טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,197 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 18.9 אלף צפיות
אהלן, מלפני יומיים , המזגן ברכב לא עובד לי, אני מסובב את הכפתור ומפעיל את ה A/C , הוונטה מתחילה לעבוד , אבל לא נשמע הציקצוק הרגיל (כמו כזה "טקק" שמשהו נפתח) והאוויר שיוצא מהפתחים הינו חם ומגעיל ולא מקורר.. מישהו יכול לעזור ? :\
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום מכולם איפה אני יכול להשיג ספרים של haynes ?? אני יודע שבאוטו דיפו היו כמה אבל לא של הונדה ואיפה נמצא היבואן??
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש ליסיוויק האצ'בק 97 1.4 היא אצלי כבר כמעט שנה והשקעתי בה הרבה הזמנתי חלקים מחול בהרבה כסף בסביבות 9K אבל קצת נמאס לי ממנה היא איטית ואני מתבאס למכור אותה בגלל כל ההשקעהץ השאלה שלי היא האם לפי משרד הרישוי אני יכול להחליף מנוע באוטו ליותר גדול נניח 1.8 של אקורד החדשות או 2.2 ליטר של האקורד הישנה או משהוא אחר לא 1.6 יותר גדול????????? או לעשות חריטה
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם מנוע וגיר מרכב בעל הנעה קדמית יכולים להישתל ברכב הנעה אחורית? (לדוגמא: מנוע-גיר מוולבו 850 ב-240..)
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
מכה ללא בסיס 1 2
מאת Cava- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכם! בשבועיים האחרונים, שמתי לב, שבכל סיבוב או קפיצה קטנה בכביש, יש לי רעש "כאילו קיבלתי מכה בתחתית של הרכב" חשבתי על הבולמים - אבל לא מורגשת בעייה נוספת. חשבתי על היגוי - נראה לי קצת הגיוני. דבר נוסף, כשעוברים את ה130 קמ"ש, הרכב מתחיל לרעוד... וזה לא עובר עם מאיצים! אני קצת בדילמות... חשבתי אולי על איזון גלגלים.. אבל אני לא יודע מספיק. אודה למי שיוכל לעזור. ומדובר על קווליר 96. יונתן
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חבר שלי התחיל להתווכח איתי, שכאשר מתחילים נסיעה, לא משנה מה עושים קודם, האם לשלב גיר (או באוטמט להעביר מצב) ואז להוריד אמברקס, או ההפך. אני אישית, לא יודע על בטוח, אני מדבר מהיגיון, אבל אני חושב שקודם צריכים להוריד אמברקס, ואז להחליט מה עושים, משלבים הילוך (ואיזה). לא? ככה גם בחניה, קודם מכניסים להילו סרק (או Parking באוטומט) ואז מרימים אמברקס. אם משהו יודע, מה יותר בריא לרכב, ומה הפרוצדורה הנכונה יותר, אני אשמח לשמוע. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש לקנות שטיחים מאלומיניום מוכנים או פלטות מאלומיניום בשביל לעשות בעצמי. אולי מישהו יודע איפה מוכרים? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Mazda323F, -
צ'וק באמצע הקיץ
מאת lulaf- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רציתי לשאול מה עושים, ואם מה שקורה הוא תקין (כנראה שלא אם אני שואל). כידוע הרכב הוא פיאט אונו 45 שנת 90. לפני כל נסיעה צריך לפתוח צ'וק מלא ולתת לאוטו לעמוד ככה איזה חמש דקות עם סגירה הדרגתית של הצ'וק, ממש אם זה לא 5 דקות אז הרכב נכבה תוך כדי נסיעה. הדבר הזה קורה, יום יום, אין לרכב שום בעיות מתי שהוא חם, אבל אם מנסים להתניע ולנסוע הרכב נכבה אחרי 3 מטר. אפילו אחרי שהרכב נוסע ועומד איזה 3-4 שעות, הוא עדיין מבחינתו "'קר" וצריך לחמם קצת. האם זה טבעי, בחום הזה ? אמרו לי שצ'וק בגדול ו"חימום" שכזה מתאים רק לחורף. ראיתי כבר מכוניות הרבה יותר ישנות מזו שכל מה שעושים בשביל לסוע בהם אחרי כמה ימים זה להתניע ולתת גז. מישהו יכול להצביע על הבעיה ואם כן אז על הפתרון ?
