Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אני שומע הרבה שהמזגן בראלי הוא חלש מאד ( ALEX ) , וגם אצלי המצב היה ככה ,

זה הגיע למצב שבחמסין יום שישי הזה הוא פשוט בקושי קירר ...

אמרתי לעצמי .. איזה עצבים , המזגן בכלל לא תופס.

 

היום אני נוסע ואני שומע רעשים לא טובים מהמדחס , כאילו הוא עובד על ריק .

 

אמרתי , בוא נבדוק , קפצתי לבדוק האם חסר לי גז , ואכן היה חסר לי בערך 85% , והוא כמעט עבד על ריק ( לא מלאתי לפחות שנה ) .

מלאתי גז ( במכשיר עם המחשב המוציא את הגז ומחליפו בחדש ) , 150 ש"ח .

ועכשיו :

 

המזגן עובד מצויין וספג מצויין את החמסין שהיה היום .

 

לכן אני ממליץ לכל בעלי הראלי לעשות את הדבר הכי פשוט שאפשר לעשות בנושא המזגן , תבדקו אם חסר לכם גז .

 

 

אלי שקר לו :) .

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המזגן אחלה בראלי.

 

לפני שברח הגז נהנתי מאוד מהמזגן.

 

אבל בנסיעות חזקות מומלץ לוותר עליו ולא רק בגלל ה"כוח" שהוא גוזל למנוע אלא בגלל הבלאי שנוצר כאשר המנוע בטורים גבוהים מאוד.

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

שהמזגן של אלכס בראלי דור 2 דווקא מצוין.

במצב איוורור מספר 1 אני מוצא את עצמי לעיתים קופא בעיקר בשעות הערב והבוקר.

לסיכום מעולם לא היו לי טענות כלפי המזגן, היום לאחר התקנת הקמשפט החם יכולת הקירור פחתה בעקבות הסל"ד הלא יציב בסרק, יפתר בקרוב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני לא יודע לגבי דור 2 ,

 

עוד נקודה ששמתי אליה לב :

פעם ( לפני כשנה ) מלאתי במקום שפשוט חיבר מיכל והוסיף על פי מד לחץ .

 

היום שהוספתי הוא חיבר את זה למעיין עמדת מחשב ניידת שחישבה בעצמה על פי סוג המדחס כנראה את הכמות הנחוצה , לפני הכל הוא רוקן את כל הגז שהיה לי במערכת ואז הוסיף חדש . והכל בתהליך שהמחשב שולט על הכמויות.

 

אני משער שהשיטה הלא ממוחשבת הרבה פחות טובה ולכן המזגן לא עבד בתפוקה מקסימלית .

פורסם
אני לא יודע לגבי דור 2 ,

 

עוד נקודה ששמתי אליה לב :

פעם ( לפני כשנה ) מלאתי במקום שפשוט חיבר מיכל והוסיף על פי מד לחץ .

 

היום שהוספתי הוא חיבר את זה למעיין עמדת מחשב ניידת שחישבה בעצמה על פי סוג המדחס כנראה את הכמות הנחוצה , לפני הכל הוא רוקן את כל הגז שהיה לי במערכת ואז הוסיף חדש . והכל בתהליך שהמחשב שולט על הכמויות.

 

אני משער שהשיטה הלא ממוחשבת הרבה פחות טובה ולכן המזגן לא עבד בתפוקה מקסימלית .

 

אבל איפה המקום, ומה העלות?

פורסם

אלכס?

 

ברעננה, בכניסה המזרחית לאזור התעשיה לוקחים 118 ש"ח על מילוי גז.

גם במקומות אחרים 100-120 זה המחיר המקובל.

 

אם אתה צריך למלא גז כל שנה, זה אומר שיש לך דליפה או דליפות במערכת.

זה לא נכון להסיק מכך שהמילוי "הידני" אינו טוב ואינו מאפשר למזגן לעבוד כמו שצריך.

הירידה בביצועי המזגן היא איטית ולא מורגשת, עד שאתה מגיע ליום כזה שבו אתה נשבר, ומגלה כמה בעצם המערכת הדרדרה בגלל דליפת הגז.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני כל הקיץ נוסע בלי מזגן אני ממש מת מחום. הייתי בעיקרון אצל אלקס והם אמרו לי שהמדחס קיבל מכה וצריך להחליף אותו או לשפץ, הבעיה היא שעם מחליפים את המדחס זה

עולה 800 :shock: כמובן שאני מעדיף למות מחום במקום לתקן את זה כי יש כרגע דברים

יותר חשובים(ברקסים+ראם אייר :lol: ) ככה שזה לא בא בחשבון. אבל בכל זאת מישהו

ממכם מכיר פה מקום בזול :?:

פורסם

800 זה מחיר טוב להחלפת מדחס מזגן.

