Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפה.

אז יש לך הגה של ראלי דור ראשון.

אכן כך... והוא גם הגיע בדגמים מסוימים של 306 (שנתונים

1996 ו-1995 לערך).

 

לצערי, זהו אחד ההגאים המכוערים ביותר של פיז'ו בשנים האחרונות... :roll:

 

Dscf0024.jpg

ההגה הקודם לו המופיע לעיל, ללא כרית האוויר וההגה שהחליף אותו (דור 2 עם כרית אוויר,

כפי שמופיע מטה) יפים יותר.

rallye_interior_pas.jpg

 

למרות זאת, ההגה יפה יותר משני החישורים המקורי.

תתחדש :!::D

 

 

בדיוק ההגה של הראלי דור ראשון 94-95

כל כך יפה ונוח עד שאין שום צורך להחליף אפילו ל"גלגל הגה ספורטיבי"

הוא פשוט מתאים ויפה!

פורסם
בדיוק ההגה של הראלי דור ראשון 94-95

כל כך יפה ונוח עד שאין שום צורך להחליף אפילו ל"גלגל הגה ספורטיבי"

הוא פשוט מתאים ויפה!

הוא בהחלט הנחמד ביותר מכל הסדרה :!:

 

rallye_interior_nonpas.jpg

גלגל ההגה של הדור השני (תמונה מעל), ללא כרית אוויר (שלא הגיע לארץ), זה לא זה... :roll:

 

polo3.jpg

מאידך גיסא, בפולו יש הגה שנראה נכון בצורתו אך גודלו כגודל גלגל הגה של

אוטובוס דן . :?

MCS 2008

פורסם

polo3.jpg

מאידך גיסא, בפולו יש הגה שנראה נכון בצורתו אך גודלו כגודל גלגל הגה של

אוטובוס דן .

 

תלוי באיזה פולו, ההגה ב 16V קטן יותר אך מכוער משהו.

בגלל שמדובר כאן בהגה עם כרית אוויר שגם עובדת (בניגוד ל306 של אורן) ,

אז אני מעדיף להשאיר אותו כמו שהוא ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

(תמונה בערך יומיים אחרי שקניתי את הרכב)

p7100029.jpg

P7100029.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא יודע מה עם הפולו, אבל בבורה יש הגה קטן ונוח מאד!

אחרי שאני עובר למכוניות של חברים אני בדרך-כלל מרגיש שאני נוהג עם אוטובוס בגלל שההגה גדול יותר.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אני מסכים עם אייל.

 

אני אישית חושב שגלגל ההגה בפולו/איביזה די טוב. הוא עבה, נעים לאחיזה, לא מתפורר, קטן ובטיחותי.

 

ואורן- באמת נראה מצויין! כבר לא אוטובוס... וגם נהניתי לעזור. תודה על הפרגון.

 

ירון.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

polo3.jpg

מאידך גיסא, בפולו יש הגה שנראה נכון בצורתו אך גודלו כגודל גלגל הגה של

אוטובוס דן .

 

תלוי באיזה פולו, ההגה ב 16V קטן יותר אך מכוער משהו.

בגלל שמדובר כאן בהגה עם כרית אוויר שגם עובדת (בניגוד ל306 של אורן) ,

אז אני מעדיף להשאיר אותו כמו שהוא ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

(תמונה בערך יומיים אחרי שקניתי את הרכב)

p7100029.jpg

 

אותו גלגל ההגה נמצא גם בדגמים אחרים של אודי-פולקסווגן-סקודה-סיאט.

למשל אצלי בסקודה פליסיה יש גלגל הגה כזה

פורסם
אותו גלגל ההגה נמצא גם בדגמים אחרים של אודי-פולקסווגן-סקודה-סיאט.

למשל אצלי בסקודה פליסיה יש גלגל הגה כזה

...וזה אומר הכל על "ההגה הקטן" של הפולו הפסאודו-ספורטיבית.

:wink:

MCS 2008

פורסם
אותו גלגל ההגה נמצא גם בדגמים אחרים של אודי-פולקסווגן-סקודה-סיאט.

למשל אצלי בסקודה פליסיה יש גלגל הגה כזה

...וזה אומר הכל על "ההגה הקטן" של הפולו הפסאודו-ספורטיבית.

:wink:

 

לפחות לא חולקים את אותו גלגל הגה עם אוטובוס של מרכבים...

:D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...