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אתמול הרכב של ההורים שלי(בורה 2002, 1.6) עבר טיפול 45K. אני עובד אז שלחתי את אמא לטיפול. אם זה מעניין מישהו, הנה חלקים ועלויות: עבודה: טיפול 45 אלף - 112 החלפת רפידות קד' - 112 החלפת רפידות אח' - 112 חלפים: שמן חצי סינטטי - 140 מסנן שמן - 74.5 אטם - 0.95 רפידות בלם קד' - 210 רפידות בלם אח' - 125 מסכמים הכל ומוסיפים מע"מ ומקבלים 1046, מה אתם אומרים? לא היו אמורים להחליף גם פילטר אוויר? חוץ מהטיפול הרכב עבר גם בדיקת קיץ שקיבלנו בחינם מצ'מפיון. בעיות: 1. כנראה שהבלמים הולחפו מוקדם מידי, גם ב 30K ניסו לדחוף לי בלמים חדשים, יבדק. 2. אחת מנורות הרברס הייתה שרופה, גם בטיפול וגם בבדיקת קיץ לא שמו לב ולא החליפו. 3. הדפוקים האלה לא …
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני עומד לפרק מזגן מBX מקווה בשלמות. מחפש חומר כדי לא לעשות נזק
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
לצערי אין לי שעון סל"ד ברכב בכלל דבר נורא מתסכל, אומנם יש לי אוטומט אבל תמיד נחמד לדעת סל"ד בנסיעה ויותר מזה, זה אפילו חשוב במקרים מסוימים... בקיצור האם אפשר להרכיב שעון כזה חיצונית לדשבורד, ממש כמו שמרכיבים שעון TURBO או הזרקת חנקן ולחץ שמן וכד' מחוץ ללוח השעונים...?? ואם כן, זה כרוך בהרבה עבודה (מבחינתי כסף)? או שזה עניין דיי פשוט?? ובנוסף לכל אם יש המלצות למקומות בדרום שעושים את זה, אני אשמח לדעת...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
שאלתי כבר את עמית בה"פ ולפי מה שהוא אומר אין בדיקות של אופנועים במכוני הרישוי והבדיקה. לכן אם מישהו יכול להגיד לי איך בודקים אופנוע לפני קנייה אני אשמח נורא.. אם אין בוחנים מוסמכים אז אצל מי אפשר לייצר בדיקה אמינה? תודה מראש! ראלימן
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי רכב מסוג סוזקי באלנו ולא מזמן נסעתי ונכנס לי ניילון אתם מכירים כמו ששמים בטלויזיה והוא נכנס לי איפה שהממיר הקטליטי יש אגזוז עד לטנק דלק ויש ריח מסריח מאוד וזה עדיין לא עבר של ניילון שרוף וכל האגזוז למטה אחריי הממיר בקצת עד עד הדוד ניהיה שחור חום כזה מישהו יודע מה זה האם זה גרם נזק למשהו? האם הריח יעבור תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yairk, -
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם. קניתי פונטיאק פיירבירד 1998 מדהימה! (אומנם V6....) אני מחפש לה נואשות צמיגים ואין להשיג!!! 235/55/16 מישהו יודע איפה אפשר להשיג? תודה!!!
הודעה אחרונה מאת ido, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה הטלפון של היבואן של VALEO? למישהו יש רעיון לגבי קלאצ'ים אחרים שיתאימו? לובינסקי רוצים 1500 על החלק, וז'אן רוצה רק 1200 ש"ח על החלק? למישהו יש רעיון באזור של ה 700-800 ש"ח ? -- ההודעה נערכה -- אין מקום לנוסח כזה של הודעות, בפעם הבאה הודעה דוגמת הניסוח המקורי תימחק.
