Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי איפשהו (לא זוכר היכן) מוסך שהעובדים הם בתוך "חדרונים" והקיר שקוף ואתה יכול לשבת בתוך מן הול כזה ולהסתכל עליהם עובדים... זה בטח לא נעים לעבוד ככה ..

 

קוראים לזה peep show וזה לא כל כך קשור למכוניות....

 

נמרוד

פורסם
ראיתי איפשהו (לא זוכר היכן) מוסך שהעובדים הם בתוך "חדרונים" והקיר שקוף ואתה יכול לשבת בתוך מן הול כזה ולהסתכל עליהם עובדים... זה בטח לא נעים לעבוד ככה ..

 

קוראים לזה peep show וזה לא כל כך קשור למכוניות....

 

נמרוד

:mrgreen:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

חברים,

 

אם אתה בירושלים וצריכים מוסך הוגן והגון שיודע את העבודה וגם יודע להגיד שלא הוא לא יודע (במקרים מסויימים) , תפנו למוסך מ.א.מ. בגבעת שאול.

 

ולא, אין לי שום קשר אליו חוץ מהיותי לקוח נאמן.

מיני ואין שני לה!

פורסם
ענין הביטוח זה אגדה. ביטוח החובה של הרכב שלך מכסה אותך גם לגבי פעולות שנעשו לצורך תיקון הרכב.

נמרוד

 

אתה בטוח ? אני יודע שהדבר נכון לגבי תיקוני דרך, אבל ממש לא בטוח לגבי תיקון במוסך, ביטוח החובה מכסה דברים שקשורים לנסיעה ותיקון במוסך אינו חלק מהם.

 

בכל מקרה חברת הביטוח לא תשלם בקלות וסביר שתזדקק למשפט.

פורסם
ראיתי איפשהו (לא זוכר היכן) מוסך שהעובדים הם בתוך "חדרונים" והקיר שקוף ואתה יכול לשבת בתוך מן הול כזה ולהסתכל עליהם עובדים... זה בטח לא נעים לעבוד ככה ..

 

קוראים לזה peep show וזה לא כל כך קשור למכוניות....

 

נמרוד

 

כן אהה.. איך שהוא מפשיט אותה מהג'אנטים הססגוניים שלה... בעדינות פותח לה את מכסה המנוע... מכניס יד... מכניס מפתח 10 ... ארררררררררר פשוט לגמור !!! :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...