Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז השאלה היא אם יש איזה חומר שמחדש את הפלסטיק אתם יודעים לא החומר הפשוט שקונים ב20 שקל שמים בפנים באוטו אלה חומר כמו ווקס משהו כזה לפלסטיקים

תודה..

פורסם

קודם כל כדאי לך לקנות מקציף, מסיר שומנים לא מזמן דיברנו על זה פה...

זה ממש מנקה ומחדש לדוגמאת זה (ראה תמונה)

 

ולאחר מכן תקנה מבריק דשבורד, אני לא יודע למה אתה מחפש יותר מהספריי של ה - 20 ש"ח כמו שאמת, הם מצוינים.. אבל זו דעתי!

 

בהצלחה :ok:

ספרי לניקיון.jpg

פורסם

החומר הטוב ביותר שאני מכיר נכון לרגע זה לחידוש פלסטיקה חיצונית ושמירתה, חומר קסום !

 

בכלל כל מוצר מבית Autoglym הוא לא פחות ממדהים, ממליץ גם על הפוליש הנוזלי שלהם שהוא מ-א-ד עדין, והווקס הנוזלי - חומרים מצוינים ומאד קל לעבוד איתם.

 

288.gif

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

החומר שהמלצת עליו, האם הוא טוב רק לשמירה על פלסיטיקים חיצוניים, או שהוא גם יחזיר את הצבע והברק לפלסטיקים דהויים ?

 

פסי ההגנה ב-GTI כבר האפירו, וכל החומרים שניסיתי עד היום נראים טוב יום או יומיים, ואח"כ נעלמים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
החומר שהמלצת עליו, האם הוא טוב רק לשמירה על פלסיטיקים חיצוניים, או שהוא גם יחזיר את הצבע והברק לפלסטיקים דהויים ?

 

פסי ההגנה ב-GTI כבר האפירו, וכל החומרים שניסיתי עד היום נראים טוב יום או יומיים, ואח"כ נעלמים.

 

בהחלט לא רק לשמירה עיקר ייעודו רסטורציה.

הוא משחזר באופן מדהים פלסטיקה דהוייה ! כמו שאמרתי חומר קסום.

מדובר במעין נוזל סילקוני ירקרק מגעיל למדי ששורד לאורך זמן אפילו לאחר גשמים.

 

אתה מוזמן לקפוץ לנסות אותו.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
איפה אני יכול להשיג את החומר הזה ?

 

מצטרף לשאלה...

איפה ניתן לקנות את החומר "הקסום" הזה...

 

הוא מחזיר פלסטיקים שהתחילו להאפיר למצב הקודם (שחור) ?

נשמע טוב.

 

איפה ניתן לרכוש אותו, ומה עלותו המשוערת.

 

תודה! :D

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
החומר שהמלצת עליו, האם הוא טוב רק לשמירה על פלסיטיקים חיצוניים, או שהוא גם יחזיר את הצבע והברק לפלסטיקים דהויים ?

 

פסי ההגנה ב-GTI כבר האפירו, וכל החומרים שניסיתי עד היום נראים טוב יום או יומיים, ואח"כ נעלמים.

 

 

למה????????????

 

אבל למה??????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה חאפר!!!!

כבר חצי שנה אני אומר לך לעשות מה שאני עשיתי ב-GTI. תפרק את כל הפלסטיקים (שעה -+), לנקות הכל יסודי ואז לצבוע עם ספריי שחור מט. הפלסטיקים יצאו כמו חדשים!

אפילו הצעתי לך את עזרתי!!!!

חאפר!!!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא, חאפריות (בעיני) זה לרסס פלסטיקה חיצונית בספריי מהומוסנטר.

אם אפשר לשחזר את הפלסטיקה בטיפול בחומר מתאים לדעתי זה עדיף, מה עוד שזה נראה שונה ולא כולם אוהבים את זה.

 

אגב גיא, בזמנו ב-ynet מיד איך שרכשת את ה-GTI קיבלת את ההמלצה שלי לאותו חומר.

את החומר אפשר להשיג באוטודיפו וגם אצל היבואן יעקבי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...