טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,197 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
איך בודקים כמה כ"ס יש לאוטו?
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אוקי... היום החלטתי שבא לי לעשות איזה פרויקט קטן ברכב... חיפשתי קצת... הסתכלתי קצת... ומצאתי ! הבעיה... זוועה להכנס לחניונים !... צריך כל פעם לכבות את האוטו ... לצאת החוצה ( לשומרים אסור לפתוח תא מטען )... לפתוח ... לחזור... אימוביליזר ולהתניע!... אז ככה... למישהו יש רעיון איך ניתן לפתור את בעיתי ? ברעיון הכללי... אני צריך מנגנון שיזיז קצת את הטבעת שסביבה המנעול נסגר... ( המנעול עצמו נמצא על הדלת של תא המטען )... למישהו יש רעיון ? או שאתם אומרים שכדאי לוותר ? תודה!, ניר. ( אגב מי שלא הבין... הרכב... 205 )
הודעה אחרונה מאת יותם ק., -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תגידו אני מעוניין לקנות ג'אנטים 17 אינץ' לוולבו שלי ...אתם יודעים מה המחיר בערך? תודה
הודעה אחרונה מאת volvo 850 T-5, -
מה זה נותן? משפר הספק? זה עושה רעש? או שצריך גם להוריד משתיק אחורי?[/b]
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבנתי שרותים להתארגן לעוד הזמנה של ראם אייר וכדי לדעת אם יש לי טעם להצטרף יש לי כמה שאלות רציתי לדעת איך אני יכול לדעת אם יש לי מספיק מקום ואם כן האם ההתקנה תיהיה אפקטיבית או לא באוטו הוא קליאו ספורט MK2 תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
- 7 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם , הייתי בליטל לפני כמה ימים והחליפו לי את הרצועה + מותחן ( כולל הבית שלו ) , יש לי עכשיו רעשים ( כמו של גומי משתפשף ) מכיוון הרצועה בטורים מסויימים , בערך ב - 2000 סל"ד זה קורה , אחרי אין ולפני אין ( בסל"ד ניטרל אין בכלל ) . היייתי בליטל ואמרו לי שזה נורמלי כי הרצועה + מותחן חדשים והם פשוט עוד לא "התרגלו " , הוא שימן לי את זה עם שמן מיוחד לגומי וזה אכן עבר ... לכמה שעות וחזר ... האם זה נורמלי , האם לתת לזה שבוע/שבועיים ולחכות שיעבור או לטפל בזה ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
בדיקה לאוטו
מאת Danny4u- 2 תגובות
- 878 צפיות
טוב אז יש לי כזאת שאלה באוטו שהוחלפה בו ציריה יש מצב שיגלו את זה בבדיקה ? לא בדיוק הציריה אלה המשולש תודה
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התפוצץ לי צמיג קדמי ימני באסטרה 1.8 שנת 2000. הצמיגים הם מדגם מישלין R15 60 195 88H energy XSE XH1 מחיר לצמיג 637 כולל מע"מ. הצמיג ספייר הוא חדש מאותו דגם, משמע אני צריך לקנות רק אחד חדש לשים אותו ואת הספייר על אותו סרן, עדיף הסרן האחורי. סה"כ 637 ש"ח אולי עוד קצת על איזון גלגלים כשנעביר לאחורה, או שהם מעבירים אוטומטית את המשקולות? יש עוד אופציה של צמיג של פיראלי, לא ידוע לי הדגם, אבל המוכר אמר לי שהוא יותר מקצועי, אחיזה טובה יותר, דופן חזקה יותר מהמישלין(מתקפלת לי במקרים קיצוניים) א ב ל נשחק יותר מהר. מחיר לצמיג 490 כולל מע"מ. - יותר זול מהמישלין כי הוא מפיץ מורשה של פיראלי. במקרה כזה אני אצטרך לקנות שניים כדי שיהיו אותו סוג על אותו סרן. סה"כ 980 ש"ח …
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כל עצה תתקבל בברכה אודה מאוד אם זה יהיה על סמך ניסיון!! תודה
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 4 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, בבעלותי מזדה 323F אני מחפש מידע על שיפורים פנימיים וחיצוניים אפשריים למזדה הזו, אשר חוקיים בארץ ועוברים טסט. חשבתי על הוספת אגזוז מעוצב, או אולי קונסי אוויר (או דמוי)... האוטו כבר מצוייד בסאן רוף, ומגנזיום, גם פנסי ערפל יש. מבחינת הבפנים, אולי פדלים מניקל? יש למשהו רעיונות נוספים, אני אשמח לשמוע. הכוונה היא לתוספות קטנות עד בינוניות, בטווח מחירים הגיוני, לא מוגזם. מבחינת המכאניקה אין לי כווונה, אני מאושר מהיכולות של הרכב, אני מחפש "קישוטים" חיצוניים. רק דברים ויזואלים. חבר הציע לי לצבוע את הפלסטיקים הפנימיים של הרכב בצבע הרכב (אדום) או לחלופין צבע אחר. מה אתם אומרים, דבר כזה מומלץ לעשות? ועד כמה האפקט חזק מבחינה ויזואלית? תודה רבה לכם מראש.
