Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להבדיל מבלאי של זריקות זנב למיניהן, אני דווקא תהיתי לגבי הבלאי מבורות למיניהם.

 

עם כל הכבוד לספורטיביות המכובדת של הרכב שאני מתנהל בו לאחרונה, שבאמת לוקח יפה ובחרישיות ראויה לציון סיבובים שרכבים קודמים שלי היו גומרים בגדר / מדרכה / אוטו חונה;

אבל:

בכל פתיחה ישנה של הכביש לצורך הנחת כבלים / טלפון / סתם פתיחה בשביל הכיף

בכל בור ביוב / חשמל שתקוע באמצע הכביש ובולט או שקוע, לפי התקן המחייב, לפחות 5-10 סנטים מהכביש

בכל צומת חרוש מספיק על ידי משאיות / טנקים שהשאירו בו גבעות ונחלים

בכל פעם שמע"צ מואילה לקרצף את הכביש, וכדי שלא חלילה נעבור בלי לשים לב לעבודה המאומצת, דואגת למדרגה של 10 סנטים בכניסה וביציאה מהקירצוף

 

בכל המקרים האלה:

- אני חוטף שטוזה איומה שגורמת לי לקלל את האמאמאמא של מי שחפר בכביש

- הטלפון עף לי מהדיבורית לפרצוף

- הדיסק ברדיו מתחנן לרחמים וכתוב בדיספליי "רכב זה אינו מיועד לטיפוס מדרגות"

- חברה שלי מרביצה לי בראש עם עיתון מגולגל וצועקת שנחליף את האוטו לאיזה C5

- המגיני שמש נפתחים וכל הניירות שעליהם עפים לי על הראש

- הכלב שלי משתין על הריפודים מהפחד

הבנתם את הרעיון.

 

אז חלפה במוחי המחשבה שמא יש סיכוי קלוש כלשהו שאולי כל זה גם מאיץ את הבלאי לאוטו. אבל אז חשבתי שאולי מישהו שתכנן את האוטו גם נהג בו איזה 10 דקות, ואולי גם עשה משהו בנדון כדי שלא יתפרק השאסי לחתיכות אחרי 50K קילומטר ...

 

השאלה מכל זה היא האם רכב ספורטיבי, מכיוון שהוא משכך פחות את הכביש, בנוי באיזשהי צורה מיוחדת לספוג את כל המכות האלה ?

האם כל רכב סופג מכות כאלה ורק מונע מהנוסעים את התענוג ?

וגם איזה חלק באוטו יישבר ראשון ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
וגם איזה חלק באוטו יישבר ראשון

 

הדש-בורד.

 

הרכב קשה והדוק כדי למנוע זויות גלגול, נטיה וכו'.

הוא אמור להיות מאוזן, כדי לבצע העברות משקל.

הצמיגים נמוכים כדי להמנע מגמישות מיותרת.

 

כל זה בא על חשבון נוחות, ודש-בורד.

 

יש כבר רכבים עם מערכות הידראוליות/כריות אויר מתקדמות - שיודעות לרכך את הרכב בנסיעה עירונית רגועה, ולהקשיח אותו בנסיעה מהירה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תגיד תודה שהאוטו שלך (ספרדי) בעל שורשים גרמנים

בקליאו שכולה צרפתית בנוסף לכל הצרות היית שומע גם את כל הפלסטיקה מקרקשת

ומבור לבור עוד חלקים מתחילים להרעיש והרעש גובר

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

לא מפונק סתם מתלונן

 

בהזדמנות תקרא את החתימה של אלי 172

זה כמעט המוטו שלי בנוגע למכוניות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
שניכם מפונקים.

הרכב שלי בן 12. הוא מקרקש גם כשהוא בחניה.

 

מה מפונקים ? שנינו שילמנו מיטב כספנו על האוטו ורוצים שיישאר בחתיכה אחת לפחות שנתיים שלוש, ושאפשר יהיה לשמוע מוזיקה בשקט ... כשהאוטו שלי יהיה בן 12 גם אני לא אתלונן. ונסעתי לא מעט במכוניות בנות 12+, כולל בלי מזגן. ובאמת אתה צודק, לצערי גם אני חושב שהדש-בורד לא יאריך ימים ...

