Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקסארה אצלי(מה שחדש לי באוטו הזה . מאוד חדש לי פע םראשונה שאני רואה תמחוג מעל 90.)

מניעים - נוסעים אחרי 5 דקות מפעילים מזגן ונוסעים עד שנמאס. מסתכלים על חום מנוע

חום מנוע בתוך העיר 105.(לא סביר - גג 90)

מחוץ לעיר: 85-90(לא סביר - היה 75 כל הזמן.)

לאחר שהמנוע התחמם ל 105 בתוך העיר עם מזגן

יצאתי מהרכב.

לוונטות יש שתי מצבים

מצב אחד:מצב פעולה רגוע

מצב שני: כל הפגוש רועד ועושה רעש יותר מהמנוע =P

משום מה המצב השני לא נכנס! ב 105 מעלות!

דוממתי מנוע , התנעתי מנוע,נתתי גז עד 2000 סל"ד לחצי דקה + הפעלת מזגן. תוך שתי שניות אני שומע

הווווווווווווווווווווו

תוך 2 דקות המנוע קר (75 מעלות בעמידה)

הבעיה היא שהפעם הם נפתחות למצב השני

ופעם לא.

עוד נתון מדאיג:צינור המיים שמגיע לבית התרמוסטט קשה. אחרי שפתוחים את המכסה רידאטור משתחרר מעט לחץ(פששש) והוא ניהיה רך.

 

ניחוש שלי: יוניט חום מנוע

למרות שהיא הוחלפה חדשה עם מיכל עיבוי לפני שנה ב 300K.

אם מישהו אחר חושב אחרת

אשמח לדעת לפני שאני מכניס את הרכב למוסך רמאי.

נ.ב תרמוסטט לא הוחלף אף פעם (4 שנים ו 400K ק"מ)

פורסם

אם התרמוסטט לא הוחלף מעולם - כנראה שהגיע הזמן להחליף. הוא בטח לא עובד כמו שהוא אמור, וזה יכול לגרום לבעיה. מה גם שזה עניין של עשרות שקלים להחליף...

 

בכל מקרה, ב-105 המצב המהיר אמור לעבוד. מצד שני הוא לא אמור להוריד את הטמפ' בעמידה ל-75... משהו בטוח צריך לסדר שם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האוטו נקנה חדש

אני מכיר תשגוענות הקטנים האלה.

יש בקסארה אם אתה מכיר:

60

מעליו קו. - פה הוא נמצא.עם מזגן בעמידה.

90

מעליו קו

120

פורסם

אני מפחד להחליף תרמוסטט

משום מה כל רכב שהחלפתי לו תרמוסטט היה איתו בעיות.

יש כאלה שנתקעים/לא נפתחים/מחלידים/לא נפתחים בזמן הנכון עד הזמון הנכון(תזמון)

חוץ מזה

אצלנו אומרים דבר כזה "אסור להחליף תרמוסטט רק ברגע שהוא כבר לא מתפקד."

לא אכפת לי להחליף אותו כמובן . זה עינין של כמה עשרות שקלים בודדים + מילוי מיים חדש למערכת (מוסך מורשה כמובן. "אקא=מוסך רמאי").

השאלה היא מה מהם עושה את הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...