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הלך לי בראלי המותחן של ההלטרנטור הגיוני שהחלק עולה 450 שקל לא כלל מעמ..? ניראה לי המוסך הגזים קצת..? תודה על העזרה...!!
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום יש לי rsi שנת 95 ואני רוצה להתקין צ'יפ (יש לי כבר דוד אחורי ופילטר אויר) עכשיו אני מתלבט בין סופר צ'יפ לבין bbr אשמח לעצות מאנשים עם נסיון עם הרכב ועם הצ'יפים הנ"ל או מכל מי שמבין תודה
הודעה אחרונה מאת איילון, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתכוון לקנות ב.מ.וו ישנה מודל 87 מושבתת האם מישהו יכול לתת לי הערכת מחיר כמה יעלה לי לשים אותה על הכביש במצב נסיעה טוב כאשר צריך להחליף את כל החלקים כולל מנוע וגיר.(לא חדשים מהחברה אלא משופצים במצב טוב) בתודה מראש, רועי. נ.ב לא כולל שיפורים, ולא כולל שיפוץ חיצוני כגון צבע,פחחות פנסים וכדומה
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
ברוח שנות ה 2000 מרבית היצרנים מוסיפים מראה ו"אור" בפנים הרכב ע"י "נגיעות" של צבע כסף-אלומיניום במספר מקומות בתא הנוסעים. בשירשור קצר זה תיעדתי את מה שנעשה היום, צביעת מסגרת הקונסולה האמצעית ברכב. תודה לדני_G על הטיפים מאתמול. כך נראה הפאנל לפני ניקוי: זהו תרסיס לניקוי רב תכליתי. מעולה להסרת שומנים וליכלוך עיקש. מרססים, ממתינים ושוטפים במים. זהו שלב ניקוי הפאנל. ממתינים 3 דקות: שוטפים, מנגבים היטב - והנה, הוא מוכן לצבע: קונים תרסיס צבע כסף (מט): עושים לפחות 2-3 שכבות ד- ק-ו-ת מאוד (בין שכבה לשכבה יש להמתין מספר דקות !): …
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פיאט אונו מנוע 1000 שנת 94 הזרקה... יש לה ממיר קטליטי? האם מדבקה על ראש שמשת הנהג עובר טסט? והאם קצה ( יציאה ) של אגזוז אם קול עובר טסט? אני מדגיש קצה! שעולה 100 שקל... ושאלת השאלות שלי! יש לי רעש מהמנוע של מנוע דיזל! איך אני יכול להיפטר מהרעש? תודה לכל העונים!!!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
1. איך עובדים עם פיברגלס? 2. עם איזה חומרים? 3. יש מדריכים מוכנים באינטרנט? 4. מה זה פוליאסטר, בד פיברגלס, מילוי פיברגלס? יש לי כמה דברים שאני רוצה לבנות לבד, ולא לקנות בים של כסף. ( ראיתי כמה דברים במקס טיונינג, אבל זה לא מספיק לי. אני צריך יותר מידע )
הודעה אחרונה מאת TurboMan, -
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש אפשרות לא מסובכת מידי לעשות שכשאני מעביר לאור חניה האורות במספר הרישוי שלי יכבו? הרכב הוא WV בורה .....
