טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,197 נושאים בפורום הזה
-
אלטרנטור
מאת Peugeot 106- 4 תגובות
- 991 צפיות
זה נשמע לכם בסדר 600 שקל לאלטרנטור משופץ לפג'ו 205 שנת 94? כולל עבודה
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
אוקיי, הסתבכתי... עשיתי חיפוש ומצאתי אלפי תוצאות שכללו שמות כמו: יוקו,פאלקן,פירלי,קונטיננטל ועוד ..... אני רוצה להחליף את הצמיגים הקיימים: 185/60R14 למקוריים: 175/60R14 3 שאלות בנושא: 1. האם זה נכון שרכב מתפקד הכי טוב עם הצמיגים המקוריים שלו ? כי זה מתנגש לי עם ההיגיון שאומר כי צמיג רחב יותר יעניק לי אחיזה טובה יותר. 2. האם באמת כדאי לי להחליף את המידה הנוכחית למקור? איך אני אדע מה טוב בשבילי יותר? אולי הצמיג הנוכחי מתפקד טוב יותר והאחיזה טובה יותר? כי נאמר לי שהצמיג הזה גורם לרכב שלי להיות איטי יותר(לא במידה מורגשת אבל עדיין) 3. במידה והחלטתי להחליף, למה להחליף? יש עשרות חברות לפי מה שראיתי בתוצאות חיפוש, איך אני אדע איזה הכי מתאי…
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חבר שלי צבע את לוח השעונים בפיג'ו 306 שלו מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בבדיקות שגרתיות שאני עושה כל שבוע לרכב..מים+שמן וכו', אני גם בודק צינורות. לאחרונה גיליתי שאחד הצינורות שיוצאים מהתרמוסטט מפריש נוזל ירוק, ככל הנראה מים ירוקים, הצינור ממוקם מתחת לתרמוסטט והוא מגיע לקיר האש מהצד השמאלי שלו. לראות ממש את הנקודה אי אפשר, הראש פשוט לא נכנס לשם . בכל אופן ע"י מישוש של הצינור לא מורגש קרע או משהו דומה אך לאחר הוצאת היד יש הפרשה של החומר הירוק , כפי שרשמתי כנראה מים ירוקים. יש להוסיף שאין בריחה של מים והאוטו נוסע חלק. לדעתי מדובר בצינור שמוביל מים חמים למזגן או משהו דומה, ריציתי לשאול: האם מישהו התנסה בתופעה? האם מישהו יודע מה סדר גודל מחיר החלפת הצינור? (כ-1 מטר אורך) תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אחחח... אין כמו יום שבת לשטיפת המכונית שאתה כל כך אוהב... אני בדיוק עכשיו חוזר מלמטה לאחר שטיפה, צחצוח, הברקה, פילוש, וויקסוס, ניגוב וייבוש של הוולוו שלי!!! אז בקיצור חברים, הצעה שלי, אין כמו יום שבת לשטיפת הרכב!! רדו למטה ונקו את החברות הכי טובות שלכם!! (סליחה מראש לכל שומרי השבת למיניהם!! )
הודעה אחרונה מאת Mazda323F, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קורה לי הרבה לאחרונה שאחרי שהאוטו עומד הרבה זמן - מעל שלוש שעות, ואז אני בא ומניע אותו, הדוושה של הבלם לרוב שוקעת במעין רעש כזה של "פפפשששש....." . לרוב כשהמנוע קר זה גם מביא לדימום המנוע. אחר כך מניעים שוב וזה כבר לא חוזר על עצמו. בכל מקרה. כבר היו מקרים שבהם התחלתי לנסוע, הייתי צריך ברקס קטן שיאט אותי ובמקום זה זואי כבתה לה... לא נעים. אני מנסה כבר די הרבה לחשוב על איזו סיבה הגיונית שתגרום לזה אבל ללא הצלחה... למישהו יש רעיון? מגבר בלם לא בסדר? אוויר במערכת? מה זה יכול להיות? אשמח להערות \ הארות הנסיך.