הודעה אחרונה מאת zigi, -
-
צביעת פנים
מאת veloks- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לקחתי פרויקט צביעת פנים במיצובישי לאנסר. עד אכשיו נצבעו פלסטיקים אחדים באוטו. יש לי צורך ליצבוע דברים יותר רציניים. אני צריך מקום לצביעת פנים שעושה עבודה טובה וזולה, למי שיודע המלצות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת nissan, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברה חיפשתי בהום סנטר ואין הם צבע שאמיד בחום חוץ משחור איפה אני יכול לקנות שמישהו ייעץ לי?
הודעה אחרונה מאת Shays, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היום הרכב (בורה 2002) נכנס לטיפול 45K. הוחלפו 4 רפידות של הבלמים. אחרי מדידה שלי נשאר בין 5-7 מ"מ של "בשר" ברפידות, זה שונה בין הרפידות. האם באמת היו צריכים להחליף לנו את הרפידות או שהחליפו ללא צורך? נ.ב, איך המחירים 112*2=224 על עבודה להחלפת רפידות קדמיות ואחוריות. 210 רפידות בלם קדמיות 125 רפידות בלם אח' המחירים לא כוללים מע"מ.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום, חבריה. היום האוטו עשה לי בלאגאן - נכבה בנסיעה כמה פעמים. הוא נכבה, אני עוצר, פותח מכסה מנוע, בודק דלק, ניצוץ, הכל בסדר ואז האוטו נדלק ונוסע. באחת הבדיקות גיליתי שהפחם שבראש מכסה מפלג - חסרה לו חתיכה בצד וגם הוא מבריק כמו ברזל ולא שחור כמו פחם. האם זו יכולה להיות הסיבה? תודה!
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום אנשים החלפתי את הידית הילוכים מאחר והמקורית משנת 95 פשוט נסדקה לאט לאט וביום שמש חמים נשארה לי ביד! החלפתי לידית כמו שאייל עם הפולו החליף אבל יש לי בעיה קטנה-השק עוד רחב מידיי בחלקו העליון והמתקין שקניתי ממנו את הידית פשוט שם אזיקון-אייל מצא פיתרון יפה לשים את האזיקון מתוך השק עור אבל אני לא מצליח להבין-אין אני פותח את השק עור מהחלק התחתון?? תודה מראש רועי
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
לחברי הטוב גיפ סופה מודל 93 הוא מעוניין לשפר את ביצועי המנוע והוא מתייעץ איתי בנושא. עד כמה שאני מבין ממה שקראתי עד היום האפשרויות הראשונות שעליו לעשות הוא להחליף לפילטר אוויר פתוח וצ'יפ. אז ככה האם פילטר פתוח לא יגרום לכך שהוא יתמלא באבק היות והרכב נמצא רוב היום בשטח? מה העלויות של שיפורים אלו ובכלל מה את ממליצים?
הודעה אחרונה מאת Edy, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי רחשים בזמן האחרון בקפיצות או ירידה מהמדרכה ( נמוכה) , כל הקפצה של הרכב יש לי רחשים מוזרים מכיוון הבולם הימני. בדקתי את הבולם, ובאמת, כאשר אני נוגע באוטו שומע רחש ( ממש עדין ) מהכיוון הזה. טוב חשבתי בולם, אכנס למוסך ונראה כבר. באותו הרגע שמתי את היד שלי על המנוע להוריד אבק ומה אני שומע?!?! :crazyeye: את אותו הרחש המעצבן, מצאתי מאיפה זה בא! תושבת מנוע מצד ימין של המנוע ( ימין לכיוון נסיעה ) :mm_surpr: התושבת עושה רחשים מעצבנים הנשמעים רק בהקפצות רכב ונידנוד קליל של הרכב ( בעיקר קדימה ) ונידנוד קל של המנוע... זה אופיני לצרפתית? או שזה בעיתי? מה לעשות? לרוץ למוסך? ובבקשה אל תתחילו לצחוק על זה שאני מנקה את האבק מהמנוע. …
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
תודה
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
תגידו איך בד"כ מקבלים את היותנו נודניקים ליד הרכב, מערערים על כל דבר, לא מאמינים בגרוש ובעיקר "לא ישראלים" בקטע של להשאיר את הרכב וללכת. סתם סקר קטן שלי כי אותי כבר לא אוהבים....