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב: רנו קליאו אוטומטית הבעיה: ברגע שמדליקים אורות, לא מופעל אור מאחורי המד סל"ד, זה נראה לי עוד נורמלי, אבל הבעיה שלא רק שהוא חשוך, הוא גם לא זז כלל... מישהו נתקל בבעיה הזו? למישהו יש פיתרון? תודה, גיל.
הודעה אחרונה מאת GiLz, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
להזכירכם... יש לי אונו שנת 94 מנוע 1000 הזרקה... אז ככה... נסעתי בא ופתאום נכבה לי האוטו.... ניסיתי כמה פעמים להתניע ולא הלך... הסטרטר עבד אבל המנוע לא התניע... החשמל לא עבד... כלום חוץ מהסטרטר שזה לא עזר לי... בא מישהו ודחפנו את האוטו וזרק קלאץ בהילוך 2 ופתאום נדלק האוטו... והחשמל עבד יותר טוב ממקודם...... החלונות חשמליים עולים יותר מהר... והאוטו מתניע טוב... מה זה? זה יקרה לי שוב? ללכת לחשמלאי? תודה על התגובות....
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בקסארה אצלי(מה שחדש לי באוטו הזה . מאוד חדש לי פע םראשונה שאני רואה תמחוג מעל 90.) מניעים - נוסעים אחרי 5 דקות מפעילים מזגן ונוסעים עד שנמאס. מסתכלים על חום מנוע חום מנוע בתוך העיר 105.(לא סביר - גג 90) מחוץ לעיר: 85-90(לא סביר - היה 75 כל הזמן.) לאחר שהמנוע התחמם ל 105 בתוך העיר עם מזגן יצאתי מהרכב. לוונטות יש שתי מצבים מצב אחד:מצב פעולה רגוע מצב שני: כל הפגוש רועד ועושה רעש יותר מהמנוע =P משום מה המצב השני לא נכנס! ב 105 מעלות! דוממתי מנוע , התנעתי מנוע,נתתי גז עד 2000 סל"ד לחצי דקה + הפעלת מזגן. תוך שתי שניות אני שומע הווווווווווווווווווווו תוך 2 דקות המנוע קר (75 מעלות בעמידה) הבעיה היא שהפעם הם נפתחות למצב השני ופעם לא. עוד נתון מדאיג:צ…
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 9 אלף צפיות
למנוע שלי לוקח 5 דקות להגיע לטמפרטורה אופטימלית מרגע ההתנעה האם זה נורמלי ?
הודעה אחרונה מאת hc2, -
-
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום להלן קישור למאמר בנושא מערכת הבלמים, ראשון בסדרה של מאמרים שאני מתרגם בימים אלו בנושאי רכב שונים : http://classiccar.msn.co.il/articles/article.asp?A_ID=13 ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
נעלם לי פס קישוט!!! 1 2
מאת חלי-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אתמול בשעות הצהריים חניתי לכמה דקות ברחוב צדדי ליד גן שעשועים בכפר סבא. חזרתי אחרי כמה דקות, וחשכו עיני- פס הקישוט מהדלת השמאלית האחורית נעלם! בהתחלה חשבתי שאולי נפל איכשהו, אבל כמובן שלא נמצא באזור. אנשים בפארק גם לא ראו שום עדות לתלישה של הפס. זו הדלת שבה נעשה התיקון צבע ופחחות, ויתכן ופס הקישוט שם היה חלש יותר מבשאר הרכב. לדעתי הפס נגנב ולא נפל. קודם כל, מה לדעתכם יכול לגרום לחלאות לרצות פס קישוט של 106? דבר שני, איפה משיגים פס קישוט בזול (או האם מוכרים רק במוסכים מורשים) ומה העלות הצפויה? האם פונים לחנויות לחלקי חילוף או שמא למוסכים?