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
מעוניין בדעתכם אני עומד לרכוש ראלי שנת 89 הרכב ללא תאונות שלדה ויש לו סאן רוף מקורי(של gti)עבר 200000 ק"מ ללא מזגן ללא טסט 9 חודשים יד חמישית מחיר 8000 ש"ח עשיתי לרכב בדיקה סביר לגילו האם כדי לרכוש רכב ספורטיבי במודל הזה ואם המחיר סביר אשמח לקבל כל דעה תודה ליאור
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
שלום לכל חברי הפורום! רציתי ליידע אתכם בבעיה שהיתה לי במזגן, היום הלכתי להחליף תפילטר של המזגן, אמנם ניכר שיפור רציני אבל עדיין היתה בעיה רצינית שהמדחס התנתק כל כמה שניות.... מקור הבעיה לתדהמתי היתה הרשלנות של המוסך הקודם בו הוספתי גז לרכב, הלחצים היו גבוהים מדי ולכן המדחס התנתק כל רגע, לאחר מילוי גז בעזרת "המחשב" (ארך כ30-40 דקות), הרכב קירר פלאים והמדחס עבד כמו שצריך. מוסר השכל: אל תמלאו גז בזול סתם ככה עם הבלון, תשקיעו יותר שהלחצים יהיו נכונים אחרת הנזק עלול להיות בלתי הפיך (החלפת מדחס, פיצוץ צינורות...)
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
הלוח שעונים אצלי באוטו (שרייד) מכוער לאללה! הוא צהבהב כזה - אני לא אוהב! מה אני יכול לעשות בכדי לשפר את המראה? חשבתי על לדים כחולים במקום או בנוסף לתאורה הקיימת! איך עושים את זה? תנו רעיונות פטישים..... תודה.
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
-
- 1 תגובות
- 909 צפיות
אצלי מילאו לפני שנה גז ושמתי לב לאחרונה רק כי כל כמה שניות נשמע קליק כזה כמו שאני לוחץ על הכפתור להדלקת המזגן-כל 20 שניות בערך.... מה זה יכול להיות? זה נורמאלי?
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם. לחבר החלה נזילת שמן מאטם מכסה השסתומים בדיהטסו . האטם עולה 35 שקלים. איך קוראים לחומר החום ההוא שמורחים לפני הסגירה לוודא אטימה מושלמת ???
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם , באמת שאין לי מושג איך עובדים עם ווקסים , פולישים וכו' ? בשביל פוליש אני הבנתי צריך מכונה כזאת מיוחדת המפשפשת את זה ( תוספת למקדחה ) . אבל איך עושים ווקס ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי מעיין רעש קל של חריקה צורמת בזמן פניות או בלימה , זה לא קורה כל הזמן אבל כשזה קורה זה מאוד מעצבן... איך אפשר להפתר מזה? האם זה ברקסים שתם זמנם ? כי לא החליפו ברקסים כבר למעלה מ 20,000 ק"מ... האם זאת הבעיה ? מאחר שזה קורה גם בפניות לפעמים (אני משער שאני נותן בלימה קלה בזמן הפנייה ויכול להיות שרק הבלמים עושים את זה)... האם הבלמים אחרי שימוש רב עושים את הבעיה הנ"ל ? האם זה אופייני ?
