Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם ככה מזגן בראלי לא שילוב מצליח כל כך , גם שהוא עובד , הוא לא מקרר

טוב בימים החמים בצהרי היום.

 

אתה מוזמן לנסות את המזגן אצלי, גם אחרי מספר שעות של חניה בשמש הוא לא מאכזב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם ככה מזגן בראלי לא שילוב מצליח כל כך , גם שהוא עובד , הוא לא מקרר

טוב בימים החמים בצהרי היום.

 

אתה מוזמן לנסות את המזגן אצלי, גם אחרי מספר שעות של חניה בשמש הוא לא מאכזב.

 

 

אני מדבר על המזגן בראלי דור 1

בראלי דור שני ידוע שהוא מקרר יותר טוב , אני לא יודע למה ואם הוא שונה מזה

המותקן בדור הראשון , אולם בכל הראלי דור ראשון שנתקלתי בהם המזגן לא היה מקרר טוב

וכמובן לקח הרבה כוח מהמנוע שגם ככה לא עתיר נפח...

פורסם

אני מניח שההבדלים בתפוקת הקירור קשורים ליכולת המנוע בסל"ד נמוך, בראלי דור 1 המנוע בנפח קטן יותר והקמשפט חם יותר, אצלי מאז התקנת הקמשפט יש ירידה בתפוקת הקירור בסל"ד סרק.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
יש לכם מזל למלות פעם בשנה, אני ממלא כך שמספיק לי בקושי לחודשיים.

 

דרך אגב ג'רמי, זה שאתה הולך אליו נתן לך הצעת מחיר לאחר שבדק מה הנזק או לפי מה שאמרת לו בטלפון?

 

הרמן. (שמת מחום ורוצה כבר לתקן את המזגן, אבל מפחד מתיקון חאפרי).

 

בטלפון ביקשתי הצעת מחיר להחלפת מדחס. קיבלתי 1330 לפני מע"מ, כולל מייבש, וואקום, גז ואחריות לשנה (מדחס משופץ).

 

אחרי שהגעתי למקום, ולאחר בדיקה מקיפה של המערכת, התווספו להצעת המחיר צינור דולף ומעבה דולף ורקוב.

 

עכשיו המזגן פצצה, ואני צופה שאני אוכל להפסיק למלא גז פעם-פעמיים כל שנה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אצלי המזגן פעם עובד פעם לא. נראה לי שהוא גם די מתקשה בשעות החמות (בדיוק כשצריך אותו, מן הסתם) ובקושי מקרר. בערב הוא עובד אחלה. מצד שני מציקה לי העובדה שכשאני מפעיל אותו (וגם לפעמים בלי להפעיל אותו אלא סתם מעמידה בפקקים), מד חום השמן מגיע כמעט למקסימום...

 

 

ויש לי שאלה בנושא מד השמן - כידוע אצלי הוא מראה את גובה השמן בהתנעה למשך 15 שניות. אתמול בערב החניתי בעלייה וכשבאתי להתניע הרכב לא התניע בשני הניסיונות הראשונים (באופן רגיל הוא תמיד מתניע על השניה הראשונה). אח"כ שמתי לב שמד גובה השמן מראה על מינימום (כמובן שפתחתי מיד דלת והצצתי למטה לראות שהשמן לא נזל החוצה).

 

יכול להיות שזה קרה בגלל הזווית?

 

רוני

רוני, מד חום שמן לא אמור להגיע למקסימום בזמן הפעלת המזגן - זאת תקלה. בדוק אם בזמן שאתה מפעיל את המזגן נכנסת לפעולה הוונטה השנייה (השמאלית כשמסתכלים על הרכב מקדימה). אצלי היא לא נכנסה לפעולה, הנתיך שמבקר על הפעולה שלה היה שרוף. חשוב מאוד שתבדוק את זה כי נסיעה עם הוונטה השנייה מנוטרלת זה חמור מאוד מאחר ובמקרה שהמנוע מתחמם ועובר טמפ' מסוימת הוונטה השנייה אמורה להיכנס לפעולה ולקרר אותו.

 

בקשר למד כמות השמן, הוא לא מדויק בעליל, אל תסמוך עליו. בדוק בעזרת המדיד.

 

לבעיית ההתנעה אין קשר לשמן.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני חייב להעיד שלמרות שאולי המזגן לא ברמה של מכוניות חדשות , ויעיד על כך המזגן המצויין בג'ז עכשיו לאחר המילוי הוא סוחב מצויין את החום הכבד .

