יכולה להיות הבעייה בו? אך ורק בכפתור או.. ? (106 S16 97)
הודעה אחרונה מאת David A, -
כסאות SPARCO
מאת _307XSI_- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש זוג כיסאות ספארקו + 2חגורות 4 או 3 נקודות באיזה סכום מדובר?... תודה לכם
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לאחר המון המלצות לפה ולשם, (ובעיקר לליטל), החלטתי ללכת לראות במה מדובר. היום, יום שישי, בשעה 8 בבוקר התייצבתי במוסך ליטל בת"א. הטיפול כלל: א. טיימינג+מותחן ב. כיוון שסתומים זמן משוער (ע"פ שביט): כ-4 שעות. זמן כניסה ויציאה מהמוסך: כניסה בשעה 8 בבוקר ויציאה ב-12 (4 שעות בול) ולהלן ההתרשמות: א. נוכחתי לדעת כי יוסי אכן בן אדם שמקדיש ללקוחותיו המון תשומת לב ויחס אישי. ב. בנוסף, ישנו חדר המתנה מעולה לנוחיות הלקוח. ג. הטיפול היה איטי, ומעט יקר, אך מקצועי. אין מה לומר. (אה, חרוז ) ד. מקרה מוזר: ברכב שלי אין דריכה אוטומטית של האזעקה, ולמרות זאת זוג המכונאים שעבדו על הרכב, הצליחו למצוא עצמם עם מפתח בסוויץ' ורכב נעול , נאלצנו לפרוץ את הרכב, אבל…
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן אהלן ... רציתי לדעת אם BOSCH מייצרים פלאגים מסדרת SUPER4 (בעלי ארבע אלקטרודות) גם לוולוו S40-T . אם לא , האם יש פלאגים אחרים , לאו דווקא של BOSCH , המומלצים ומיוצרים לרכב הנ"ל ? ורק כדי לא לפתוח ת'רד נוסף בשביל שתי שורות : בקשר ל-GTI , מישהו אולי יודע איזו בוקסה צריך בשביל לפתוח את המיכל שמן מנוע (למטה,כמובן...) ? אני צריך לרוקן מעט שמן ואין לי בבית בוקסה בגודל המתאים , הכי גדול שיש לי זה 22 וצריך יותר ... תודה . עידו .
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם , תופעה שפתאום שמתי לב אליה : 1. מנוע עובד, אני פותח את פתח מילוי השמן שנמצא על מכסה השסתומים. 2. אני מרגיש ריח של גזי פליטה ורעש בעצם של לחץ שיוצא החוצה דרך הפתח. 3. אין אדי שמן רק לחץ משתחרר "כאילו אגזוז" הרכב, סקסו 1.1 עם 150K נחמדים ומטופלים... מה דעתכם ? גומיות שסתומים ?
הודעה אחרונה מאת BlackSheep, -
הלכתי היום לראות רכב. בעת נסיעה הרכב (ג'אסטי ישנה) מתחיל להחנק/לגמגם ואז חוזר לעצמו. הבעלים אומר שכול מה שצריך זה כיוון קרבורטור, מה דעתכם?!
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם היום בבוקר אני יורד לאוטו אינ מסתכל עליו מקדימה ואני רואה שהוא נוטה ימינה(לצד של הנהג) נכנסתי לאוטו הנעתי יישרתי את ההגה כיבתי יצאתי ועדיין האוטו באותו מצב מה זה? מה קרה? מישהוא יכול לעזור? מה לעשות?
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מוסך מורשה יהיה יקר מידי? ובכלל, יש להם חלפים בנמצא? (פנס אחורי ימני) ובכלל, באיזה פירוקיות אני יכול למצוא את אותם חלקים? המלצות בבקשה
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
- 0 תגובות
- 902 צפיות
טוב. אז למי שזוכר ולמי שלא ולמי שמעולם לא ידע - לפני כשנה +- החלפתי ציריה ימנית ברנולט זופר סינק שלי (זואי בייבי) לפה ולשם... בעת ההתקנה הייתי "נדיב" עם הגריז.. בעיקר בצד של הגלגל... והנה כי כן חולפת שנה.. ומיודענו הולך דוהר לו ב-443 על 160 קמ"שים... ולאחר שעלה באותו הכביש ב80 קמ"ש טבין ותקילין... והנה מיודעינו שוב מטפס לו ש-80 זחלניים (כלי רכב איטיים - נא לעבור לימין הדרך) כמאמר הפתגם.. ויחזור בכביש מספר 1, ובירידה הגדולה ישתעשע עם רכבו בקו ישר ויגע למהירות של 180 קמ"ש (חד פעמי - לפני שאתם תצועקים עלי....) ויבוא היום ויבדוק את האוטו, יען כי רעשים מוזרים באים ועולים מצידו הימני קדמי של אותה מכונה-נוסעת שבה הוא נוהג, ויפרק את הגלגל וחשכו עיניו... אותו גריז-שימון-נדי…
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
לאחרונה החל להאכל לי עור ההגה, יש לי שטח אכול הפרוס על כ-10 ס"מ, יש אפשרות לטפל בדבר כזה ואולי איכשהו "לכסות" את החסר? תודה.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום יש לי rsi והגה שלה מחליק ליקצת(הוא מעין גומי חלק כזה) בכל מקרה רציתי לדעת איפה אפשר לעשות להגה ציפוי עור ומה העלות בערך? תודה
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ראיתי רכב, והבעלים אמר שהרכב זקוק לכיוון קרבורטור. מה זה אומר מבחינתי?! זה עסק יקר? מסובך? זה מעיד על משהו אחר חוץ מבלאי רגיל?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 6 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
יצא לי לראות בהרבה מכוניות בארץ השחרה של הפנסים האחוריים, רציתי לדעת איך הדבר נעשה, איפה עושים את זה ואם אפשר אז גם מחיר.
