טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 949 צפיות
הרנו שלי מגמגמת. לדעתי זה הענין של הקרב' שלה... מיום שהיא אצלי יש לה מעין צינון - היא נוטה לגמגם - בעיקר כשהמנוע קר... הוחלפו מודול הצתה - סט כבלים לפלאגים ופלאגים מכל המינים... והיא בשלה.... בקיצור היא הייתה בסדר בשנה וחצי האחרונות (אולי שנתיים ) מאז שעשיתי לה ניקוי קרב' במכון קרבורטורים.. בכל מקרה עכשיו היא מתחילה להשתעל שוב.... היא מגמגמת בתחילת תחום הסל"ד... הIDLE שלה לא יציב והמנוע נוטה להכבה כשבניוטרל.... אני צריך עזרה... האם להעלות את הטורים פשוט? (בעזרת הבורג הקטן ההוא....) או שממליצים על טיפול אחר? נראה לכם הגיוני שפעןם בשנתיים עושים לאוטו ניקוי קרב'? (אני משווה אותה למיצו' של אמא שלי שלא עברה ניקוי קרב' מעולם והיא שנת 93....) מה נר…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יכול להיות שיש אפשרות לשים את נורות הניאון בתוך האוטו? או שזה אולטרה סגול? יום שישי ראיתי קולט שחורה פצצה וכל האוטו היה זוהר מבפנים בעור סגול יפה כזה שניראה שמגיע מלמטה האם זה אולטרה? כי תמיד שאני רואה אולטרות באוטו אני גם רואה את המנורה עצמה שתלויה למעלה או על המגש מאחורה והפעם לא ראיתי אז אולי זה אולטרות בלמטה של האוטו??
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם לאבא שלי יש סובארו B4 מודל 2001 אוטמט בזמן ביצוע פרסה הרכב כבה לפתע הניע מחדש והמשיך לנסוע (מקרה בודד) ממה זה יכול לנבוע????
הודעה אחרונה מאת razer, -
כבל קלאצ
מאת עופר106R16V- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הלך לי הכבל קלצ באוטו רציתי לדעת בעיקרון עם אני יכול לקנות כבל ושמישהו ירכיב לי אותו או שצריך מוסך בשביל זה.
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
החלפה וכיוון
מאת manxral- 1 תגובות
- 943 צפיות
איפה באיזור גוש דן ניתן לבצע גם החלפת צמיגים וגם כיוון פרונט באותו מקום?
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
החלפת מנוע...
מאת moses-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מהיא המדיניות כלפי החלפת מנוע לגדול יותר? זה אפשרי בכלל (מבחינה חוקית)?
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- 11 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם ברחוב שלי סללו כביש חדש. כמה שעות אחרי שסללו אמא שלי החליטה שהיא נוסעת למכולת שהיא חזרה כל האוטו התמלא בנקודות שחורת של אספלט. ניקיתי את האוטו אך עדיין נשארו כתמים. רציתי לדעת איך אפשר להסיר אותם. בעזרת ווקס? פוליש? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
טיימינג בפולו 1 2
מאת אריק ח.- 21 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
צהריים טובים הלכתי לראות היום פולו 1.6 ידנית ( יד ראשונה ) עם 121K ק"מ. הרכב שמור כמו חדש ונראה טוב. כל טיפול נעשה בזמן במוסך המרכזי. הבחור לא יודע עם החליפו טיימינג ו/או קלאצ'. אם אני זוכר נכון בגולף מחליפים טיימינג כל 120K ק"מ. האם הדבר נכון גם בפולו ?? כמה זה קלאצ' חדש בפולו ? תודה
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לקראת קנית אינוצנטי מילה שנת 82 . מבקש עזרה בנושאים הבאים: 1. שם של מוסך שיודע לטפל ברכבים כאלו. 2. היכן ניתן לרכוש חלפים למכונית ? 3. המנוע הוא מנוע 1000 כמו של מיני. האם ידוע לכם אם ניתן להחליפו במנוע 1300 של מטרו ? 4. מזגן - אפשר ? מה לגבי המזגן של המטרו ? 5. בעיות מיוחדות ? תיקונים וטיפולים מיוחדים ? תודה לכל תשובה !