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לא מזמן היתה לי בעיה וההילוכים הגיעו למצב שהם לא נכנסים... במוסך החליפו לי מוט הילוך ומאז הם נכנסים "כמו חמאה", יש רק בעיה אחת שהראשון לא נכנס עד שאני זוחל ממש ממש לאט.. לפעמים כשאני מגיע ל"עצור" או "האט" זה מפריע כי אני רוצה את הראשון עוד לפני שאני עוצר. חבר שלי אמר לי שיכול להיות שזה פיצ'ר של התיבה כדי שלא יכניסו הילוך כוח במהירות גבוהה מידי נשמע היגיוני? או שזאת בעיה?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכל חכמי הפורום יש לי תופעה מוזרה אחרי נסיעות חזקות. נראה לי זה בגלל החום. אז ככה, אחרי נסיעות חזקות אני שומע חריקות מתחת למנוע. :crazyeye: חיפשתי ומצאיתי מאיפה זה בא: הרכב 206, 1.6. ( התמונה לא של הרכב שלי ) עכשיו לשאלות? 1. למה החריקות? בגלל החום? 2. זה בעיה או תופעה מוכרת? תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היכן ניתן לקנות אטמים וחומצה לניקוי ושיפוץ קרבורטור
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לילה טוב!! רבים הם השואלים במספר רב של פורומים אודות השינויים שיש בין תיבות הילוכים ידניות אוטומטיות גיר רציף -מחשבים של תיבות הילוכים אז.. ברשותכם או גם אם לא תירצו מספר מושגי יסוד והבנה בתחום זה.. קריאה מהנה איל נ. איל ואלדר מעבדה לרכב ממוחשב בעמ תיבות הילוכים.zip
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, חבר שלי מהעבודה מעוניין לקנות רכב שעמד 3 שנים. עמד לא מבחינת בקושי נסע אלא עמד - לא זז. 3 שנים. היתרון מבחינתו - יד 1 עם 20 ומשהו אלף ק"מ לשנת 99. החסרונות לדעתי - אמינות לא ברורה בעתיד. מה הייתם מחליפים \ בודקים? אני אמרתי לו מיד להחליף כל נוזל ברכב. שמן, נוזל קרור, שמן גיר, (הכל חוץ מהמים של השפריצרים). כמו כן הבהרתי כי הצמיגים 100% גמורים וחייבים לעוף גם כן אפילו אם הם ניראים חדשים. מה כדאי לעשות עוד? להחליף \ לבדוק צינורות מסויימים? האם הייתם מוותרים על הרכב ולוקחים אחד אחר כי סה"כ לא מדובר על רכב נדיר יחסית? (קורסה 1.4) גיא
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בהנחה שאין אחד כזה ... ובתקווה שאם אין שת'רד זה יהפוך לדביק חברה נהנהתם ממוסך ממוסך כלשהו ? עשו עבודה טובה ? ספרו לנו שגם אנחנו נוכל להנות ולא להתאכזב ... או לחילופין סבלתם ממוסך כלשהו ? עבדו עליכם ? ספרו לנו שנמנע ... אנא אל תספרו כל מה שהיה במוסך רק כתובת כמה מילים וזהו אני אתחיל , למרות שהוא מאוד מוכר ואני הגעתי אליו דרך הפורום אני ממליץ בחום על מוסך ליטל ברח' _____(שכחתי, מישהו ??) בת"א
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה, הגומיה הימנית של המסרק הגה במכוניתי נקרעה, קניתי אחת חדשה והבאתי מכונאי חצר שיחליף אותה. הוא הגיע, פירק את התפוח, הרכיב את הגומיה, החזיר את הגלגל וחיזק את התפוח חזרה. עד כאן הכל טוב ויפה. האוטו עמד בחנייה ולא נסעתי עליו לאחר הטיפול. כעת, בעת שאני נוסע עליו, האוטו פונה מעט לשמאל בעת שההגה במרכז, כלומר, ההגה לא ישר עם הגלגלים. בעבר זה לא היה. בנוסף, לא מורגשות רעידות מההגה באף מהירות והוא לא מושך לאף צד. מה הבעיה? האם הוא לא סיבב את התפוח מספיק עד למיקומו הקודם ? כיצד מטפלים בזה? האם מדובר בכיוון פרונט או מה ? בתודה, דרור.
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עשו לי ראש מנוע ב 106 (1.4)נאמר לי שהיה לי סדק בראש אבל מילאו וסידרו אותו,היו שאמרו שזה זמני ולא יחזיק הרבה וחלק אמרו שזה שטויות. האם מנוע כזה שסודר באמת יחזיק או שכדאי לי להיפטר ממנו (מהאוטו) כמה שיותר מהר לפני שהוא קורס שוב? דרך אגב המנוע מקורי (שנת 93) עשה רק 107 אלף ק"מ תודה.
הודעה אחרונה מאת ofir106, -
- 1 תגובות
- 941 צפיות
אם אנישם שתי קרבורטורים אז אני צריך להוסיף גם עוד פילטר אוויר או שלא חובה? תודה
הודעה אחרונה מאת David A, -
שאלה לגבי ווקס
מאת F_B_I- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם ווקס אמור להעלים שריטות קטנות ומעצבנות שעל הצבע? אם לא מה כן יכול? ואיך להעלים את הפסים השחורים שפגושים של מכוניות אחרות משאירים על הפגושים שלי שהנהגים שלהם בדקו "כמה עוד יש לי רוורס"?
