Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מייסב הגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם, לפני כחצי שעה נסעתי ברחבה של קניון איילון ועשיתי שם קצת שטויות עם האוטו (צלחות,פירפורים ועוד...).

לאחר שהתחלתי לסוע פתאום נפל חוט נחושת בוהר שיצא מהחיבור של הגה לדשבורד, ויצא מלא עשן משם!!!!!

לאחר מספר דקות התחלתי לסוע שוב והיה קשה לי לסובב את הגה לצד ימין.

 

חבר שלי התקשר לאביו והוא אמר שצריך להחליף את המייסב בהגה, האם הוא צודק?

למה זה יכול לגרום? אני יכול להמשיך לסוע? כמה עולה להחליף מייסב הגה?

 

נ.ב.

יש לי פג'ו 1400 94'

רנו קליאו 96 RT

פורסם
לילה טוב לכולם, לפני כחצי שעה נסעתי ברחבה של קניון איילון ועשיתי שם קצת שטויות עם האוטו (צלחות,פירפורים ועוד...).

לאחר שהתחלתי לסוע פתאום נפל חוט נחושת בוהר שיצא מהחיבור של הגה לדשבורד, ויצא מלא עשן משם!!!!!

לאחר מספר דקות התחלתי לסוע שוב והיה קשה לי לסובב את הגה לצד ימין.

 

חבר שלי התקשר לאביו והוא אמר שצריך להחליף את המייסב בהגה, האם הוא צודק?

למה זה יכול לגרום? אני יכול להמשיך לסוע? כמה עולה להחליף מייסב הגה?

 

נ.ב.

יש לי פג'ו 1400 94'

 

בוא נחשוב בהיגיון , איך העובדה שיצא לך איזשהו חוט יכולה להיות קשורה למיסב ההגה ? , אין פה היגיון , מיסב וחוט לא הולכים ביחד .

לדעתי זה לא שום מיסב ...

 

אם יצא לך איזשהו חוט יכול להיות שפשוט מספר חוטים הסתבכו במוט ההגה ונקרעו , תבדוק את זה .

×
×
  • תוכן חדש...