Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה חיפשתי בהום סנטר ואין הם צבע שאמיד בחום חוץ משחור

איפה אני יכול לקנות שמישהו ייעץ לי?

ב א ל י ר א ל י !!! ו ל ך ?

פורסם

קנה קופסה קטנה (הכי קטנה שיש) של המרייט, יש להם מספר צבעים.

הצבע הזה לא מוגדר כאמיד בחום, אבל הוא מספק די והותר ולא מתקלף.

עולה כ-30 ש"ח.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

גם אני מחפש צבע לצביעה של הקאליפרים ולא מוצא.

וההאמרייט הזה הוא לא עמיד בחום ואני לא רוצה שאחרי 2-3 חודשים זה יירד ואז אני צריך לעשות את זה שוב.

למשהו יש הצעה יותר טובה?

פורסם
גם אני מחפש צבע לצביעה של הקאליפרים ולא מוצא.

וההאמרייט הזה הוא לא עמיד בחום ואני לא רוצה שאחרי 2-3 חודשים זה יירד ואז אני צריך לעשות את זה שוב.

למשהו יש הצעה יותר טובה?

 

יש צבע ייעודי לקאליפרים שראיתי בזמנו אצל פיין טיוניג ז"ל מתוצרת OMP עלות של 60 ש"ח ~

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
גם אני מחפש צבע לצביעה של הקאליפרים ולא מוצא.

וההאמרייט הזה הוא לא עמיד בחום ואני לא רוצה שאחרי 2-3 חודשים זה יירד ואז אני צריך לעשות את זה שוב.

למשהו יש הצעה יותר טובה?

 

יש צבע ייעודי לקאליפרים שראיתי בזמנו אצל פיין טיוניג ז"ל מתוצרת OMP עלות של 60 ש"ח ~

 

אם אתה אומר ז"ל אז זה לא ממש עוזר לי.

יש לעוד משהו עצות?

פורסם

אותו הצבע ה"משופר" לצביעת קאליפרים, הוא בעצם צבע רגיל עם ציור של אוטו ספורט על האריזה.

 

אני בטוח שאתה לא "מבשל" את הברקסים שלך כ"כ הרבה פעמים כמוני, אם שלי נשארו חיים, גם שלך ישארו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
גם אני מחפש צבע לצביעה של הקאליפרים ולא מוצא.

וההאמרייט הזה הוא לא עמיד בחום ואני לא רוצה שאחרי 2-3 חודשים זה יירד ואז אני צריך לעשות את זה שוב.

למשהו יש הצעה יותר טובה?

 

המרייט אדום רגיל החזיק לי שנה ושמונה חודשים על הקליפרים של הגולף ולא הראה סימן קטן של קילופים.

 

הקליפר לא מגיע לטמפ כזאת גבוהה שצריך צבע עמיד בחום.

 

המרייט אדום מומלץ ביותר

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...