Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת צמיגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליף צמיגים קדמיים, העניין הוא לאיזה! שמעתי שיש זוג יוקוהומה ב 400 ש"ח (מבצע באוטודיפו) אז חשבתי כבר להחליף רבעיה (800 ש"ח). מצד שני הציעו לי 4 קונטיננטל ב 800 ש"ח משמע המחיר זהה, אז מה לוקחים? הרכב המדובר הוא פונטו ספייס SX גיר רגיל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

איזה דגם של יוקהמה?

 

מה המידה?

 

המחיר נשמע נמוך משהו. תבדוק גם את תאריך היצור של הצמיגים. ליקהומה

לרוב אין צמיגים ממש חדשים בארץ, אבל יש גם צמיגים מעל גיל שנתיים - וזה

כבר זקן מדי. שנה - שנה וחצי, עדיף. צמיגים צעירים יותר ביוקומה קשה למצוא

(גם אצל היבואן עצמו).

 

גיא

פורסם

אז מומלץ יותר הקונטיננטל? מידה אני לא יודע זה פונטו ספייס אני לא יודע מה המידה ובדגמים אני ממש לא מבין לכן התייעצתי פה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בעיקרון הצמיגים של קונטיננטל בסדר גמור..

לי אישית יש שניים שלהם והם תופסים טוב את הכביש...

 

מה שחשוב שתחליף צמיגים אצל מישהו שאתה סומך עליו... שלא ידחוף לך סחורה ישנה..

התאריך ייצור בצמיגים, כמו שנאמר קודם חשוב מאוד...

 

בהצלחה..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
איזה דגם של יוקהמה?

 

מה המידה?

 

המחיר נשמע נמוך משהו. תבדוק גם את תאריך היצור של הצמיגים. ליקהומה

לרוב אין צמיגים ממש חדשים בארץ, אבל יש גם צמיגים מעל גיל שנתיים - וזה

כבר זקן מדי. שנה - שנה וחצי, עדיף. צמיגים צעירים יותר ביוקומה קשה למצוא

(גם אצל היבואן עצמו).

 

גיא

 

אוטודיפו מוכר A539 חדשים

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=14858&highlight=

×
×
  • תוכן חדש...