Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפוצץ לי צמיג קדמי ימני באסטרה 1.8 שנת 2000.

הצמיגים הם מדגם מישלין R15 60 195 88H energy XSE XH1

מחיר לצמיג 637 כולל מע"מ.

הצמיג ספייר הוא חדש מאותו דגם, משמע אני צריך לקנות רק אחד חדש לשים אותו ואת הספייר על אותו סרן, עדיף הסרן האחורי.

סה"כ 637 ש"ח אולי עוד קצת על איזון גלגלים כשנעביר לאחורה, או שהם מעבירים אוטומטית את המשקולות?

 

יש עוד אופציה של צמיג של פיראלי, לא ידוע לי הדגם, אבל המוכר אמר לי שהוא יותר מקצועי, אחיזה טובה יותר, דופן חזקה יותר מהמישלין(מתקפלת לי במקרים קיצוניים) א ב ל נשחק יותר מהר.

מחיר לצמיג 490 כולל מע"מ. - יותר זול מהמישלין כי הוא מפיץ מורשה של פיראלי.

במקרה כזה אני אצטרך לקנות שניים כדי שיהיו אותו סוג על אותו סרן.

סה"כ 980 ש"ח אולי + תוספת איזון. וככה גם יש לי ספייר חדש בן 3 בלי ק"מ על הכביש.

 

1.השאלה היא כזו, האם שווה להשים בעסקה הכוללת עוד 360 ש"ח ולקנות 2 צמיגים של פיראלי ויהיה לי גם ספייר יחסית חדש(אמנם של מישלין).

 

2. הצמיגים שיש לי של מישלין רק התייבשו במהלך 3 שנים, לא נשחקו עד כדי החלפה, אלא התייבשו עד כדי החלפה, הצמיג שהתפוצץ כבר הראה סימנם במיקום אחר דווקא של קריעה דופן עד לחוטים.

וכל זה מוביל לשאלה שלי שאם את המישלין לא שחקתי מבחינת גומי ב3 שנים אבל הם התייבשו, אז האם הפיראלי יתייבשו יותר מהר, ישחקו בחצי מהזמן???

 

3.מה אתם הייתם מחליטים? 80% נהיגה רגילה, מידי פעם קצת נהיגה ספורטיבית, פרפורים, גם חצץ. ובנהיגה רגילה אני מתכוון לשפויה אבל מהירה קצת מעל למותר בחוק.

 

תודה למתייחסים ב ר צ י נ ו ת ושיענה רק מי שרוצה ל ע נ ו ת.

:-D

פורסם

הצמיגים אצלך על הרכב 3 שנים. הגיוני שהם בני 4 בערך. (אפשר לקרוא

ולהסתכל) אתה בעצמך אמרת שהם יבשים. צמיג לא צריך להיות שחוק

בשביל שתחליף אותו. בהתחשב במזג האוויר להחליף צמיגים פעם ב 3 שנים

זה בהחלט מומלץ.

 

מאותה סיבה בדיוק לא הייתי נוסע עם הספייר. הוא גם לא צמיג צעיר במיוחד

 

איזה דגם של פירלי הציעו לך? תנסה לבדוק גם גודייר ויוקהמה. השאלה גם

מה אתה מחפש, צמיג ירוק יותר לצריכת דלק או אוחז יותר? האוחזים יותר

גם נגמרים יותר מהר. למרות שכנראה שאתה לא נוהג יחסית חזק אם צמיג

החזיק אצלך 3 שנים.

 

הגיוני שהמשלין יחיזקו יותר זמן מהפירלי, הם ידועים מאוד בעמידותם לאורך זמן.

 

גיא

פורסם

המחירים מוגזמים לפחות מבחינת ה ENERGY...

הייתי ממליץ 3 דברים:

א) לראות אולי הגיע הזמן להחליף רביעייה

ב) לבצע חיפוש בפורום בנושא צמיגים שם רשום כמעט הכל מהכל

ודבר שלישי הוא להרים טלפון לאנטון ביפו שאת פרטיו תוכל למצוא גם בפורום

ולקבל הצעת מחיר ...

עוד לא מצאתי מקום זול ממנו עד היום , מאז שקניתי את הצמיגים שלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...