מה שלדעתי מאט אותו עכשיו זאת המהירות האיטית של הוונטה ( חסר לה מצב 4 ) .

 

 

כל הקייס שלי בהודעה הזאת הוא : " אל תהיו עצלנים ותבדקו / תמלאו גז "

 

אצלי המזגן כן משפיע על חום המנוע , ולכן ביום חמסין קיצוני , אם אני עומד בפקק הרבה זמן בלי תזוזה ( אין זרימת אוויר ) המנוע מתחמם ואז אני נאלץ לכבות את המזגן .... מאד נדיר , רק בימים מאד חמים .

 

למי שלא מבין למה זה קורה : שהמזגן עובד המדחס דוחס את גז , הגז הנל "פראון " שהוא מתרחב הוא גם מתחמם וגם פולט קור , זאת התוכנה הטבעית שלו , שהוא רותח ( סוג של רתיחה ) הוא פולט קור .

הרדיאטור של המזגן ( זה עם הוונטה שיושב מקדימה ) בעצם נועד לקרר את הגז ולהחזירו למדחס , כי אם הוא מתחמם יותר מדי הוא מאבד את התכונות שלו ואי אפשר להכניסו למדחס ,

הגז אשר מגיע לרדיאטור הקדמי הוא מאד חם ולכן צריך לקרר אותו , יש לו גם וונטה יעודית בשבילו .

 

לכן שהמזגן עובד יש בעצם עוד גורם חום לרכב , שלפחות בראלי הרדיאטורים יושבים אחד מול השני , כך שהם בעצם מפריעים אחד לשני .

בג'ז לדוגמא הרדיאטורים יושבים צד לצד ולכן אין בעצם שום הפרעה .

פורסם
אצלי המזגן פעם עובד פעם לא. נראה לי שהוא גם די מתקשה בשעות החמות (בדיוק כשצריך אותו, מן הסתם) ובקושי מקרר. בערב הוא עובד אחלה. מצד שני מציקה לי העובדה שכשאני מפעיל אותו (וגם לפעמים בלי להפעיל אותו אלא סתם מעמידה בפקקים), מד חום השמן מגיע כמעט למקסימום...

 

 

ויש לי שאלה בנושא מד השמן - כידוע אצלי הוא מראה את גובה השמן בהתנעה למשך 15 שניות. אתמול בערב החניתי בעלייה וכשבאתי להתניע הרכב לא התניע בשני הניסיונות הראשונים (באופן רגיל הוא תמיד מתניע על השניה הראשונה). אח"כ שמתי לב שמד גובה השמן מראה על מינימום (כמובן שפתחתי מיד דלת והצצתי למטה לראות שהשמן לא נזל החוצה).

 

יכול להיות שזה קרה בגלל הזווית?

 

רוני

רוני, מד חום שמן לא אמור להגיע למקסימום בזמן הפעלת המזגן - זאת תקלה. בדוק אם בזמן שאתה מפעיל את המזגן נכנסת לפעולה הוונטה השנייה (השמאלית כשמסתכלים על הרכב מקדימה). אצלי היא לא נכנסה לפעולה, הנתיך שמבקר על הפעולה שלה היה שרוף. חשוב מאוד שתבדוק את זה כי נסיעה עם הוונטה השנייה מנוטרלת זה חמור מאוד מאחר ובמקרה שהמנוע מתחמם ועובר טמפ' מסוימת הוונטה השנייה אמורה להיכנס לפעולה ולקרר אותו.

 

בקשר למד כמות השמן, הוא לא מדויק בעליל, אל תסמוך עליו. בדוק בעזרת המדיד.

 

לבעיית ההתנעה אין קשר לשמן.

 

הוא מגיע קרוב למקסימום גם בפקקים וגם בנהיגה ספורטיבית חזקה. מצד שני - לעולם לא נדלקה נורת חום השמן.

בנוגע לוונטה השניה - היא נכנסת לפעולה למיטב ידיעתי, אבל כבר מאז שקניתי את האוטו היא מרעישה. אולי היא לא עובדת כמו שצריך. (מצד שני האוטו מעולם לא התחמם מעל ל-3/4 במד חום המנוע).