הודעה אחרונה מאת David A, -
מייסב הגה
מאת Peugeot 106- 1 תגובות
- 865 צפיות
לילה טוב לכולם, לפני כחצי שעה נסעתי ברחבה של קניון איילון ועשיתי שם קצת שטויות עם האוטו (צלחות,פירפורים ועוד...). לאחר שהתחלתי לסוע פתאום נפל חוט נחושת בוהר שיצא מהחיבור של הגה לדשבורד, ויצא מלא עשן משם!!!!! לאחר מספר דקות התחלתי לסוע שוב והיה קשה לי לסובב את הגה לצד ימין. חבר שלי התקשר לאביו והוא אמר שצריך להחליף את המייסב בהגה, האם הוא צודק? למה זה יכול לגרום? אני יכול להמשיך לסוע? כמה עולה להחליף מייסב הגה? נ.ב. יש לי פג'ו 1400 94'
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למישהו יש מושג כמה עולה צירייה משופצת של 205 FOREVER ? וכמה עלות עבודה במוסך? תודה
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרעיון הוא כזה - כולם מכירים את הקטע בפיג'ו 307 שהאור בפנים האוטו נדלק כאשר מוציאים את המפתח מהswitch. מה שאני חשבתי, הוא לנסות לעשות את אוטו הדבר בדייהטסו שרייד שלי.... השאלה שנשארה עכשיו היא איך אם למשהו רעיון/המלצה איך לעשות את זה והוא מוכן לשתף אותי אני אודה לו מאוד...
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש אפשרות לשמור רכב לשנה? אני טס עוד מעט להרבה זמן ואני רוצה לשמור את הרכב זה אפשרי? כלומר ריקון כל הנוזלים לא יודע אפילו לפרק את המנוע האם זה אפשרי בלי להרוס??
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי 205 קולור ליין (1100) שנת 92 הקיצר אני רוצה להחליף לו לטמבון קידמי כמו של הפורבר ואחורי... מישהו מכיר מקומות שמתעסקים בדברים כאלו??? ועוד משהו מכירים איזה חנות איבזרי רכב כמו ידיות גיר וכל מיני שטויות כאלו (אם אפשר אז שיהיה גם בזול) בסביבת ראשון (אפשרי גם רעננה כי חברה שלי גרה שם ואני שם הרבה). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שאלה קטנה... כשהמנוע חם... מפלס המים עולה או יורד ?.... תודה!. ניר.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 891 צפיות
ידוע שעל כל גל הינע גם בהנעה אחורית וגם בהנעה קדמית חלים כוחות הפיתול בתחילת נסיעה ובבלימה (יותר בתחילת נסיעה כמובן). אתמול הרמנו פיאט טמפרה של אחד העובדים על ליפט כדי לאבחן משהו בציריות. שמתי לב שצירייה אחת יותר גדולה מהשנייה בגלל מיקום תיבת ההילוכים, דבר שהביא אותי לחשוב על כוח הפיתול שעובד על שניהן. בצירייה הארוכה כח הפיתול יותר משמעותי מאשר בצירייה השנייה כי היא יותר ארוכה. מבחינה טכנית האם זה משמעותי או זניח ? שמוליק
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 564 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- סולל הדרך
- yahaga
- אתרוג
- blackice
- BoazB11
- VVWpolo
- Matanb1998
- pooh-bear
- *gal*
- פולו,גולף
- om2
- dani666
- Itzik-b
- Itaiosh
- nisim91
- amosbmw
- פינדר
- nir eli
- Zorly
- -UC-
- lanosforce
- Mech Morphix
- yaniv572
- iEminem
- falou
- הקבצן הנדיב
- osheri
- יובל .מ.
- Avia
- שביט
- Shai.sku
- Moshe c
- פלוני אלמוני21
- גור גור
- פול-טנק
- discoTD5
- ניקו פ.
- natco
- מלטבשי
