Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מהמוסך לאחר שהחליפו לי מיסב לחץ.

הקלאץ' רך כמו חמאה, משהו אדיר, עולם אחר לגמרי.

הרוורס נכנס לי חלק עכשיו, הכל טוב ויפה.

באמצע הדרך הביתה אני נתקל ברעשים מוזרים וחושב שזה מבחוץ.

ככל שהגעתי לאזור הבית שלי, רחובות שקטים, שמתי לב שהרעש בא מאצלי.

הגעתי הביתה ועצרתי , ושמתי לב שהרעש ( מן תקתוקים מהירים-לפי הסל"ד) מגיע מאיזור הגלגל הימני :?::!::shock:

יש למישהו מושג ?!

האם זה קשור למיסב ?! :roll:

פורסם

גם בנסיעה, וגם כשאני עומד במקום , שומעים את התקתוקים

כשאני עומד במקום - הם חלשים

ככל שאני נותן יותר גז, התקתוקים נהיים יותר מהירים וחזקים

פורסם

מכוון שאני צריך גם להחליף, איפה החלפת וכמה עלה ???

 

בקשר לתקתוקים, לא נראה לי שזה קשור להחלפה שבצעת.

נשמע יותר כמו צריה, שווה לחזור למוסך ולבדוק שוב.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

אוקיי, חזרתי הביתה מהעבודה ובדקתי שוב את עניין התקתוקים.

עכשיו בקושי שומעים את זה.

אם אני עומד במקום, זה ישמע החל מ-k3 סל"ד~

בנסיעה שאבא שלי ואני עשינו (כדי שישמע את הרעש) - הרעש נעלם.

זה פעם מופיע ופעם לא...

עמדתי במקום והוא פתח מכסה מנוע וניסה להקשיב...

הגעתי ל-3000 סל"ד והוא הצליח לשמוע את זה

לדעתו זה כיוון שסתומים, ובבדיקה כשקניתי את הרכב היה רשום "מנוע מצלצל"

יש קשר בין הדברים?

מה דעתכם בכלליות?

 

סהר.

 

עריכה: יש לציין שסל"ד הסרק נהיה קצת לא יציב מאז שחזרתי מהמוסך,

כאילו שהתקינו לי קמשפט חם או משהו :shock:

×
×
  • תוכן חדש...