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעיונת זעירה.. יש לי חישוק סגסוגת אחד שזקוק להחלפה. וזו בידיוק הנקודה, רק אחד. תארו לכם את התוצרה הזו של שלושה חישוקים ישנים ואחד חדש. ואין את הירוקים כרגע להחליף את כולם מה שגם שממילא זה לא ממש מעניין אותי אם יש או אין חישוקי מגנזיום. אבל, אם כבר אז כבר. אז מה עושים? מישהו הציע לי פשוט לצבוע את כל החישוקים בצבע מטוסים, לבן או אפור. אבל קשה להשיג. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ווסט יתן לי לרכב ..? כי יש לי יחס דחיסה אז ניכנס יותר אויר אבל צריך כמו שהבנתי להוסיף גם יותר דלק? מה מחירים של ווסטים? וכמה כוח יתן לי ? במה זה יורגש? יש לי 106 ראלי 1600 תודה גיא
הודעה אחרונה מאת red gti, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם , לפני כמה ימים כיוונתי את הלקלצ' , כיוון עדין של סנטימטר אחד בערך . יומיים אחרי זה במהלך הנסיעה שמתי לב שבסוף המהלך של הקלאצ' ( לקראת שחרור ) יש קפיצה , מעיין מכה לא נעימה , אז אמרתי לעצמי שאני יבדוק את הנושא . היום אבא שלי אומר לי שהרכב פשוט חוטף מכות מאד חזקות שמשחררים את הקלאצ' , אמרתי לעצמי שאני יגרור אותו בבוקר למוסך וזה הקלאצ' הלך . אני פותח את המכסה כדי לבדוק מה קורה ותנחשו מה , המנוע עומד עקום לגמרי ימינה , אני מסתכל על התושבת הימנית והיא שבורה לגמרי וכל מה שמחזיק אותה זה בורג אחד במקום 3 . הפילטר ספג נזק לא קל בגלל שהמנוע עמד עקום , אבל הוא בסדר . נס מדהים שהמנוע לא נפל פשוט במהלך הנסיעה !!!. מחר בבוקר גוררים אותו למ…
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כשבוע בוצע טיפול 45K לבורה. היום בדקתי שמן וגיליתי שיש יותר מידי שמן. כ 1-2 ס"מ מעל המקסימום. האם זה בסדר ככה?
הודעה אחרונה מאת RedR, -
צמיגי STUNNER
מאת Noybee- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם מישהו שמע על חברת צמיגים זו (ככל הנראה איטלקית) ויכול לתת חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת punto_gt, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב, שאלה בשביל חבר שלי... יש לו לאנטיכס 323... והוא החליט "לשפץ" אותה טיפה... בינתיים הוא שם פנסים שקופיים... מערכת נאה ! והיום הוא ניסה להתקין לוח שעונים לבן !... הוא קנה בארה"ב סט מתאים במיוחד למאזדה... אבל במהלך ההתקנה הוא נתקע בבעיה... המחוג של הספידומטר לא מגיב טוב, יעני הוא מתחיל לנסוע ... ולוקח למחוג כמה שניות להתחיל לעלות ... אם הוא בולם חזק... המחוג לא "נופל"... אלא יורד לאט לאט... עכשיו הקטע המצחיק!, שהוא הלך לאיזה 3 בעלי מקצוע... 2 לא הצליחו !, שברו לו את הלוח שעונים והביאו לו אחד במקום!... והשלישי בכלל לא רצה להתעסק עם זה... הם אמרו לו שזאת מעיין בעיה ידוע במחוגים של מאזדה! מישהו מכיר את זה ??... למישהו יש רעיון איך…
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
נשם שמן פתוח , מהו תפקידו , האם הוא מזיק או מועיל? והאם כדאי להתקין אותו ברכב . הנשם שלי לא נראה הכי טוב ואני שוקל להחליף את שלי בנשם פתוח האם כדאי? מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קרייזלר נאון שנת ,1996 הייתי רוצה לדעת מה אפשר להוסיף או לשפר גם במנוע וגם ביופי! תודה!
