Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראשונה שאני במוסך הזה ואני חייב לציין שהיחס והטיפול הוא הטוב ביותר שהייתי בו.

תודה רבה ליוסי ולשביט על הטיפול והיחס וגם על ההנחה :lol: בעיקרון חשבתי שאני יצא

בנזק גבוה בגלל שני תושבות שחשבתי שהם גמורים,אבל היה צריך להחליף רק כבל קלאצ.

ויש עוד בעיה שאני חייב ממכם המלצות מה כדאי לעשות אני מקווה שתוכלו לעזור לי.

אחרי הבדיקה של הברקסים הם אמרו לי שהם גמורים ואני חייב לעשות חריטה,לא הסכמתי

מכיוון שאני רוצה לקנות ברקסים משופרים(ולהרכיב אצלם) מה אתם ממליצים.כדאי בכלל

להחליף קאליפר או לא. אני חושב שלא צריך כי גם ככה אין לי הרבה כח.

איזה רפידות כדאי :?:

איזה דיסקים כדאי :?

ואיזה שמן, וצינורות כדאי :?: :crazyeye: אני מבולבל לגבי כל החברות שאני מכיר

אני חייב ממכם כיוון. תהיו רציינים לגבי התשובות זה קשור לבטיחות. ועוד משהו יוסי אמר לי

שהוא לא מתעסק עם הקאליפר כי אין לזה אישור. מחכה לתשובות ממכם עופר.

פורסם
פעם ראשונה שאני במוסך הזה ואני חייב לציין שהיחס והטיפול הוא הטוב ביותר שהייתי בו.

תודה רבה ליוסי ולשביט על הטיפול והיחס וגם על ההנחה :lol: בעיקרון חשבתי שאני יצא

בנזק גבוה בגלל שני תושבות שחשבתי שהם גמורים,אבל היה צריך להחליף רק כבל קלאצ.

ויש עוד בעיה שאני חייב ממכם המלצות מה כדאי לעשות אני מקווה שתוכלו לעזור לי.

אחרי הבדיקה של הברקסים הם אמרו לי שהם גמורים ואני חייב לעשות חריטה,לא הסכמתי

מכיוון שאני רוצה לקנות ברקסים משופרים(ולהרכיב אצלם) מה אתם ממליצים.כדאי בכלל

להחליף קאליפר או לא. אני חושב שלא צריך כי גם ככה אין לי הרבה כח.

איזה רפידות כדאי :?:

איזה דיסקים כדאי :?

ואיזה שמן, וצינורות כדאי :?: :crazyeye: אני מבולבל לגבי כל החברות שאני מכיר

אני חייב ממכם כיוון. תהיו רציינים לגבי התשובות זה קשור לבטיחות. ועוד משהו יוסי אמר לי

שהוא לא מתעסק עם הקאליפר כי אין לזה אישור. מחכה לתשובות ממכם עופר.

 

היי עופר, יוסי לא יחליף לך לבלמים משופרים, מקסימום רפידות. הוא לא מתעסק עם זה.

 

אם הבלמים שלך גמורים, בהחלט כדאי לך לשפר "על הדרך". אני לא יודע כמה עולים זוג דיסקים קדמיים לראלי, אבל בפחות מ-1000 ש"ח תוכל לקנות כאלו מחוררים, מחורצים ומאוררים. נסה אצל יובל מלמד בספארקו. כמו כן - רפידות משופרות (לא מתמצא באיזה סוג הכי טוב), צינורות שזורים, נוזל בלמים DOT 5.1.

 

עריכה - עוצמת בלימה לא תשתפר באופן רציני. מה שכן ישתפר זו עמידות הבלמים בפני בלימות ממושכות ורגש בדוושה.

 

בדוק ב-www.sparco.co.il ותרים טלפון למלמד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה מרגיש שעוצמת הבלימה מספקת אותך אז אל תחליף קאליפרים.

יוסי צודק בסירובו להתקין לך קאליפרים מוגדלים היות והוא פועל עפ"י הנחיות החברה/יבואן שאוסרים על כך.

 

אפשר לשפר את עוצמת הבלימה הקיימת ללא שידרוג לקאליפרים/דיסקים מוגדלים.

דיסקים ורפידות טובה יעשו את העבודה היטב קיט רפידות/בלמים של tarox במידות המקוריות יהיה בין הבחירות הטובות ביותר אבל הוא די יקר וצריך להזמין מחו"ל.

 

בחירה נוספת הרבה יותר זולה וטובה מאד היא רכישה של דיסקים מתוצרת ברמבו (אצל ה"מדביק") ורפידות איכותיות של ferodo מסידרת DS מיובל מלמד יבואן ספארקו

שילוב טוב מאד וזול יחסית.

 

נוזל בלימה - לא חייבים דוט 5.1 מה גם שלמערכת שלך מומלץ נוזל בלימה מסוג dot 4.0

 

סט צינורות בלימה מסוככים תוכל להשיג אצל יובל מלמד - מ-400 ש"ח תקבל עודף.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

רבות מדובר על מעבר ל-dot 5.1 כשיפור ורבים עושים זאת מבלי להבין מה משמעות התקנים והאם אכן מדובר ב"שיפור"

 

הנה מאמר מצוין בנושא (חלקו מתורגם) מאת dlx1100f שפורסם בפורום אופנועים תפוז

מומלץ לקריאה !

