Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת קוסמטיקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לתת לי *בערך* סדר גודל של מחיר של תיקוני פחחות:

(הרכב המדובר הוא פיג'ו 205)

שריטה שחורה בדלת ימין

בחלק האחורי מתחת לאוטו המקום של הגלגל ספיר קצת עקום

 

 

תודה.

פורסם

אחי קצת קשה לנו להגיד לך הערכת מחיר על משהו שאנחנו לא ראינו אבל תלך לפחח והוא יתן לך את ההצעה הכי נכונה בלי כסף לגבי מה שאתה צריך בהצלחה!!!

NOS (Nutrous Oxide Systems) NOS

פורסם

שמאיי רכב, וגם לא מנהלים פחחיה ולכן לא נוכל לתת לך מחיר או הערכה

מה שכן תוכל לקבל זאת כנראה המלצה לפחח טוב מחברי הפורום.

לתיקוני קוסמטיקה קלים שלא דורשים פחחות מומלץ להתייעץ עם אוטופיקס בבני ברק, קח בחשבון שהם לא זולים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
מישהו יכול לתת לי *בערך* סדר גודל של מחיר של תיקוני פחחות:

(הרכב המדובר הוא פיג'ו 205)

שריטה שחורה בדלת ימין

בחלק האחורי מתחת לאוטו המקום של הגלגל ספיר קצת עקום

 

 

תודה.

 

אני ממליץ לא לעשות כלום, חבל זה סתם ביזבוז כסף. תחכה שמישהו יכנס בך עם האוטו, ואז תוכל להלביש עליו גם את התיקון הזה, וכך הוא ישלם לך על התיקון.פעם שעברה שהיה לי כיפוף בדלתות תיקנתי אותם והכל היה מצויין אחרי יומיים התנגשו בי עוד פעם בחנייה, והנזק היה 3000 ש"ח, ויומיים לפני זה תיקנתי אותם על חשבוני, עדיף לא לתקן ולחכות להלביש את זה על מישהו.

פורסם
אני ממליץ לא לעשות כלום, חבל זה סתם ביזבוז כסף. תחכה שמישהו יכנס בך עם האוטו, ואז תוכל להלביש עליו גם את התיקון הזה, וכך הוא ישלם לך על התיקון.פעם שעברה שהיה לי כיפוף בדלתות תיקנתי אותם והכל היה מצויין אחרי יומיים התנגשו בי עוד פעם בחנייה, והנזק היה 3000 ש"ח, ויומיים לפני זה תיקנתי אותם על חשבוני, עדיף לא לתקן ולחכות להלביש את זה על מישהו.

 

מצד שני לשבת עם מכה "ולחכות" עד שמשהו יכנס בך זה גם מגוחך... במידה והבעיות האלו מפריעות לך ממש, ומציקות לך, אין מה לעשות, לך לתקן אותן. במידה והן סבילות, ולא מושכות כל כך תשומת לב, אז השאר וכפי שאמר FIAT ,חכה שיכנסו בך ותפיל עליהם.

 

במידה ויש לך את התקציב לתיקון שממה שאני ביררתי לרכב שלי עולה (כאן באילת) 300 שקל צביעה וישור של כל כנף (או חלק...) ו350 שקל למכסה המנוע (בגלל הגודל...)

 

במידה ואין לך, תמתין זמן מה או עד שיכנסו בך, או עד שתאסוף כסף לתיקון הבעיה.

 

:D

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

קודם תשאל את עצמך אם אתה רוצה בכלל....

 

אם זה שווה ת'השקעה ?

 

באיזה רמה אתה רוצה ת'עבודה ?

 

רמה גבוהה = יותר כסף ( מן הסתם )

 

אני יכול להמליץ לך על מישהו בחדרה .

 

מוסך האומן : 054592225 שרון .

 

שם עשיתי את העבודה אצלי ברכב.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...