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברה. ביררתי היום מחירים לגבי ג'אנטים וצמיגים. צמיגי פירלי P6000 ב 548 ש"ח כולל מע"מ לצמיג מידה 195/55/R15 (לא יודע למה זה יצא הפוך) ורבעיית ג'אנטים 15 אינטש ב- 1600 כולל מע"מ סה"כ 3800 (בערך) ש"ח מחירים נורמליים ? שמוליק
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אחת לשבוע [ועל תתפסו אותי במילה] אשתדל להעביר מאמרים בתחום הקרוב לליבי. תורת האיבחון על כל ההבטים.. איבחון באמצעות 5 גזי פליטה מאד מקובל בעולם הגדול ודורש מיומנות וידע בנושא הרכב גזי הפליטה.. מובא בפניכם מאמר אודות 5 גזי הפליטה והיחסים בניהם. מקווה שהערתי והארתי מעט את החושך.. קריאה נעימה איל איבחון.zip
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
לא הייתי בטוח אם זה מתאים לפה או לאוף-טופיק אבל שיהיה... אני מחפש כמה חלקים קטנים לראלי 97 ושמעתי שיש איזושהי פירוקיה "הפירוקיה של חזי" מישהו שמע? או מכיר פירוקיה שבה אוכל למצוא חלקים? תודה.
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
ראש מנוע (שוב)
מאת eli_b-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! הכל התחיל בהתחממות המנוע, הלכנו למוסך לא מורשה ואמרו לנו שיש סדק בראש מנוע או פאקונג מכיוון שיש מין קיטור כזה(מים קופצים) כשפותחים את הפקק של הרדיאטור. הלכנו למוסך של סוזוקי ושם הם אמרו שזה לא זה מכיוון שאין שמן במים של הרדיאטור או משהו כזה וזה כנראה משאבת מים גמורה... אז.. השאלה שלי מה נראה לכם יותר נכון ולמי להאמין? תודה מראש נ.ב עוד שאלה קטנה האם מנוע של סוזוקי בלנו שנת 2000 60,000 ק"מ ב-4,500 שקל +הרכבה יקר?
הודעה אחרונה מאת eli_b, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איפה אפשר לשכפל שלט כזה? בתודה. אייל.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, לעיתים יוצא לי לעבוד מתחת לרכב כאשר הוא על הג'ק ב 100 שקל מאייס... כל הזמן אני חושש מנפילה של הרכב עלי שאני תחתיו במיוחד שזט צרפתיה - נמוכה. מכירים רתך טוב שיסכים לייצר ג'קים לרכב, מן מוט בסגנון חצובה, קבוע, בגובה של כ 30 ס"מ, זוג לקדימה. מה דעתכם בכללי ?
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 564 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- סולל הדרך
- yahaga
- אתרוג
- blackice
- BoazB11
- VVWpolo
- Matanb1998
- pooh-bear
- *gal*
- פולו,גולף
- om2
- dani666
- Itzik-b
- Itaiosh
- nisim91
- amosbmw
- פינדר
- nir eli
- Zorly
- -UC-
- lanosforce
- Mech Morphix
- yaniv572
- iEminem
- falou
- הקבצן הנדיב
- osheri
- יובל .מ.
- Avia
- שביט
- Shai.sku
- Moshe c
- פלוני אלמוני21
- גור גור
- פול-טנק
- discoTD5
- ניקו פ.
- natco
- מלטבשי
