טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
לקראת הפרויקט הבא שלי, מד סל"ד דיגיטלי... אני צריך לדעת איך עובד מד סלד, למה הוא מתחבר, מה מוציא החיישן שאליו הוא מחובר... כל מה שאתם יכולים לשתף...
הודעה אחרונה מאת אמיר ט, -
- 0 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
ריח מאוד חריף חזק ומסריח שנכנכס לאוטו ברגע שפותחים חלונות!! אני לא יודע מה הריח (לזהות אותו) יתכן שמן שרוף..? ולמה אני אומר את זה? יש נזילת שמן בין הגיר לקרטר + צינור שמן רך מאוד ושמנוני (לא חסר שמן מנוע בכלל) כנראה שמן גיר. עכשיו הריח לא בא מתא המנוע אלה מ האגזוז עצמו. הוא ממש מחניק. לכן אני עם מזגן בנתיים. מבחינת עשן - אין עשן בכלל בכלל. לא לבן לא שחור (למרות שזה דיזל והוא צריך קצת לעשן) עוד אופציה: שיפצתי משאבת סולר - מייד לאחר השיפוץ ניהיה הריח הזה. מה זה יכול להיות? מבחינית נסיעה - אין שום בעיה מבחינת משחק בטורים ורעידות - כבר אין המנוע עובד עגול. אם יש לכם הצעות משהו או ניסיון עם דברים כאלה - תודה מראש
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חבר שלי בעל מכונית מוצובושי סופר לנסר הקיצר הוא שם מים בשפריצרים ובששך הזמן נוצרו כתמים שלא יאמנו , מאבנית. פשוט רואים מנקודת ההתזה של השפריצר כמו צל של מים על המכסה מנוע, אבל הצל הוא אבנית.. קצת קשה לתאר את זה כי זה משהו שלא ניתקלתי בו מיקודם. הקיצר כל המכסה מנוע התכסה בזה כי המים נזלו והכל נהיה אבנית.. חשבתי לשפוך מים חמים עם מסיר אבנית אבל אולי זה ידפוק את הצבע, לא? יש איזה חומרים שאפשר להשתמש בהם? מה עם הCOLOR BACK?(משהו בסגנון..)( עוד משהו, החכם נתן עם האוטו נשיקה לעמוד ברזל.. הקיצר 5 שריטות עצבניות על הצד של הדלת הימנית, יש פתרון חוץ מצביעה מחדש?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו יודע כמה עולה להוסיף מזגן לפג'ו 106 XSI שנת 93? ומאיפה אפשר להשיג???
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
יש לי כזה מצב שלג, שנועד לצאת במהירות מהשלג. כידוע, השלג היחידי בארץ הוא בחרמון ואני לא עושה את השישי שבת שם כתוב בספר שזה עוזר לפתיחות, את המצב ספורט כבר ניצלתי , השאלה מה עם המצב שלג?
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
- 0 תגובות
- 800 צפיות
מישהו יודע איפה אני יכול לצבוע את הפג'ו? לתת לי שם של מקום טוב וכמה עולה צביעה רגילה רק של צבע אחד!
הודעה אחרונה מאת Peugeot 106, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי איזה פעולה הפילטר עושה? וכיצד אני מנקה אותו? ולתת לי תמונה שלו
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אם למישהו במקרה יש תמונה של משאבת שמן הודה אם תפרסמו אותה תודה תומר
הודעה אחרונה מאת T-BONE, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בערך מהיום הראשון שהתחלתי לנהוג... יש לי ויכוח מתמשך עם כמה חברים על הסיטואציה הזאת ... ואולי למישהו יש תשובה חד משמעית ???..... ככה... כשאתה מחכה למישהו מתחת לבית... לכבות את המנוע ... ואז להתניע ... או להשאיר את המנוע רץ ? מה חוסך יותר דלק ?... מצד אחד מנוע דולק ... לוקח דלק... מצד שני תמיד אומרים לי שהתנעה לוקחת הרבה דלק ... למישהו יש תשובה ברורה ? תודה !!! ניר.
