Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע (שוב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

הכל התחיל בהתחממות המנוע, הלכנו למוסך לא מורשה ואמרו לנו שיש סדק בראש מנוע או פאקונג מכיוון שיש מין קיטור כזה(מים קופצים) כשפותחים את הפקק של הרדיאטור. הלכנו למוסך של סוזוקי ושם הם אמרו שזה לא זה מכיוון שאין שמן במים של הרדיאטור או משהו כזה וזה כנראה משאבת מים גמורה...

 

אז.. השאלה שלי מה נראה לכם יותר נכון ולמי להאמין?

תודה מראש

 

נ.ב עוד שאלה קטנה האם מנוע של סוזוקי בלנו שנת 2000 60,000 ק"מ ב-4,500 שקל +הרכבה יקר?

פורסם
שלום לכולם!

הכל התחיל בהתחממות המנוע, הלכנו למוסך לא מורשה ואמרו לנו שיש סדק בראש מנוע או פאקונג מכיוון שיש מין קיטור כזה(מים קופצים) כשפותחים את הפקק של הרדיאטור. הלכנו למוסך של סוזוקי ושם הם אמרו שזה לא זה מכיוון שאין שמן במים של הרדיאטור או משהו כזה וזה כנראה משאבת מים גמורה...

 

אז.. השאלה שלי מה נראה לכם יותר נכון ולמי להאמין?

תודה מראש

 

נ.ב עוד שאלה קטנה האם מנוע של סוזוקי בלנו שנת 2000 60,000 ק"מ ב-4,500 שקל +הרכבה יקר?

 

מורשה כמובן , יש אחריות על הטיפול , מה גם תנסה ללכת לעוד מס' מוסכים.. ולראות מה אומרים ..

פורסם
שלום לכולם!

הכל התחיל בהתחממות המנוע, הלכנו למוסך לא מורשה ואמרו לנו שיש סדק בראש מנוע או פאקונג מכיוון שיש מין קיטור כזה(מים קופצים) כשפותחים את הפקק של הרדיאטור. הלכנו למוסך של סוזוקי ושם הם אמרו שזה לא זה מכיוון שאין שמן במים של הרדיאטור או משהו כזה וזה כנראה משאבת מים גמורה...

 

אז.. השאלה שלי מה נראה לכם יותר נכון ולמי להאמין?

תודה מראש

 

נ.ב עוד שאלה קטנה האם מנוע של סוזוקי בלנו שנת 2000 60,000 ק"מ ב-4,500 שקל +הרכבה יקר?

 

מהיכן אתה בארץ ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...