Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

שאלה בשביל חבר שלי...

 

יש לו לאנטיכס 323...

והוא החליט "לשפץ" אותה טיפה...

בינתיים הוא שם פנסים שקופיים... מערכת נאה !

 

והיום הוא ניסה להתקין לוח שעונים לבן !...

 

הוא קנה בארה"ב סט מתאים במיוחד למאזדה...

אבל במהלך ההתקנה הוא נתקע בבעיה...

המחוג של הספידומטר לא מגיב טוב, יעני הוא מתחיל לנסוע ... ולוקח למחוג כמה שניות להתחיל לעלות ... אם הוא בולם חזק... המחוג לא "נופל"... אלא יורד לאט לאט...

 

עכשיו הקטע המצחיק!, שהוא הלך לאיזה 3 בעלי מקצוע...

2 לא הצליחו !, שברו לו את הלוח שעונים והביאו לו אחד במקום!...

והשלישי בכלל לא רצה להתעסק עם זה...

הם אמרו לו שזאת מעיין בעיה ידוע במחוגים של מאזדה!

 

מישהו מכיר את זה ??...

למישהו יש רעיון איך לפתור ?...

 

אני רק חייב לציין ... שאני אמרתי לו כל הזמן לא לעשות את זה ... אבל הוא ניסה בכל מקרה !... ותפקידי לכל אורך התהליך היה לצלם ! :-)

 

בכל מקרה... עכשיו הוא מחפש לוח שעונים מפירוק ... לכל מקרה שהוא לא יצליח לתקן !

( שוב... אני אמרתי לו שקודם יקנה ... ושיתקין על המפורק... אבל הוא לא התאפק ! )

 

זהו בערך... בכל מקרה מי שיכול לעזור לי קצת ... אני אשמח !

תודה רבה!,

ניר.

פורסם

הכל נובע ככל הנראה מהפרשים/רווח שיש בין כבל הספידומטר לתושבתו, ההבדל בקטרים יוצר את התנודתיות של המחוג.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הכל נובע ככל הנראה מהפרשים/רווח שיש בין כבל הספידומטר לתושבתו, ההבדל בקטרים יוצר את התנודתיות של המחוג.

 

עמית

 

 

סליחה על הבורות ... אבל לא בדיוק הבנתי :oops:

פורסם

היי

באם ידידך בעת הפרוק הוציא את המחוגים [סביר להניח שכך נעשה]ובעת ההתקנה

סובב בידו את המחוגים לכיוון מקומם בתחתית הלוח -נגרם נזק לשעון עצמו והחלפה תעזור

מאד!!

לוח שכזה ניתן להשיג בכל מיני פירוקיות במחירים יחסית נמוכים..

תזדקק לעזרה תידע אותי סוג נה ומודל ואשתדל להפנות אותך לאחתשכזו

להת איל

פורסם

איזה קטע !!!

אחי נתקל באותה בעיה, ובאותו רכב בדיוק !

אז ככה: באמת נשבר לו מחוג של הדלק. הבאנו לוח חדש , ומתקינים לא רצו לעשות את העבודה. (מצדיק אותם).

הבעיה נפתרה כך: תהפוך את הלוח שעונים הלבן. שים לב שיש לך אזורים שחורים.

באלה אל תיגע ! אם תיגע, כל האזור לא ידלק ויהיה כתם שחור.

קח מספריים קטנות (של ציפורניים), ותרחיב את החורים המרכזיים לקוטר גדול יותר ב2 מ"מ.

כך רק תוכל להכניס את הלוח לשעון כמו שצריך בלי לשבור מחוג.

 

* ובקשר למחוג שעולה/יורד לאט - הבעיה נובעת מכך שהוא עיקם את ציר המחוג, וישנו חיכוך מסויים בין הציר לבין הפלסטיק מסביב. יש גם חשד ל"זיוף" מהירות במחוג זה.

אם הוא יודע לפרק, שיוציא את החלק השקוף ואת החלק השחור הפנימי,וינסה להשחיז עם פצירה את האזור מסביב לציר/למרוח ווזלין.

תעדכן אותי מה קורה...

ww.jpg

I30 CW

×
×
  • תוכן חדש...