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
-
מוט מיצב
מאת 106 rallye- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי ראלי 1600 עם קפיצי המנכה..35 ממ.. כדי לשים מוט מיצב מה זה יתן לי לרכב.? בסיבובים קטנים או במהירות גבוהה בסיבובים גדולים...!! ואים הרכב לא יחליק לי כי עכשיו אני מרגיש שבקדימה של הרכב טיפה מחליק...!! ואיפה הכי כדי לשים מקדימה אחורה..? למטה למעלה..? תודה רבה...גיא 106 ראלי
הודעה אחרונה מאת 106 rallye, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברשותי דייהטסו שרייד שנת 92 , מנוע 1300. בדר"כ הרכב אמין למדי וסופג רק טיפולים שגרתיים. בתקופה האחרונה (חודשיים, שלושה) חלה עליה די משמעותית בצריכת הדלק. אני עוקב אחריה תמיד ובדר"כ הרכב אוכל בסביבות ה-14 ק"מ לליטר. כיום ירדנו לאיזור ה-12 ק"מ לליטר ואפילו קצת פחות מזה. לפני 3 חודשים החלפתי משאבת דלק וההשערה הלחלוטין בלתי מקצועית שלי היא שאולי יש קשר בין ההחלפה הזו לצריכת הדלק?? אגב לא נראה לי שמדובר בבעיה בקרבורטור אם במקרה תחשבו על זה, ניקיתי אותו לפני שנה וחצי (מה שמאד עזר) ובדקתי אותו שוב עכשיו -אמרו שהכל בסדר.
הודעה אחרונה מאת liran12, -
שאלה. האם צריכת שמן של כ-1 ליטר ל-7000 ק"מ היא סבירה כשבאתי למלא שמן שמתי לב שיוצא אדים מפתח מילוי השמן במנוע, האם זה תקין מנוע 1500 שנת 90. תודה
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בפי שאתם מבינים הרכב שלי הוא סקסו. החיבור החשמלי למצבר הינו הברגה וחבל לי לוותר עליו. לא מצליח למצוא מצבר עם קטבים שהם הברדות כמו המקורי. מישהו ראה ???
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! יש לי רנו קליאו אוטומט שנת 96 דגם אר טי והשאלה שלי למה במהירות של 150 האוטו מת ולא סוחב יותר זה די מוזר כי האוטו לא ישן והמנוע שלו במצב ממש טוב. הדבר האירוני כאן שהסקלה שלו מראה עד 220 (כן בטח) הוא גם מגיע למהירות כזאת. אם מישהו יודע משהו בנושא נא להגיב או לעזור לי.
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. ברשותי פיז'ו 206 XS והיום הכנסתי את הרכב לטיפול של שנה שנייה. בטיפול הראשון עשו חריטה לדיסקים הקדמיים וכנראה שהיום הם יוחלפו המחיר שהוערך הוא 1800 להחלפת דיסקים ושמן בלמים. הבעתי חוסר שביעות רצון ועכשיו רציתי לשאול לפני שאני משלם האם המחיר הוגן? תודה מראש אריאל
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איפה נמצאות או על איזה חלקים המערכות הבאות מתפרסות ברכב: מערכת הדלק, מערכת הסיכה,מערכת הצתה, מערכת טעינה, מערכת התנעה, מערכת העברת כח האם מערכות אלו נמצאות במנוע ואם כן באיזה חקים(גוף מנוע, אגן שמן, ראש מנוע). ובאיזה חלקים שלח הרכב נמאים המערכות הבאות: מערכת קירור, מערכת חשמל, תת מערכת רווחה, מערכת טעינה, מערכת תאורה, מערכת העברת כח, מערכת הסעה, מערכת היגוי, ממסרה סופית, מערכת בלמים. בתודה תומר
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בזמן האחרון יש לי המון עישון מהאגזוז... לי נראה שזה בגלל שעברת לדלק 96 לאחר ששמו באוטו 95 כל החיים שלו... עברתי ל96 בגלל שאמרו לי שאולי זה יעזור בצריכת הדלק (זה לא עזר!!) עכשיו כשאני מתניע את האוטו יוצא עשן בכמויות ענקיות!!! זה ממש מפחיד אותי... האם זה בגלל שעברתי ל96? אם אני אחזור ל95 זה יעבור? עוד שאלה... 44K - זה גם לקרבורטורים? האם זה עוזר למכוניות קרבורטור? האוטו : סוארו לגאסי שנת 91 אוטומט 1.6 עברה 230 אלף ועדיין נוסעת מצויין!
