Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי מיצובישי סופר לנסר 1993, איזה סוג של בולמי זעזועים כדי לי לבחור :

 

1. מקוריים.

2. Monroe

3.Koni

4. KYB

 

כאשר בולמי monroe הם יותר זולים מן הבולמים המקוריים.

כמו כן ,האם Monroe נחשבים לבולמים טובים ?

 

תודה רבה.

פורסם
שלום,

 

יש לי מיצובישי סופר לנסר 1993, איזה סוג של בולמי זעזועים כדי לי לבחור :

 

1. מקוריים.

2. Monroe

3.Koni

4. KYB

 

כאשר בולמי monroe הם יותר זולים מן הבולמים המקוריים.

כמו כן ,האם Monroe נחשבים לבולמים טובים ?

 

תודה רבה.

 

מונרו נחשבים לבולמים טובים.

 

אם הKYB אטרקטיבים במחיר , הייתי בוחר בהם.

פורסם
שלום,

 

יש לי מיצובישי סופר לנסר 1993, איזה סוג של בולמי זעזועים כדי לי לבחור :

 

1. מקוריים.

2. Monroe

3.Koni

4. KYB

 

כאשר בולמי monroe הם יותר זולים מן הבולמים המקוריים.

כמו כן ,האם Monroe נחשבים לבולמים טובים ?

 

תודה רבה.

 

של איזו תוצרת הבולמים ה"מקוריים" ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המחסנאי במוסך ראשי לא היה בטוח איזה חברה הם, הוא אמר שכנראה זה KYB.

המחיר שלהם :

קדמיים - 2X497 + מע"ם

אחוריים - 2X335 + מע"ם

פורסם
המחסנאי במוסך ראשי לא היה בטוח איזה חברה הם, הוא אמר שכנראה זה KYB.

המחיר שלהם :

קדמיים - 2X497 + מע"ם

אחוריים - 2X335 + מע"ם

 

עד כמה שזכור לי, זהו ציטוט מדוייק של המחיר שלהם במחירון.

 

אם זהו אכן המחיר ויש לך מוסך שיסכים להרכיב לך את הבולמים בעלות סימלית - אוכל לסייע לך ברכישת הבולמים שלא דרך המוסך עם הנחה של 18% (ז"א שבמקום 1000 שח על הקדמיים ו670 שח על האחוריים - סה"כ 1670*1.18 = 1970 שח, תוכל לרכוש אותם בסכום של 1670 שח כולל מעמ, עם חשבונית מסודרת כנדרש ע"פ חוק - הנחה נאה של 300 שח).

אם אתה מעוניין, צור קשר בהודעה פרטית ותקבל ממני הפניה למקום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...