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
-
חריקות
מאת Peugeot 106- 2 תגובות
- 980 צפיות
לילה טוב לכולם, בפג'ו 205 שנת 94 שלי לפעמים יש בזמן הנסיעה חריקות כאילו האוטו עומד להתפרק עוד מעט. וגם בתחילת נסיעה לפעמים הגלגל השמאלי מלפנים חורק. אמרו לי שזה הבולמי זעזועים,האם זה נכון? האם אני צריך להחליף אותם? כל החריקות הם לא ממש רצינות וגם זה לא כל הזמן... תודה לכולם, ושוב לילה טוב
הודעה אחרונה מאת kompy, -
מנוע מצלצל
מאת CaRReRa- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בבדיקה שעשיתי לרכב היה רשום "מנוע מצלצל" לאחר שיחה עם מבין דבר, הומלץ לי לעבור לדלק 98 עם תוסף קיי-44 משהו כזה מישהו יודע? המלצות אחרות? האם זה יעבוד? והאם אני צריך למלא תמיד 98 מעכשיו.....וכל תדלוק לשים תוסף !? כי זה נורא יקר..
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי פיאט פונטו. בבדיקה של הפלאגים מצאתי על אחד מהם שמן(בעיקר על ההברגה שלו). לא קיימת תופעה של עישון מהאגזוז למי ששואל ...מהיכן זה נובע??? אובד עצות... תודה
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
- 8 תגובות
- 19.3 אלף צפיות
אני יודע, אני יודע, אני חוטא בכלל שאני כותב את השם "טויוטה" בפורום הטיפולים. זה באמת בלתי נתפס, אבל נזכרתי שביאריס 1.3 אוטומטית 2002 של אמא שלי צריך לעשות טיפול שני, אז הבטתי בספר הטיפולים ומשהו מוזר תפס את עיני. הטיפולים ביאריס הם כל 15000 ק"מ או שנה. אמא שלי בקושי עברה את ה-20000 ק"מ וכבר עברו שנתיים. בטיפול הראשון הוחלף שמן מנוע ומסנן, וזהו. (שמן -70 שקל, מסנן 50, שאר הבדיקות 180, סה"כ 300 וקצת לפני מע"מ). מבט בספר הטיפולים מציג תמונה מוזרה: טיפול 30000/שנתיים - שמן מנוע ומסנן, נוזל בלמים. טיפול 45000 - שמן ומסנן שמן, מסנן אויר, מסנן אויר מזגן. טיפול 60000 - שמן ומסנן שמן, נוזל קרור, מצתים, נוזל בלמים, נוזל תיבת הילוכים אוטומטית. טיפול 75000 - שמן …
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 6 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי פיז'ו 106 XS 98 ואני צריך להכניס את האוטו למוסך דחוף- אני צריך המלצה למוסך טוב (מורשה) אמין ושלא יקרעו אותי במחיר (באיזור המרכז)- אגב מה אתם אומרים על מוסך "הצומת" (-מורשה של פיז'ו\סיטרואן) בבני ברק\ר"ג -איזור המוסכים- *האם זה מוסך טוב, אמין ולא "תופרים" אותך שם??? אם הוא לא טוב אני אשמח לקבל המלצה למוסך אחר באיזור המרכז... תודה מראש לכל העוזרים........
הודעה אחרונה מאת o_yeshula, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אוקיי למי שעדיין לא יודע יש לי סובארו לגאסי שנת 91 מנוע 1600 אוטומטית = עגלה! האוטו באמת נוח והכל אבל עושה כל הזמן בעיות משונות... עכשיו התחילה בעיה חדשה... כאשר אני עומד ברמזור (או כל מקום אחר) ומתחיל נסיעה האוטו רועד חזק כמו במוניות (למרות שזה קורה במוניות גיר רגיל)* ... אני לא מבין מאיפה באה הרעידה... אחרי שאני עובר את ה-20 קמ"ש הרעידה מפסיקה והאוטו נוסע כרגיל... מה זה יכול להיות חבר'ה? תודה, גיא.
הודעה אחרונה מאת Harel_007, -
- 9 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מחפש מתקן לכוסות\פחיות להתקנה ברכב, שלא יראה זול מידי ויותקן בקלות... מה שמצאתי עד עכשיו זה מתקן מפלסטיק מכוער לאללה (עם ציפוי דמוי עץ, כמו של נהגי מוניות רומנים... בלי לעליב אף רומני.... ) אני מחפש משהו שנראה טוב (עדיפות לשחור) שקל להרכבה ולא בולט מידי... אם משהו ראה מתקן כזה, באחת מהרשתות או יודע איפה ניתם לקנות אחד כזה, אני אמשח לקבל מידע... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Mazda323F, -
מה זה בידיוק ? איך מודדים בעזרת זה כ"ס?
