Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

אני בעל שברולט קווליר שנת 96, עם 92,000 ק"מ.

אני גר באילת, ולפי מיטב ידיעתי הרכב לא עבר טיפול ב10,000 האחרונים שלו,

בעל הרכב לפני (יד ראשונה) היה מכונאי.

 

1. כל כמה ק"מ מומלץ לעשות טיפול?

2. איפה יש מוסכים באזור המרכז, פרט למוסך המורשה, שמומלצים בנוגע לאמריקאיות?

3. בנוגע לאכילת דלק, כמה האוטו אמור לאכול?

לבנתיים 7ק"מ ל1 ליטר (FULL מזגן, בתוך אילת)

13 ק"מ ל1 ליטר (מזגן, כביש הערבה)

 

תודה רבה

יונתן שגיא הוכמן

פורסם
שלום !

אני בעל שברולט קווליר שנת 96, עם 92,000 ק"מ.

אני גר באילת, ולפי מיטב ידיעתי הרכב לא עבר טיפול ב10,000 האחרונים שלו,

בעל הרכב לפני (יד ראשונה) היה מכונאי.

1. כל כמה ק"מ מומלץ לעשות טיפול?

2. איפה יש מוסכים באזור המרכז, פרט למוסך המורשה, שמומלצים בנוגע לאמריקאיות?

3. בנוגע לאכילת דלק, כמה האוטו אמור לאכול?

לבנתיים 7ק"מ ל1 ליטר (FULL מזגן, בתוך אילת)

13 ק"מ ל1 ליטר (מזגן, כביש הערבה)

תדירות הטיפולים המומלצת רשומה בחוברת של UMI שהיית אמור לקבל

עם הרכב. אם לא קיבלת קפוץ למכונאי וראה אם יש לו אותה.

אם אין, דבר עם מוסך מורשה UMI והם יישמחו לתת לך חוברת כזו.

(אתה הרי הפרנסה שלהם :wink: ).

 

הצריכה נשמעת הגיונית לחלוטין.

בצע ניקוי מערכות עם K44 והחל לשים תוסף באופן קבוע והצריכה

תשתפר ככל הנראה.

עבור על כל ההודעות הישנות בפורום להסברים מלאים, כמו גם בקישור הדביק

שלמעלה (דף קישורים), של איציק נ.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
שלום !

אני בעל שברולט קווליר שנת 96, עם 92,000 ק"מ.

אני גר באילת, ולפי מיטב ידיעתי הרכב לא עבר טיפול ב10,000 האחרונים שלו,

בעל הרכב לפני (יד ראשונה) היה מכונאי.

1. כל כמה ק"מ מומלץ לעשות טיפול?

2. איפה יש מוסכים באזור המרכז, פרט למוסך המורשה, שמומלצים בנוגע לאמריקאיות?

3. בנוגע לאכילת דלק, כמה האוטו אמור לאכול?

לבנתיים 7ק"מ ל1 ליטר (FULL מזגן, בתוך אילת)

13 ק"מ ל1 ליטר (מזגן, כביש הערבה)

תדירות הטיפולים המומלצת רשומה בחוברת של UMI שהיית אמור לקבל

עם הרכב. אם לא קיבלת קפוץ למכונאי וראה אם יש לו אותה.

אם אין, דבר עם מוסך מורשה UMI והם יישמחו לתת לך חוברת כזו.

(אתה הרי הפרנסה שלהם :wink: ).

 

הצריכה נשמעת הגיונית לחלוטין.

בצע ניקוי מערכות עם K44 והחל לשים תוסף באופן קבוע והצריכה

תשתפר ככל הנראה.

עבור על כל ההודעות הישנות בפורום להסברים מלאים, כמו גם בקישור הדביק

שלמעלה (דף קישורים), של איציק נ.

 

דניאל

 

גם לי מתקרב טיפול בקרוב, איזה תוסף להתחיל לשים בקביעות ? (פיז'ו 306)

פורסם
שלום !

אני בעל שברולט קווליר שנת 96, עם 92,000 ק"מ.

אני גר באילת, ולפי מיטב ידיעתי הרכב לא עבר טיפול ב10,000 האחרונים שלו,

בעל הרכב לפני (יד ראשונה) היה מכונאי.

1. כל כמה ק"מ מומלץ לעשות טיפול?

2. איפה יש מוסכים באזור המרכז, פרט למוסך המורשה, שמומלצים בנוגע לאמריקאיות?

3. בנוגע לאכילת דלק, כמה האוטו אמור לאכול?

לבנתיים 7ק"מ ל1 ליטר (FULL מזגן, בתוך אילת)

13 ק"מ ל1 ליטר (מזגן, כביש הערבה)

תדירות הטיפולים המומלצת רשומה בחוברת של UMI שהיית אמור לקבל

עם הרכב. אם לא קיבלת קפוץ למכונאי וראה אם יש לו אותה.

אם אין, דבר עם מוסך מורשה UMI והם יישמחו לתת לך חוברת כזו.

(אתה הרי הפרנסה שלהם :wink: ).

 

הצריכה נשמעת הגיונית לחלוטין.

בצע ניקוי מערכות עם K44 והחל לשים תוסף באופן קבוע והצריכה

תשתפר ככל הנראה.

עבור על כל ההודעות הישנות בפורום להסברים מלאים, כמו גם בקישור הדביק

שלמעלה (דף קישורים), של איציק נ.

 

דניאל

 

גם לי מתקרב טיפול בקרוב, איזה תוסף להתחיל לשים בקביעות ? (פיז'ו 306)

 

LM כל 2K

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...