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
איפה אני יכול למצוא מקום נורמלי לצמיג 195\50 R15 ובערך כמה יעלו לי 2 צמיגים? תודה
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול נסעתי ביונדאי של אבא (אקסנט 97 1300 ידנית 204000ק"מ) ופתאום ( ממש פתאום) בלי שום התראה מוקדמת אני לא מצליח להחליף הילוכים... שום הילוך לא משתלב והכל חורק... אז עצרתי בצד וניסיתי להחניס לראשון בעמידה, לא משתלב אבל גם לא צורח... רק ה רוורס צרח... כיביתי את האוטו והכנסתי לראשון לחצתי קלאץ והנעתי שוב... האוטו נתן מין קפיצה עדינה כזאות אבל לא כמו שמניעים בלי רלאץ ... דומה אבל פחות פראית והאוטו לא נכבה... שני נכנס רק עם דאבל קלאץ' וכך גם שאר ההילוכים... הורדת הילוכים רק עם גז ביניים... היום בבוקר נסעתי עם האוטו וכל ההילוכים השתלבו אבל אחרי 10 דקות נסיעה שוב התחילו הבעיות... אז מה אתם אומרים? הקלאץ' לא מפריד את הגיר מהמנוע או שהלך לי הסנכרון? …
הודעה אחרונה מאת Slonya, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי רציתי לדעת אם יש בעיקרון דרך אחרת חוץ מהמחשב לבדוק את כל החיישנים באוטו. ואיך בודקים את ההצתה של האוטו
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה: האוטו-וולבו 245 76'. הבעיה: בנסיעה, בסביבות 2500-3000 סל"ד(70-90 קמ"ש) המנוע פתאום כאילו מפסיק לקבל דלק והטורים יורדים..אני לוחץ על הגז-ולא מזיז לו. הטורים יורדים, לשניה תופס שוב ואז שוב נופל. אני עוזב את הדוושה ומתגלגל ב-1500 והאוטו נרגע ונוסע בסדר. אני מנסה ללחוץ קצת על הגז ושוב הוא מתנהג כאילו עזבתי את הגז. מוותר ונוסע על 1500 סל"ד בערך ולא עובר את ה-2000. עד הפעם הבאה שזה קורה. ההרגשה שלי היא שיש בעיה במשאבת הדלק. אולי סתימה או בעיה עם הוואקום. אולי זה הקרבורטור? או אולי הפלגים? בכל אופן, מה דעתכם? שיהיה לי כיוון משלי כשאני אגש למוסך ביום ראשון. בתודה;
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
משהו יכול בבקשה לגיד לי כמה יעלה לי הקיט הזה ? http://www.vaz.ee/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showpic&pid=710&orderby=dateD ואם אפשר לכתוב את החלקים המצויים בקיט ולתת לכל אחד מחיר בנפרד תודה
הודעה אחרונה מאת 205 GTi, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי פורד פוקוס 2003 ובעיה במד דלק... קודם כל...הוא קצת לא מדוייק(משתנה לפעמים בכמה סנטימטרים..) ומילאתי את המיכל עכשיו כשהוא היה על רבע..ועכשיו הוא מראה לי שהוא ריק... מישהו יכול לעזור? (חוץ מעצות כמו ללכת למוסך או תחנת דלק...!) תודה..
הודעה אחרונה מאת tomizaur, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת שמעתי מהרבה אנשים שבמשך השנים המנוע מאבד כוחות סוס במה זה קשור האם זה נכון השמועה הזאת בכלל? כי אני הרגשתי שהאוטו שלי נוסע קצת יותר טוב 105 אלף קילומטר שנת 96 ועוד דבר רציתי לדעת אם באוטומט קיקים הורסים ממש את המנוע או שזה לא משמעותי במיוחד תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 445 אורחים (הצג רשימה מלאה)
