Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע שבועיים האחרונים שלי המזגן לא עבד.

פשוט מאוד לוחצים AC והמדחס בכלל לא נכנס לעבודה.

אתמול סתם במקרה מישהו מהחברה שיחק עם הכפתורים וגילינו שכשמשאירים

את הכפתור לחוץ המדחס כן נכנס לעבודה.

יש לציין שגם המנורה של הכפתור לא נדלקת או לא נדלקת כמו שצריך

 

 

אז השאלה היא, איך מגיעים לכפתור הזה באוטו שלי , איך מפרקים אותו בלי

לפרק את כל הדשבורד, יש לציין שהתיבה של המאפרה שנמצאת מתחת לכפתור

הזה, סגורה וכך אין גישה קלה לאיזור (עד כמה שבדקתי)

 

מישהו יכול להציע לי דרך להגיע את הכפתור ? ומה בדיוק יכולה להיות

הבעייה בו? אך ורק בכפתור או.. ?

 

(106 S16 97)

Race Smart

פורסם

אם המזגן עובד כשהכפתור לחוץ באילוץ הבעיה בכפתור.

תצטרך לפרק את כיסוי הקונסולה המרכזית על מנת להחליף את הכפתור, לא סיפור רציני

יש בהיינס תמונות והסבר מפורט.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אם המזגן עובד כשהכפתור לחוץ באילוץ הבעיה בכפתור.

תצטרך לפרק את כיסוי הקונסולה המרכזית על מנת להחליף את הכפתור, לא סיפור רציני

יש בהיינס תמונות והסבר מפורט.

כרגע עוד אין לי את ההיינץ איתי. אתה יכול לסרוק ולהעלות במקרה?

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...