 

בנוגע למד כמות השמן - אני יודע שהוא לא מדויק בעליל, אבל הוא מאפשר לי לבצע בקרה מסוימת. ועובדה היא שכשהרכב היה בזווית בעלייה, המד הראה קרוב למינימום, כשלרוב הוא על החצי כיום. בנוסף - המכונית תמיד מניעה בניסיון הראשון, ורק בפעם הזאת היא לא הניעה חלק. לכן חיברתי אחד ועוד אחד...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חוזר לרגע לתחילת הדיון-

אצלי דווקא המזגן חיה, תוך שנייה אני קופא :lol: פי עשר יותר טוב מהמזגן בפונטיאק של אבא.

אבל אני אף פעם לא מפעיל אותו, לעיתים רחוקות מאודדדד...

ברגע שהוא עובד, חבל על הזמן, האוטו פשוט מתקשה לעלות בסל"ד בצורה דרסטית

כמובן עד ה-3k...ושם מתחיל לחיות טיפה, אבל עדיין מת יחסית לעבודה ללא מזגן.

פורסם

(בלי קשר של-405 יש מזגן גרזן)

 

במזגן של בית, כל ילד בן 13 יודע מאיפה מוציאים את הפריאון בשביל שאכטה טובה וכמה זרמים בגוף, אבל מאיפה מוציאים את הפריאון ב-106 ראלי?

:shock:

והאם יש הבדל בין MK1 ל-MK2? האם הפריאון איכותי יותר? הגישה נוחה יותר?

:shock:

ומה עם ראלי שנמכרות בהולנד? מישהו לאחרונה הסתובב עם ראלי ברחובות אמסטרדם ולא עצר באיזה AC shop טוב כזה, משהו עם פריאון white widdow אכזרי, חומר-בסט-משהו-בנ-בנ-בנ-אלף-זונות-לא-תמצא-דבר-כזה-בארץ-בחיים?

 

בטאמן 16V

(-;

העם דורש תשובות!

ברינג און דה סבבה

פורסם

הגז במערכת נקרא קרר ולא משנה מאיזה סוג.

 

הגז נוזלי נדחס במדחס במיוחד לשמור עליו במצב נוזלי ושהרי המדחס לא יכול לדחוס גז אלא רק נוסל...

 

הגז זורם למטריצה הפנימית, הנפח שלו גדל בהרבה ואז הוא הופך לגז.

 

כתוצאה מהתפשטות הוא מתקרר ואז סופח את החום מהרכב (מהחלק הפנימי )...

 

הוא חוזר למעבה ( ראדיאטור ) ע"מ להפוך חזרה לנוזל ומשם שוב למדחס...

 

חום המנוע נובע מעומס עליו ולא מהטמפ' בסביבה...

פורסם

כדאי להפעיל את המזגן כל השמה לפחות פעמיים בשבוע כדי לשמן את האטם במדחס(האטם

הוא כמו מחזיר שמן במנוע) השמן במערכת יגרום להאטת הדליפה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

בעוד 10 שנים לערך, כשתצטרפו למועדון קשישי האלמרה של זיסקינד ג'וניור ותהיה לכם יפאנית, תשכחו ממזגן שלא עובד/לא מקרר/צריך מילוי גז כל שנה - תמותו מקור הרבה לפני כן, גם בחמסין הכי גדול שתרצו :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני באמת לא מבין למה צריך למלא גז כל שנה...

 

אני לא מילאתי גז כבר כמעט 4 שנים והמזגן עובד מצויין...

 

הסבר?

 

צרפתיות (להיות או לא להיות... :mm_tongu:)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
800 זה מחיר טוב להחלפת מדחס מזגן.

אני הייתי אומר שתיקון מזגן זה הרבה יותר חשוב מהתקנת ראם-אייר.

יעידו על כך ה 2600 ש"ח שאני עומד להפרד מהם מחר לטובת החלפת מדחס שנתפס במשופץ, צינור שדולף ומעבה שנרקב ודולף, פלוס מייבש חדש, ביצוע ואקום ומילוי גז, ואחריות לשנה.

 

עמוס - הקישון 33 בני ברק. מקצועיים, שרות טוב, מחירים סבירים (ביצעתי השוואות מחירים).

סליחה זה הראדיאטור שלא בסדר.

 

ובקשר למה שאמרת ראם אייר או מזגן אז אולי בשבילך זה טוב, אני מעדיף שהאוטו שלי יסע

כמו שצריך ושאני ימות מחום


×
×
  • תוכן חדש...