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

קודם כל תודה רבה לכם רוני ודויד על העזרה. אני חשבתי שכדאי להחליף נוזל אחרי מה

שקראתי אני לא יגע בזה.

תגיד דויד איפה המדביק נימצאים ומה לבקש מהם דיסקים של ראלי או שיש כמה סוגים(מחורר מחורץ)

ומה הגודל בכלל של הדיסקים שלי :?:

פורסם

דיסקים מחוררים/מחורצים עולים לא מעט בערך פי 5 מעלות דיסקים רגילים דומים

הם לא בולמים טוב יותר ביחס ישיר למחיר, במדביק תשיג דיסקים סולידיים מאווררים (חלקים) לרכב שלך המידה 247 מ"מ, תציין מה סוג הרכב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
דיסקים מחוררים/מחורצים עולים לא מעט בערך פי 5 מעלות דיסקים רגילים דומים

הם לא בולמים טוב יותר ביחס ישיר למחיר, במדביק תשיג דיסקים סולידיים מאווררים (חלקים) לרכב שלך המידה 247 מ"מ, תציין מה סוג הרכב.

 

אם כבר אז שאלה - אתה חושב שדיסקים של ברמבו, מאווררים בלבד, יהיו טובים יותר מהדיסקים המקוריים של היצרן? הרי בסה"כ גם הוא קונה אותם מספק כלשהו, for all we know זה יכול להיות גם ברמבו, או יצרן אחר לא פחות טוב. כמה עולים דיסקים כאלו של ברמבו לעומת מקוריים ואם אתה יכול להצביע על יתרון מהותי בקנייתם?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לרוב הדיסקים ושאר רכיבי הבלימה המקוריים הם מספק איכותי ובאיכות טובה.

חלקים שנמכרים דרך יבואן הרכב יהיו תמיד יקרים מעלותו האמיתית של הרכיב, לכן כדאי תמיד לרכוש רכיב באיכות מקבילה או טובה יותר מספק אחר (מסלול עוקף יבואן) במחיר הרבה יותר טוב.

 

ברמבו למשל יצרן איכותי והדיסקים מתוצרת זו באיכות לא פחות טובה ואף יותר טובה מהדיסקים המקוריים ובד"כ גם זולים יותר.

 

טיפ מס' 1 - לא פעם ניתן למצוא את אותו החלק שלא עטוף באריזת היצרן/יבואן מהיבואן/ספק של החברה שמיצרת את החלק במחיר הרבה יותר זול.

 

טיפ מס' 2 - לכל מי שקונה חלקים לפיג'ו לברר על חלק מקביל בסיטרואן - מפתיע לגלות אבל אותו רכיב עם מק"ט שונה לרוב עולה פחות !

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
למשל איזה דיסק 247 מ"מ יש לסיטרואן.

אני שואל כי אני אישית לא מכיר.

 

סקסו VTR/VTS ואולי גם סקסו 1.6 אוט', ZX למיניהם - ואפילו וולקנים !

AX gti , ואני מניח שיש עוד דגמים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

יש רק 247 מ"מ?

בהתחשב שהיא מקבילה ל-106 GTI הבלמים שלה נופלים ברמתם.

 

דיויד זה בדוק שדיסקים של סיטרואן סקסו VTS יתלבשו 1:1 בראלי דור 1?

מעניין כמה הם עולים....

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

ל-VTS/VTR יש מידות בלמים זהות ל-ראלי דור 1+2 ול-106 GTI

בכולן מידות הדיסקים המאווררים מקדימה זהות !

 

קוטר 247 מ"מ

עובי 20.5 מ"מ

אופסט 34.5 מ"מ

 

האוטו הכי מוזר מבחינת מערכת בלימה הוא ה-ZX לסוגיו

כל קשת הדגמים (עד כמה שאני יודע) עם אותה מערכת בלימה מקדימה - דיסקים בקוטר 247 מ"מ

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
האוטו הכי מוזר מבחינת מערכת בלימה הוא ה-ZX לסוגיו

כל קשת הדגמים (עד כמה שאני יודע) עם אותה מערכת בלימה מקדימה - דיסקים בקוטר 247 מ"מ

 

אמת , חוץ מה 16V

 

הברקסים של הZX הם בדיחה עצובה.

 

אם זאת לא קמצנות מצד היצרן , אז מה כן? :?

פורסם
האוטו הכי מוזר מבחינת מערכת בלימה הוא ה-ZX לסוגיו

כל קשת הדגמים (עד כמה שאני יודע) עם אותה מערכת בלימה מקדימה - דיסקים בקוטר 247 מ"מ

 

אמת , חוץ מה 16V

 

הברקסים של הZX הם בדיחה עצובה.

 

אם זאת לא קמצנות מצד היצרן , אז מה כן? :?

 

צודק ! ב-16V מותקנים 266 מ"מ - מרוב האיזוטריות ברח לי הדגם הזה מהראש :wink:

אין מה לאמר, אכן קמצנות

אבל הם משתפרים, ב-C3 1.4 אוט' יש דיסקים 266 מ"מ :lol:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...