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכם. האוטו המדובר הוא סוזוקי בלנו 97, עם 85000 ק"מ. הוא עבר טיפול לפני כ7000 ק"מ, ובטיפול הוחלף\הוסף שמן מנוע. בדקתי היום שמן עם המדיד, ואם נחלק את הטווח בין סימון המינימום והמקסימום לשלושה חלקים שווים, אזי שהשמן מגיע רק לקצה השליש הראשון - כלומר שני שליש בין המינ. למקס. חסרים.. האם זה סביר? האם להוסיף? מה גורם לזה?.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי רכב מסוג אימפרזה טורבו. לפני כשבוע התקנתי ברכב אינטרקולר קידמי : כולל צינורות מינרוסטה וסליקון ומאז האוטו לא עובד לי עגול והאוטו מקרטע לי בדקתי את הצינורות אם אם אטומות והכול אטום כמו שצריך (יש לציין שהפילטר המקורי הוחלף בפילטר אוויר פתוח, שניראה לי משבש את החיישן אוויר). מה צריך לעשות איך ניתן לפתור את הבעיה הזאת??
הודעה אחרונה מאת alonsay, -
-
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
לאחרונה שמו דוקרנים חדשים ופסים זוהרים (לא במפר של ממש- אלא פס קטן בולט) בשער ישוב שאני נוסעת בו יומיום. היה פעם שרשור לגבי במפרים שבו ההמלצות היו לעבור עם כל הגלגלים ולא לנסות לעקוף מהצד מכיוון שזה יכול להזיק למתלים. לגבי דוקרנים ופסים, מה מומלץ?
הודעה אחרונה מאת asiz, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כמה יעלה לי רדיאטור חדש ל-309?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
ציפ לרכב
מאת 106 rallye- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
רציתי לדעת עם זה נכון שציפ מוסיף 10 אחוז מהכוח של האוטו...? ברכב אטמוספרי תודה ...גיא 106 ראלי
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 5 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
כשקניתי את האוטו היה כתוב בטופס הבדיקה "קלאץ' מחליק". מכיוון שנהגתי בו קודם ולא הרגשתי, התעלמתי מזה ולקחתי את האוטו - ואכן, לא טעיתי - יש לי את האוטו כמעט 3 שנים ועד השבוע לא הייתה הרגשה של קלאץ' מחליק (מה גם שידעתי שאפשר לחיות עם זה, עובדה שסחבתי 10,000 ק"מ באופנוע עם קלאץ' מחליק עד שהחלפתי אותו). לפני כשבוע החלה הרגשה מוזרה של חוסר סחיבה, בעיקר בתאוצה ביציאה מסיבוב וכשעוזבים את הקלאץ'. כשאני מנסה לאמת את זה שהקלאץ' אשם, ע"י לחיצות פתאומיות על הגז בעת נסיעה, האוטו כן מגיב (מחוג המהירות עולה ביחד עם מחוג הסל"ד) - אבל בכל זאת מידי פעם יש לי פתאום הרגשה של פול גז בניוטרל. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה הרכב השתנק לי היום משהו כמו 4 פעמים, התשתנק כאילו אין דלק, אבל העניין הוא שיש,ואפילו מיכל די מלא. הרכב עובד על קרבורטור, הוא נכבה, חיכיתי איתו איזה 10 דקות והמשכתי ליסוע כרגיל, עד ההשתנקות הבאה. אחרי ה 4 פעמים פשוט נסעתי משהו כמו 25-30 ק"מ בצורה חלקה. מה אתם חושבים שיכול להיות העניין, סתימת דלק ? או אולי בעיה במצתים ? (מגעי חשמל או משהו?). מישהו יכול לעזור ? כי אם אני יקח אותו למוסך עכשיו, יגידו לי "שמע הוא עובד בסדר גמור". איזה תוסף אולי יכול לעזור לי ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום אני מסתובב עם בעיה ברכבי כבר מספר חודשים. הבעיה