Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף הוחלף ההגה המגעיל של ה 306 (לטעמי ולטעם אחרים) בהגה קצת יותר הגיוני קטן ויפה, 106 ראלי דור 2, המון תודה לירון על ההגה, נראה פיצוץ

 

ההבדל הוא שהוא נוח יותר וקטן יותר

hege.jpg

פורסם

ואיך ההתנהגות והתחושות עכשיו מההגה החדש?

כמה כ"ס זה מוסיף? :) חחח

ואחלה עץ ריח

תתחדש :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סוף סוף הוחלף ההגה המגעיל של ה 306 (לטעמי ולטעם אחרים) בהגה קצת יותר הגיוני קטן ויפה, 106 ראלי דור 2, המון תודה לירון על ההגה, נראה פיצוץ

 

ההבדל הוא שהוא נוח יותר וקטן יותר

 

 

נראה יפה מאוד

 

אבל זה הגה של ראלי דור ראשון עם כרית אוויר?

 

כי אני זוכר שבמכוניות של ישי וגל ההגה שונה...

פורסם
ואיך ההתנהגות והתחושות עכשיו מההגה החדש?

כמה כ"ס זה מוסיף? :) חחח

ואחלה עץ ריח

תתחדש :)

 

הינה תמונה של ההגה הישן..

 

אגב ליביו "זה ככה אמור להיות , זה משמן את הבוכנות , זה לא שהסטארטר שלו עומד למות או משהו" :)

old.jpg

פורסם

זה הגה של איקס אס אי עם כרית אוויר.

ראלי הגיעו בלי כריות אוויר לזיכרוני.

 

ותנקה קצת את האוטו, כמו דיר חזירים בפנים. :twisted:

פורסם

זה הגה של ראלי 96.

 

יש לה כרית אוויר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
זה הגה של ראלי 96.

 

יש לה כרית אוויר.

 

XSI

פורסם
זה הגה של איקס אס אי עם כרית אוויר.

ראלי הגיעו בלי כריות אוויר לזיכרוני.

 

ותנקה קצת את האוטו, כמו דיר חזירים בפנים. :twisted:

 

 

בשנת הייצור האחרונה של הראלי דור ראשון יש כרית אוויר ובראלי דור שני יש גם.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אל תהיה ניגר טלאור ותקשיב למאסטר.

 

אם אני זוכר נכון אני אפילו יודע מאיפה בדיוק ההגה הזה הגיע... :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ממש במקרה פגשתי חבר שלי עם ראלי 96 דור ראשון

ואכן היה לו בדיוק כזה הגה.

 

בקשר ל306, ההחלפה מתבקשת, היה לי כזה הגה ב306 והוא פשוט מגעיל ת'שועלים.

 

אגב, אורן , יש לך לפרוט לי 20 שקל?

ראיתי שיש לך שם כסף קטן :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יפה.

אז יש לך הגה של ראלי דור ראשון.

אכן כך... והוא גם הגיע בדגמים מסוימים של 306 (שנתונים

1996 ו-1995 לערך).

 

לצערי, זהו אחד ההגאים המכוערים ביותר של פיז'ו בשנים האחרונות... :roll:

 

Dscf0024.jpg

ההגה הקודם לו המופיע לעיל, ללא כרית האוויר וההגה שהחליף אותו (דור 2 עם כרית אוויר,

כפי שמופיע מטה) יפים יותר.

rallye_interior_pas.jpg

 

למרות זאת, ההגה יפה יותר משני החישורים המקורי.

תתחדש :!::D

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...