Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערכת מחיר קיט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בשביל לאדה 0205 GTI? דבר חיוני ביותר, מניסיון.... פשוט באחריות, איך שאתה מתקין את הקיט הזה הצבא כבר לא חושב שגנבת את הנגמ"ש שלהם!!!!

האמת שאני סתם יורד עליך, חפיף, קיט זה נחמד, ולמזלי יש לי גם את הפריוולגיות של הרוסים - אני יכול לקרוא בשפה הזאת... אחלה אתר הבאת שם, הגלריה הזאת גרמה לי לצחוק במשך כמה שניות... :wink: מומלץ בחום!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

תגיד לי אתה פה בשביל להסתלבט עלי ?

אם אין לך תשובה לשאלה שלי אז אל תגיב בכלל

 

ורק שתדע הפז'ו שלך לא ניראת יותר טוב מלאדה

פורסם

אתה מבין, זאת בדיוק הנקודה - פחות חשוב איך היא נראית, יותר חשוב איך היא נוסעת...

 

אני לא בא להעליב אותך או משהו כזה, הכל בידידות, ואני גם יכול מראש לומר לך שלא העלבת אותי... אני בטוח שגם הפג'ו שלי לא תצטרך ממחטה...

אבל זה שתוסיף קיט לרכב - לא יעזור בהרבה לביצועים... אם זה בגבול הטעם הטוב אז מצויין, ולפעמים זה פשוט מגוחך.. תעשה מה שנראה לך..

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

ספרינטר מה בדיוק הבעיה שלך ?

 

אתה יכול לעזור לו ? מגניב, תעזור

 

לא יכול, מצויין פשוט תשתוק

 

יכול לעזור להעלות את רמת הפורום

 

מצטער שאני מוציא את זה עליך אבל זאת נהיתה כבר מכה

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
משהו יכול בבקשה לגיד לי כמה יעלה לי הקיט הזה ?

http://www.vaz.ee/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showpic&pid=710&orderby=dateD

 

ואם אפשר לכתוב את החלקים המצויים בקיט ולתת לכל אחד מחיר בנפרד

 

תודה

 

האתר הזה בכלל לא מוכר קיטים כך שאין אפשרות לדעת את המחיר .

פורסם

אוקיי, אני אוכיח לכם שאני רציני למרות הכל, ואני בטוח שמישהו פה יודה לי..

שים לב יקירי, אתה מזהה במקרה את הרכב הזה?

http://www.team-rs.ru/member.php?id=6

זה אותו אחד..

עכשיו, רק שתבינו, זה לא היה קל להוציא את העמוד שהעלתי הרגע... למה? כי הרכב התרסק במרץ השנה, לפני שלושה חודשים, וירד מקבוצת המרוצים שהיה בה, team RS.

עכשיו, הקבוצה כפי שהבנתי בחסות חברת LukOIL שזה, חברת נפט (ודלק בכלל) ברוסיה... חברה חזקה מאוד...

הקיט הוא של Lukoil Racing קולקציה 1998...

 

אני מתקשה להאמין שתוכל להזמין את הקיט הספציפי לארץ, אבל אתה יכול לנסות... אם אתה רוצה, אני יכול לחפש לך קישורים של Lukoil או משהו כזה... אבל השאלה היא אם אתה באמת רוצה להסתבך עם זה?

באופן כללי, ברוסיה הכל זול יותר משמעותית, וזה לא יעלה לך אלפי שקלים (זה כן, אבל לא כמו פה), ועדיין צריך להביא את זה לפה - זאת הבעיה העיקרית...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

כן.. אבל אני בספק שזה מישהו מהפורום... לפי דעתי המישהו הזה שיכול להגיד לך כמה טמבון כזה עולה הוא עובד בסדנת שיפורים...

תדפיס תמונה, גש לסדנא, תראה להם, תסביר מה אתה רוצה והם יטפלו בזה.. אם הם יגידו לך שאין להם קיט ללאדה ואין מאיפה לייבא פשוט תבקש ממני, או אם אתה לא רוצה לבקש ממני אז מכל דובר רוסית אחר, שיימצא לך באינטרנט פרטים על חטיבת Lukoil Racing ותוכלו לייבא את הקיט מהם...

בהצלחה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

×
×
  • תוכן חדש...