Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים קרועים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אבא שלי קנה מלפני יותר משנה 4 צמיגים של חברת STUNNER. אלוהים יודע למה הוא עשה את זה, ועוד במחיר מופקע של 1300 ש"ח ל4 צמיגים.

בכל אופן. הכל טוב ויפה.

אבל בטיפול 80K הראו לי 2 קרעים עמוקים בתוך כל אחד מהצמיגים הקדמיים.

קרעים שנובעים כמובן מפגם בייצור.

בקיייייייצור, הלכתי לפנצ'ריה שממנה אבא קנה את הצמיגים, הוא אמר שהוא יתקשר מחר ליבואן ויבדוק את הנושא. אני גם התקשרתי ליבואן ביום שלמחורת, והתשובה שקיבלתי היתה כזו:

" במקרה של צמיג פגום, הצמיג נשלח לבדיקה, וערך השחיקה של הצמיג יורד מהפיצוי".

ז"א שככל שהצמיג ישן יותר (עד 4 שנים של האחריות), ככה הזיכוי שאני מקבל במקרה של פגם ביצור - יורד (בגלל שחיקה של זמן)

התקשרתי לפנצ'ריה.

הוא אומר לי: " דיברתי איתם (היבואן), ואני יכול לתת לך 50% הנחה על צמיגים חדשים".

הוא הציע לי שוב איזושהי חברה שלא שמעתי עליהם מעולם, הוא אמר שאלה צמיגים יותר טובים ממה שיש לי, והמחיר: 251 שקל לצמיג אחרי הנחה.

 

 

מה דעתכם?

עבדיכם הנאמן נדפק שוב?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

למה שלא תקנה צמיגים של חברה טובה ומוכרת?

זה יצא לך יותר זול, בכסף שהוצאת ועוד תוציא (1300+1000) אפשר לקנות

צמיגים טובים שיחזיקו מעמד לפחות 3 שנים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
זה יצא לך יותר זול, בכסף שתשלם (1300+1000)

הספר פרט ונמק ?

 

 

הבעיה היא שהפנצ'ריה שאמורה "לזכות" אותי לא מחזיקה חברות נורמאליות.... :x

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
זה יצא לך יותר זול, בכסף שתשלם (1300+1000)

הספר פרט ונמק ?

 

 

הבעיה היא שהפנצ'ריה שאמורה "לזכות" אותי לא מחזיקה חברות נורמאליות.... :x

 

הוצאת כבר 1300 ש"ח,הם אבודים והדרך היחידה שלך לזכות בחלקם

חזרה זה דרך הנחה. אם תוציא עכשיו 1000 ש"ח אין שום הבטחה שתוך שנה

לא קורה אותו הדבר (אולי זה קשור לפנצ'ריה שאתה קונה ממנה?),לך תקנה

צמיגים של חברה מוכרת שיחזיקו מעמד לפחות שלוש שנים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

הבעיה היא שכל פנצ'ריה מצויה מוכרת לך את הצמיגים בהנחה של 50% - 60% מהמחירון הרשמי - בלי טובות.

 

כך שהאחריות לא שווה כלום במקרה דנן.

 

א-ב-ל יש עוד משהו שאתה יכול לעשות...

 

תבקש מחבר להרים טלפון ליבואן הנ"ל, ולהתעניין בצמיגים כצמו שיש לך, ותגלה שהמחיר זהה למחיר שהוא נתן לך - ואז תנסה לסחוט ממנו הנחה אמיתית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא משנה כבר...

שמתי היום ב550 ש"ח 2 צמיגים של אליאנס.

וזהו. מחר אני הולך לתבוע מהמניאק הזה 300 ש"ח במזומן, ולא אני לוקח את הצמיגים למשרד התחבורה. נראה מה הוא יעדיף. 8)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...