אני הייתי אומר שתיקון מזגן זה הרבה יותר חשוב מהתקנת ראם-אייר.

יעידו על כך ה 2600 ש"ח שאני עומד להפרד מהם מחר לטובת החלפת מדחס שנתפס במשופץ, צינור שדולף ומעבה שנרקב ודולף, פלוס מייבש חדש, ביצוע ואקום ומילוי גז, ואחריות לשנה.

 

עמוס - הקישון 33 בני ברק. מקצועיים, שרות טוב, מחירים סבירים (ביצעתי השוואות מחירים).

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

פשוט ככה.

אצלי המזגן עובד יופי, מקרר יופי, מסרס את המנוע יופי.

אני ממש לא אוהב להפעיל את המזגן בראלי, אבל כאשר צריכים לפעמים לנסוע לעבודה, אז לא נעים לבוא מזיעים, אז מפעילים, שזה אומר נסיעה רגועה מאוד ללא יכולת לעלות בסל"ד בצורה אגרסיבית, אם בכלל.

 

לפני יומיים הפעלתי את המזגן לאחר שזה לא עבד כחודשיים, פעל יופי וגם קירר יופי.

מד החום נשאר במקומו הרגיל שזה שימח אותי כי אני מפחד מהתחממות יתר.

 

הדבר המוזר שקרה הוא כאשר כיביתי את הדרעק המנוע פתאום התחמם, דבר שגרם לחום גופי לעלות (הלך אפקט המיזוג :? ).

הסקלה עלתה מעל לשלוש ת'רבע ואז אחרי שניות מעטות הכל הסתדר.

 

נראה לי שהמאוורר של המזגן פשוט התחרפן לכמה שניות.

בקיצור אני רוצה להגיד שאני שונא את המזגן בראלי, עדיף שלא היו מתקינים אותו, אני מסוגל לנסוע גם בלי מיזוג, מזיעים קצת אבל אף אחד לא מת מקצת זיעה. 8)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אני מסוגל לנסוע גם בלי מיזוג, מזיעים קצת אבל אף אחד לא מת מקצת זיעה. 8)

 

לא אתה...

האנשים לידך

יא סרחן :lol:

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

המזגן באמת בסיידר גמור, חוץ מזה שצריך למלא כל שנה גז מחדש (דליפה כרונית) הקירור מספק בהחלט.

 

אני מילאתי לפני שבוע גז, עלה 120 ש"ח.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

יש לכם מזל למלות פעם בשנה, אני ממלא כך שמספיק לי בקושי לחודשיים.

 

דרך אגב ג'רמי, זה שאתה הולך אליו נתן לך הצעת מחיר לאחר שבדק מה הנזק או לפי מה שאמרת לו בטלפון?

 

הרמן. (שמת מחום ורוצה כבר לתקן את המזגן, אבל מפחד מתיקון חאפרי).

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אצלי המזגן פעם עובד פעם לא. נראה לי שהוא גם די מתקשה בשעות החמות (בדיוק כשצריך אותו, מן הסתם) ובקושי מקרר. בערב הוא עובד אחלה. מצד שני מציקה לי העובדה שכשאני מפעיל אותו (וגם לפעמים בלי להפעיל אותו אלא סתם מעמידה בפקקים), מד חום השמן מגיע כמעט למקסימום...

 

 

ויש לי שאלה בנושא מד השמן - כידוע אצלי הוא מראה את גובה השמן בהתנעה למשך 15 שניות. אתמול בערב החניתי בעלייה וכשבאתי להתניע הרכב לא התניע בשני הניסיונות הראשונים (באופן רגיל הוא תמיד מתניע על השניה הראשונה). אח"כ שמתי לב שמד גובה השמן מראה על מינימום (כמובן שפתחתי מיד דלת והצצתי למטה לראות שהשמן לא נזל החוצה).

 

יכול להיות שזה קרה בגלל הזווית?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ימות המשיח , מזגן בראלי....

אצלי המזגן בכלל לא מוציא אוויר קר , אלא חם

אני מפחד ללכת לבדוק מה זה , מי יודע אולי דליפה , או שאר חלקים יקרים

המדחס אני יודע שהוא בסדר...

בכל מקרה מזיע כל דרכי לצבא..

גם ככה מזגן בראלי לא שילוב מצליח כל כך , גם שהוא עובד , הוא לא מקרר

טוב בימים החמים בצהרי היום.


×
×
  • תוכן חדש...