הודעה אחרונה מאת corsa, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי סתם לקריאה של שבת מאמר מתוך סדרת הרצאות ברמת הנדסאי רכב להת איל Presentation1א.zip Presentation1ב.zip
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היכן חברה ניתן לעשות זאת ומחיר פחות או יותר בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה המצב אנשים?? הכל טוב?? לפני כמה ימים שאלתי שאלה על NOS ומישהוא אמר משהוא על חיזוק חלקים פנימיים ומשהוא על ההזרקה. ונניח אני רוצה להרכיב קיט של טורבו (GREEDY) באקורד + NOS אולי אני טיפש אבל מה הם השינויים הכוללים שאני צריך לעשות באוטו?? מה להחליף? מה לחזק?? אתם יכולים להפנות אותי למישהוא שעושה עבודות כאלה? * ההודעה נערכה. אין צורך ב4 סימני שאלה בסוף כל משפט, מספיק אחד*
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
או קי לאחר בירורים ומחשבה רבה!!! החלטתי לא לכנות כרגע אוטו אלה לחסוך למשהו טוב יותר. כרגע יש לי פג'ו שנת 88 מנוע 1600 ללא שיפורים או תוספות רגיל לגמריי, אני רוצה להתנסות במכונית הזאת בשיפורים כדי להיות מוכן לדבר האמיתי! אז השאלה שלי היא ממה בעצם אני מתחיל? (במנוע כמובן) אני רוצה שהשיפור הראשון שלי לא יעלה לי הרבה כסף (כמה שפחות יותר טוב) עדיף משהו שאפשר לעשות לבד או לפחות כמאת לבד. ולא משהו גדול רק משהו ראשון קטן שיתן לי התחלה והרגשה ששיפרתי. אז בבקשה הצעות דוגמאות או כול דבר אחר יתאים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת No Nick.inc, -
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם..... אני לא יודע למה אבל יש לי בעיות עם המצבר משהוא מוזר קורה פה. סיפורי מתחיל שלפני חודש-חודשים האוטו לא התניע ... ידעתי שזה בעיית מצבר והניעו לי אותו עם כבלים.. (בסיבוב התנעה אחד ככה שזה לא הסטרטר). לפני זה אנשים פה מהפורום המליצו לי ללכת לזה שמכר לי את המצבר ושיבדוק לי אותו.. ואכן הוא היה תקין.. אני ראיתי .. שבועים עוברים אחרי הבדיקה של איש המצברים בנתים נגמרת האחריות והופ האוטו שוב לא מניע ואותה תופעה של המצבר.... והנה החלק המוזר בסיפור... לא יודע למה ולא יודע איך חשבתי על זה אבל כשפתחתי את מכסה המנוע והשארתי אותו פתוח נסיתי להתניע והצלחתי . רוצים עוד ההוכחה אתמול זה שוב קרה לי היתי עם ידידה שלי והאוטו לא התניע אותה תופעה. היתי בלחץ לא נעי…
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לא מרוצה מהברקסים של האוטו ,כדי לבלום טוב אני צריך להשקיע יותר מידי עוצמה. יש אפשרות להחליף לדיסקים מאחורה? כמה עולה מערכת בלימה מלאה?(עם דיסקים מחורצים,שמן ברקס טוב וכל זה...) מה שכן, אני צריך לעשות עכשיו ברקסים אחוריים, אני מקווה מאוד שאחרי זה יהיה הבדל גדול... לירן
הודעה אחרונה מאת תומR, -
בעיה במשולשים
מאת la_DVD- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קניתי את האוטו עם משולשים שהתקרבו לסוף ימיהם. כשהייתי אצל ליטל בשביל בעיה אחרת נאמר לי שצריך להחליף גם את המשולשים וזאת אפילו תקלה בטיחותית. שילמתי על משולש 700 שקלים חדשים האחד. במוסך נאמר לי שבין השאר, משולש גמור ניתן לזהות ע"י דפיקות בהגה בנסיעה רוורס. בערך שבוע אחרי התיקון חזרו הדפיקות ברוורס.. החלטתי לחזור לליטל. נסעתי אליהם. כדי לא לצאת מפגר עשיתי כמה נסיעות רוורס לפני שנכנסתי אליהם. לא היו שום דפיקות אז אמרתי סבבה ונסעתי הביתה. בכמה ימים האחרונים הדפיקות חזרו. השאלה שלי: האם זה באמת הסימפטום למשולשים גמורים או שיש עוד משהו שיכול לגרום לדפיקות בהגה? ואם זה המשולשים, יכול להיות שהחדשים שהם שמו ישר התבלו? או שמשהו לא מחובר כמו שצריך? אני מעוניין בכמה …
הודעה אחרונה מאת מושיקו הנהג,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 333 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- D4K
- KipodYam
- פריג'י
- VromVrom
- תומר ב
- Sh123454
- sperial
- paza
- נולד לליסינג
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- אהרן ג
- mottis
- eliharel
- itaimoto
- AUDIO KING
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- Aviady001
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
- yoav911gt2
- hgilad123
- mikk
- ArikC
- רפי לין
- לירון .ה.
- danielos
- stum
- farkash7
- ניקו פ.
- rolling_stony
- lanosforce
- Jeka88
- Bennik
- om2
- SlowRide
- פאר האורה
- ANUTKK
- nisim91
- itamar_by
- daniel.asu
- EEEBBR