היא שיש רעידות בהגה בזמן בלימה (אך ורק בזמן בלימה, כשאינני בולם הכול דופק מצוין). עכשיו, החלפתי דיסקיות ופדים כבר אין ספור פעמים, תמיד יש הקלה של התופעה (במיוחד לאחר החלפת פדים) אך לאחר כשבועיים-שלוש הבעיה שוב חוזרת. הרכב נוסע כ-400-500 ק"מ לשבוע, אם זה משנה משהו... תמיד הבעיה מופיעה במהירויות גבוהות 80 קמ"ש וצפונה, ככל שעולים, כך הרעידות יותר חזקות... יש למישהו מושג מה הבעיה יכולה להיות?! האם אני יכול לדרוש מהמוסך החזר כלשהו או השתתפות בעלות על התיקון(ים) שהיו (ושיבואו לאחר מציאת הבעיה)? בתודה מראש רמי
הודעה אחרונה מאת mike, -
-
לבדוק את מפלס המים במצבר - דחוף. מבחינת מזג אויר, החודשיים האחרונים לא עשו טוב למצבר, תוסיפו לכך את השימוש האינטנסיבי במזגן - והרי לכם נוסחה מצויינת לייבוש המצבר. יש לפתוח את הפקקים ולוודא שכל התאים מכוסים בנוזל. אם חסר, למלא במים מזוקקים בלבד עד שהתאים מכוסים כמו שצריך. איציק
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
בעיה ברדיטור!
מאת T-BONE- 3 תגובות
- 868 צפיות
דיאסטו שרד שנת 91 , יש כניסת אוייר ברדיאטור והמים יוצאים ומתחממים. האם הבעיה בראש המנוע??
הודעה אחרונה מאת T-BONE, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחפש מגנזיום ל106 שלי. אם יש למישהו רעיון או ידע איפה אפשר להשיג כאלה לא חדשים אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת arielsnv, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, קניתי לפני שבוע 106XS שנת 96 בצבע כסף. האוטו די שמור , במיוחד מבפנים אך מבחוץ, מה לעשות, המצב לא כל כך טוב. יש דפיקות קטנות ומעצבנות, הצבע בגג שרוף לגמרי ועוד .... מישהו יודע כמה יכול לעלות לעשות לה פחחות וצבע מחדש. ואם כן אז האם זה מוריד לי מערך הרכב. ועוד שאלה - היכן אני יכול למצוא מגנזיום וצמיגים יד שניה ומה הגודל החוקי של ג'אנטים שמותר על הרכב הזה ( היא נפח 1400 אם זה משנה ). תודה
הודעה אחרונה מאת arielsnv, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא יודע אם זה המקום המתאים להודעה הזאת, אבל הייתי היום ב-Ace סניף פולג, באזה"ת של נתניה וכשהגעתי לקופות ראיתי את ה-STP Super Concentrated Injector Cleaner במבצע, ככה שהוא עולה 9.99 שקלים חדשים במקום 36 באוטודיפו. בטח יש כמה אנשים בפורום שעשויים להיות מעוניינים בזה במקום לתת לאוטו-דיפו להרוויח מאות אחוזים על גבינו.
הודעה אחרונה מאת akurtser, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 535 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נולד לליסינג
- SlowRide
- sperial
- djmeir13
- chrono
- DanielGangsta
- TheArcane
- daniel.asu
- danbr
- gpm11
- lanosforce
- Sh123454
- yahaga
- Assafo2
- ברווז
- Shmelov
- אהרן ג
- eladns
- פינדר
- falou
- davemustaine87
- חד אופן
- itzik123
- שביט
- גור אדם
- אלעדית
- David32
- RedLabel
- asmily
- Lexicon
- omerkot
- Supertigre
- itaysamurai
- Itzik-b
- yoni2sh
- אבי ים
- שחר 1
- פריג'י
- Pika007
- RBRB
- farkash7
- yoav911gt2
- במבליק
- BRAVO_SX
- matan_mil
- ArikB
- hans
- yossiaviel
- Igalz