הודעה אחרונה מאת #יניב#, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי רנו קליאו 94 אוטומטית מודל RT. ישנם רעשים מוזרים של מעין דפיקות חד פעמיות מהמרכב,בעיקר כאשר מתחילים נסיעה,או כאשר האוטו מטלטל,יש לציין כי לרכב שתי צירויות חדשות,כמו כן נבדקו התפוחים והתושבות השונות ונמצאו תקינים,חוזקו ברגים ומחברים בכל מקום אפשרי ונבדקה מערכת הפליטה. יש למישהו רעיון מה זה ??
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחר בשעה טובה אני קונה ג'אנטים וצמיגים. קודם כל שאלה : איך צמיגי MONZA ? במידה הזו 195/55/15 אני מקבל ב -350 ש"ח לצמיג כולל מע"מ. האם שווה לי להשקיע עוד 150 ש"ח לצמיגי P6000 של פירלי ? עכשיו השאלה השנייה : ג'אנט של חברת HIJOIN. אני משתגע! כולם אומרים לי זהב (זהב כתום כזה) אבל יש טיטניום (מתקרב לשחור) וגם כחול מאוד יפה. מה לבחור ? כזכור לכם הרכב שלי הוא כסוף. כל העסקה ב - 3500 ש"ח כולל מע"מ בגלל שהוא מקורב לבוס שלי בעבודה החדשה. שמוליק * להבא נא לכתוב כותרת טובה יותר. הודעתך נערכה*
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האוטו הוא יד ראשונה...הוא נקנה על ידי אבא שלי בשנת 81 חדש מהחברה. מבחינה מכנית האוטו במצב מצויין יש לו מנוע 2000 סמ"ק יחסית חדש שעשה 100,000 ק"מ ואין איתו בעיות. הבעיה היא שהאוטו שומש בעבר להעמסת סחורה כבדה מאוד ע"י מלגזות למשל וצריך עבודת פחחות עצבנית על האוטו הפח עקום לגמרי בכל האוטו... בתא הנהג הקטן אומנם הבעיה היא שהתקרה קרועה לגמרי גם הדלתות קרועות וגם הספסל. רציתי לדעת כמה לדעכתם יעלה לתקן אותו והאם זה שווה את הכסף? תודה לעוזרים. נ"ב רשמתי את ההודעה גם בפורום אספנות כי אני לא יודע לאיזה מהפורומים הנושא מתאים יותר
הודעה אחרונה מאת Peugeot 505, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ערב טוב. מישהו ניסע או שמע על ה טורטל ווקס אקסטרים? מה אתם אומרים אליו הוא טוב? שווה 80 שח? הוא יעיל לצבע לבן? תודה
הודעה אחרונה מאת Mazda323F, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום שלום, כמו בכל יום בבוקר, הלכתי לבדוק מה שלום האוטו היפה שלי (106 כחולה). לצערי הרב, ראיתי שמישהו (מישהי ???) השאיר לי גומת חן בדלת האחורית של האוטו.... יש למישהו הערכת מחיר לתיקון של הנזק + מוסך מומלץ לתיקון ? הצבע לא נסדק והשקע בערך בקוטר של 10 ס"מ מתחת לחלון האחורי .... יש אפשרות להפעיל את הביטוח שלי על הנזק הזה ? מונו.
הודעה אחרונה מאת Guy,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 386 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גרנד פריקס
- ניקו פ.
- פינדר
- M H
- הרקוליטו
- quizlette85117701
- swish
- Yuvalino
- BoazB11
- tan tan
- קוסקוס
- לירון .ה.
- flytomars
- rev-Match
- Igalz
- Moshe c
- מייק24
- daniel.asu
- Or05230
- hans
- Avia
- אליה
- צוק
- SurfHigh
- Itzik-b
- sperial
- ANUTKK
- eyalgr
- RedLabel
- this_is_me
- f31
- carsgo
- Loder
- `Infinity
- Night Driver
- natco
- asix
- ELI001
- סולל הדרך
- גולדן191
- asmily
- נומד
- jpex
- tohanov
- guy.a
- yosi554
- om2
- RBRB
- דובצע