האמת שאני התכוונתי יותר למה יישבר במכלולים המכניים.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

הרכב יעמוד בזה, למרות שהוא תוכנן במקור לכבישים, ולא לאספלט הישראלי.

 

הבלאי המואץ יבוא לידי ביטוי בעיקר בתושבות מנוע, בולמי זעזועים, כיוון גלגלים, מכות בצמיגים וכו'.

 

איכות ההרכבה בפנים הרכב השתפרה בצורה משמעותית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שניכם מפונקים.

 

הרכב שלי בן 12. הוא מקרקש גם כשהוא בחניה.

 

 

לא רק שלך :lol:

 

קימת(צרפתי) כל רכב בגיל הזה ........

POWERD BY C....

פורסם
שניכם מפונקים.

הרכב שלי בן 12. הוא מקרקש גם כשהוא בחניה.

 

מה מפונקים ? שנינו שילמנו מיטב כספנו על האוטו ורוצים שיישאר בחתיכה אחת לפחות שנתיים שלוש, ושאפשר יהיה לשמוע מוזיקה בשקט ... כשהאוטו שלי יהיה בן 12 גם אני לא אתלונן. ונסעתי לא מעט במכוניות בנות 12+, כולל בלי מזגן. ובאמת אתה צודק, לצערי גם אני חושב שהדש-בורד לא יאריך ימים ...

האמת שאני התכוונתי יותר למה יישבר במכלולים המכניים.

אולי הגיע הזמן להחליף את הרכב לאיזה C3 נוחה, מפנקת וידידותית למשתמש? :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אולי הגיע הזמן להחליף את הרכב לאיזה C3 נוחה, מפנקת וידידותית למשתמש? :roll:

 

כן, אני יודע שאתה חושב שקניתי את הרכב הלא נכון ...

האמת שבהחלט יש משהו בהצעה שלך, ואם היתה לי אפשרות להחזיק שתי מכוניות הייתי בהחלט שוקל איזה C3 חביבה בנוסף, ועולה על אחת מהן לפי המצב רוח בבוקר. כרגע, מה לעשות, אין כסף (מובטל בקרוב), ובעיקר אני לומד את העניין הזה שנקרא 'רכב ספורטיבי'. וזה די כיף. יימאס - נחליף.

 

בינתיים חוץ מ-razmel אף אחד לא ענה לי תשובה רצינית: האם הרכב הזה בנוי איכשהו במיוחד לקבל מכות, או שזה בעצם כמו גולף רגילה שפשוט מקבלת פי 5 מכות מאחותה ה-2.0 המרוככת ולכן תתפרק פי 5 יותר מהר ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

מן הסתם רכב ספורטיבי הוא יותר מוקשח וחזק,

ולכן יספוג את הנזק יותר לאט...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מן הסתם רכב ספורטיבי הוא יותר מוקשח וחזק,

ולכן יספוג את הנזק יותר לאט...

 

הא?

 

בטח התכוונת להגיד שבגלל שהוא קשיח, כל האנרגיה מועברת לפנים הרכב (מכאן - נוחות ברמה נמוכה יותר מרכב רך) ולמכלולים הבלתי מוקפצים ונוצר בלאי מוגבר.

פורסם

בינתיים חוץ מ-razmel אף אחד לא ענה לי תשובה רצינית: האם הרכב הזה בנוי איכשהו במיוחד לקבל מכות, או שזה בעצם כמו גולף רגילה שפשוט מקבלת פי 5 מכות מאחותה ה-2.0 המרוככת ולכן תתפרק פי 5 יותר מהר ?

 

הגולף שלי בת 3.5 שנים ונסעה 60K קמ כולם בכביש הישראלי.

 

לבנתיים היא עושה רושם שהיא עומדת בזה יפה, טרם נשמעו קירקושים.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
הגולף שלי בת 3.5 שנים ונסעה 60K קמ כולם בכביש הישראלי.

 

מה באמת ? לא נסעת כמו כולם דרך לבנון וסוריה לאיזה טיול באירופה ? או אולי דרך מצרים לטיול באפריקה ?

 

לבנתיים היא עושה רושם שהיא עומדת בזה יפה, טרם נשמעו קירקושים.

שי

 

יופי, אז עכשיו רק נשאר לי לדאוג לאורטופד.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...