Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במשולשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את האוטו עם משולשים שהתקרבו לסוף ימיהם.

כשהייתי אצל ליטל בשביל בעיה אחרת נאמר לי שצריך להחליף גם את המשולשים וזאת אפילו תקלה בטיחותית.

שילמתי על משולש 700 שקלים חדשים האחד.

במוסך נאמר לי שבין השאר, משולש גמור ניתן לזהות ע"י דפיקות בהגה בנסיעה רוורס.

בערך שבוע אחרי התיקון חזרו הדפיקות ברוורס.. החלטתי לחזור לליטל. נסעתי אליהם. כדי לא לצאת מפגר עשיתי כמה נסיעות רוורס לפני שנכנסתי אליהם. לא היו שום דפיקות אז אמרתי סבבה ונסעתי הביתה. בכמה ימים האחרונים הדפיקות חזרו.

 

השאלה שלי: האם זה באמת הסימפטום למשולשים גמורים או שיש עוד משהו שיכול לגרום לדפיקות בהגה?

ואם זה המשולשים, יכול להיות שהחדשים שהם שמו ישר התבלו? או שמשהו לא מחובר כמו שצריך?

אני מעוניין בכמה שיותר מידע לפני שאני חוזר אליהם.

פורסם
קניתי את האוטו עם משולשים שהתקרבו לסוף ימיהם.

כשהייתי אצל ליטל בשביל בעיה אחרת נאמר לי שצריך להחליף גם את המשולשים וזאת אפילו תקלה בטיחותית.

שילמתי על משולש 700 שקלים חדשים האחד.

במוסך נאמר לי שבין השאר, משולש גמור ניתן לזהות ע"י דפיקות בהגה בנסיעה רוורס.

בערך שבוע אחרי התיקון חזרו הדפיקות ברוורס.. החלטתי לחזור לליטל. נסעתי אליהם. כדי לא לצאת מפגר עשיתי כמה נסיעות רוורס לפני שנכנסתי אליהם. לא היו שום דפיקות אז אמרתי סבבה ונסעתי הביתה. בכמה ימים האחרונים הדפיקות חזרו.

 

השאלה שלי: האם זה באמת הסימפטום למשולשים גמורים או שיש עוד משהו שיכול לגרום לדפיקות בהגה?

ואם זה המשולשים, יכול להיות שהחדשים שהם שמו ישר התבלו? או שמשהו לא מחובר כמו שצריך?

אני מעוניין בכמה שיותר מידע לפני שאני חוזר אליהם.

 

אצלי המשולשים היו יותר גמורים מגמורים ולא היו שום דפיקות.

 

התבלות הבוקסות התבטאה בחופש מסוים בהגה. זהו.

פורסם
קניתי את האוטו עם משולשים שהתקרבו לסוף ימיהם.

כשהייתי אצל ליטל בשביל בעיה אחרת נאמר לי שצריך להחליף גם את המשולשים וזאת אפילו תקלה בטיחותית.

שילמתי על משולש 700 שקלים חדשים האחד.

במוסך נאמר לי שבין השאר, משולש גמור ניתן לזהות ע"י דפיקות בהגה בנסיעה רוורס.

בערך שבוע אחרי התיקון חזרו הדפיקות ברוורס.. החלטתי לחזור לליטל. נסעתי אליהם. כדי לא לצאת מפגר עשיתי כמה נסיעות רוורס לפני שנכנסתי אליהם. לא היו שום דפיקות אז אמרתי סבבה ונסעתי הביתה. בכמה ימים האחרונים הדפיקות חזרו.

 

השאלה שלי: האם זה באמת הסימפטום למשולשים גמורים או שיש עוד משהו שיכול לגרום לדפיקות בהגה?

ואם זה המשולשים, יכול להיות שהחדשים שהם שמו ישר התבלו? או שמשהו לא מחובר כמו שצריך?

אני מעוניין בכמה שיותר מידע לפני שאני חוזר אליהם.

 

אצלי המשולשים היו יותר גמורים מגמורים ולא היו שום דפיקות.

 

התבלות הבוקסות התבטאה בחופש מסוים בהגה. זהו.

 

אתה יכול לשער מה גורם לדפיקות?

פורסם
קניתי את האוטו עם משולשים שהתקרבו לסוף ימיהם.

כשהייתי אצל ליטל בשביל בעיה אחרת נאמר לי שצריך להחליף גם את המשולשים וזאת אפילו תקלה בטיחותית.

שילמתי על משולש 700 שקלים חדשים האחד.

במוסך נאמר לי שבין השאר, משולש גמור ניתן לזהות ע"י דפיקות בהגה בנסיעה רוורס.

בערך שבוע אחרי התיקון חזרו הדפיקות ברוורס.. החלטתי לחזור לליטל. נסעתי אליהם. כדי לא לצאת מפגר עשיתי כמה נסיעות רוורס לפני שנכנסתי אליהם. לא היו שום דפיקות אז אמרתי סבבה ונסעתי הביתה. בכמה ימים האחרונים הדפיקות חזרו.

 

השאלה שלי: האם זה באמת הסימפטום למשולשים גמורים או שיש עוד משהו שיכול לגרום לדפיקות בהגה?

ואם זה המשולשים, יכול להיות שהחדשים שהם שמו ישר התבלו? או שמשהו לא מחובר כמו שצריך?

אני מעוניין בכמה שיותר מידע לפני שאני חוזר אליהם.

 

אצלי המשולשים היו יותר גמורים מגמורים ולא היו שום דפיקות.

 

התבלות הבוקסות התבטאה בחופש מסוים בהגה. זהו.

 

אתה יכול לשער מה גורם לדפיקות?

 

חופש בבוקסות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

חופש במשולשים יכול לבוא לידי ביטוי באחד או יותר מהסימפטומים הבאים-

 

נקישות בהגה

רעד במהירות גבוהה

נקישות בכביש משובש

אכילת צמיגים

צווחת צמיגים בסבובים

 

נקישות ברוורס אם המשולשים הוחלפו עלולות להיגרם גם מחופש בתושבות העליונות של הטלסקופים הקדמיים ו/או מהיעדר גריז בתושבות אלה ו/או ממיסבים בלויים בתושבות העליונות של הטלסקופים.

×
×
  • תוכן חדש...