Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי...

היום החלטתי שבא לי לעשות איזה פרויקט קטן ברכב...

חיפשתי קצת... הסתכלתי קצת... ומצאתי !

 

הבעיה... זוועה להכנס לחניונים !... צריך כל פעם לכבות את האוטו ...

לצאת החוצה ( לשומרים אסור לפתוח תא מטען )... לפתוח ... לחזור... אימוביליזר ולהתניע!...

 

אז ככה... למישהו יש רעיון איך ניתן לפתור את בעיתי ?

 

ברעיון הכללי... אני צריך מנגנון שיזיז קצת את הטבעת שסביבה המנעול נסגר... ( המנעול עצמו נמצא על הדלת של תא המטען )...

 

למישהו יש רעיון ?

או שאתם אומרים שכדאי לוותר ?

 

תודה!,

ניר.

 

( אגב מי שלא הבין... הרכב... 205 )

פורסם

אני יכול להציע לך לקנות מנגנון כזה מפירוק תחפש את זה באמריקאיות ישנות וכמובן גם חדשות .

זה מנגנון חשמלי שהכפתור נמצא בתא כפפות , אם תרצה אברר לך כמה יעלה לך .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

למה לא להחזיק מפתח נוסף ואז תוכל להשאיר את הרכב מונע ולפתוח

עם המפתח השני את הרכב? אומנם זה אומר להסתובב עם 2 מפתחות

אבל הפתרון זול...

 

האמת שלי יש נעילה מרכזית ואני תמיד יוצא מהאוטו, מחרפן אותי שהשומרים

סוגרים את דלת תא המטען כאילו היא שוקלת 2 טון. :evil:

 

עריכה - תעיין פה:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1141&highlight=%F0%F2%E9%EC%E4+%EE%F8%EB%E6%E9%FA

פורסם

פשוט מאוד, תמצא דגם של 205 שיש לו את זה(אני חושב שבGTI יש נעילה מרכזית ומין הסתם זה ביחד עם הבאגז') ותקנה מפירוקייה את החלק הרלוונטי,

אולי אפילו להתקין נעילה מרכזית לאוטו.

יש אפשרות לעשות את זה, אני יודע שיש. אני חושב שאפילו זה קיים בפרוייקטים בפורום הזה.

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...