Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חבר שלי מהעבודה מעוניין לקנות רכב שעמד 3 שנים. עמד לא מבחינת

בקושי נסע אלא עמד - לא זז. 3 שנים.

 

היתרון מבחינתו - יד 1 עם 20 ומשהו אלף ק"מ לשנת 99.

החסרונות לדעתי - אמינות לא ברורה בעתיד.

 

מה הייתם מחליפים \ בודקים?

 

אני אמרתי לו מיד להחליף כל נוזל ברכב. שמן, נוזל קרור, שמן גיר, (הכל

חוץ מהמים של השפריצרים). כמו כן הבהרתי כי הצמיגים 100% גמורים

וחייבים לעוף גם כן אפילו אם הם ניראים חדשים.

 

מה כדאי לעשות עוד? להחליף \ לבדוק צינורות מסויימים?

 

האם הייתם מוותרים על הרכב ולוקחים אחד אחר כי סה"כ לא מדובר על רכב

נדיר יחסית? (קורסה 1.4)

 

גיא

פורסם

אני אישית הייתי מחליף את כל אבל כל השמנים ברכב כמו שאמרת דבר ראשון, מיד לאחר מכן מרוקן את מיכל הדלק, אם יש שם בכלל וממלא חדש, מחליף צמיגים, בודק תקינות ברקסים, הצתה ולקינוח בודק אורות ומחליף גומי בווישרים !!

 

אין שום סיבה לוותר על הרכב כל עוד הכל תקין, הרווח שלו (קילומטרג')

פורסם

משהו פה חשוד ,

למה שרכב יעמוד 3 שנים ... ?

 

אל תשכח שבנושא ההוצאות אתה צריך להוסיף רישוי ל - 3 שנים , כי אני משער שהרכב עמד בלי רישוי .

פורסם
משהו פה חשוד ,

למה שרכב יעמוד 3 שנים ... ?

חשוד זה לא.

שמעתי כבר על GTV לבנה שחנתה לה כשנתיים-שלוש בהרצליה פיתוח עד

שבעליה "נזכר" שהיא שלו והתכוון למכור אותה.

הוא רצה עליה כ-40 אלף תחת למחירון (לפני כשנה), יד ראשונה ונסועה

נמוכה ביותר...

מציאה, אני לא בטוח.

 

אם יש היסטוריה מתועדת של הרכב, כלום לא חשוד.

MCS 2008

פורסם

רכב שעמד כל כך הבה זמן ולא בוצעו בו טרום ההשבתה הדברים המתבקשים כדאי לקחת מרווח יפה לתקלות, מיסבי מנוע ומיסבי גלגל לא בנויים לקבל לחץ בנקודה בודדת לאורך זמן, תופעות של יובש בגומיות, קורוזיות למיניהן , ועוד ועוד.

בהנחה שלקחתה את המרווח הסביר המלצתי להגיע בגרירה!!!! למוסך ושם להתחיל בפרוצדורה.

אל תנסה להיות חכמולוג יש לך יותר סיכוי לגרום נזק מתועלת.

בהצלחה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שלום,

 

חבר שלי מהעבודה מעוניין לקנות רכב שעמד 3 שנים. עמד לא מבחינת

בקושי נסע אלא עמד - לא זז. 3 שנים.

 

היתרון מבחינתו - יד 1 עם 20 ומשהו אלף ק"מ לשנת 99.

החסרונות לדעתי - אמינות לא ברורה בעתיד.

 

מה הייתם מחליפים \ בודקים?

 

אני אמרתי לו מיד להחליף כל נוזל ברכב. שמן, נוזל קרור, שמן גיר, (הכל

חוץ מהמים של השפריצרים). כמו כן הבהרתי כי הצמיגים 100% גמורים

וחייבים לעוף גם כן אפילו אם הם ניראים חדשים.

 

מה כדאי לעשות עוד? להחליף \ לבדוק צינורות מסויימים?

 

האם הייתם מוותרים על הרכב ולוקחים אחד אחר כי סה"כ לא מדובר על רכב

נדיר יחסית? (קורסה 1.4)

 

גיא

 

מומלץ להחליף את רוב חלקי הגומי המתבלים (כגון: צנרת קירור, צמיגים, טיימינג וכו'), לבדוק קורוזיה במערכת הקירור, להחליף גומיות לציריות והגה, לפרק 4 גלגלים ולגרז את כל המייסבים, לבדוק את כל הגומיות של המוטות המייצבים והמשולשים וכד'.

 

כפי שכבר ציינת, להחליף גם את כל הנוזלים והמסננים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...