טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ה-205 שלי, התחילה לאבד מיים, בצורה רצינית. זה התחיל אתמול: במהלך יום אחד, המיים יורדים מ-MAX עד ל-MIN. מה שמוזר, המיים לא יורדים מתחת לקו של ה-MIN, מה שאומר שאם אני ממלא רק טיפה יותר - אני מאבד פחות נוזלים.. אין בועות בשמן , אין איבוד שמן, והרכב עשה לפני 3K קילומטר טיפול קטן. כמו כן, לפני כשנה הוחלפה משאבת המיים. האם יש כאן אנשים שיוכלו לחוות דיעה? אה,ולפני הצעקות.. מחר אני לוקח את הרכב למוסך, אבל בכל זאת רציתי להכין שיעורי בית לפני שאני מגיע אליו..
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
שלום. ריפוד הגג במכונית שלי נהרס לחלוטין ומעל לראשי תלויים אניצי פשתן חומים המחוברים בצורה מפוקפקת זו או אחרת לגג. ברצוני להתקין ריפוד חדש. האם אפשר לעשות זאת אצל רפד רגיל? ואם כן, כמה פרוייקט כזה אמור לעלות?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שוב שלום, "קניתי" אלפא 33 שנת 90. ה"קניתי" נכתב כך היות ולא שילמתי דבר לבעל הרכב (חבר שלי יותר מעשור) הוא קנה את האלפא גמורה לגמרי. החליף צמיגים, מצבר, אלטרנטור, משאבת מיים, רדיאטור...ועוד כמה דברים ששכחתי. כול זה לפני שנה וחצי. לפני 4 חודשים הוא אמר לי שהלך לו המנוע (עבד על 3 בוכנות ולא על 4) והלכה לו יוניט של קלאץ. (משהוא עם פין שדוחף את הקלאץ ????) מפה לשם המוסכניק היחיד שיש באילת לאלפות רצה 4000 על מנוע וקלץ. ואני קיבלתי את הרכב במחיר הזה. החלפתי לו את המנוע לפני שבוע...הוא מתחמם לי עד 100 מעלות בנסיעה רגילה ובמאמץ (עליות ארוכות של כמה קילומטרים ל110) חוץ מזה שאני לא לוחץ על הגז יש בקפייר מהאגזוז (אם בירידה שאני בהילוך אבל ללאו גז, או אם במישור בהילוך אבל ללאו גז) …
הודעה אחרונה מאת 1896, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כמה זמן היה פה איזשהו סקר שנשאל אם אנו מרקנים את האוויר בצמיגים וממלאים שוב וכל כמה זמן,לשאלתי למה זה נעשה,ומה זה נותן? תודה..
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, איך יודעים מה הגודל המקסימלי של ג'נטים שמותר להרכיב על הרכב? אין לי ספר רכב, והיבואן לא עוזר. האם יש אתר כלשהו? תודה רמי
הודעה אחרונה מאת orirami, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אתמול הרמתי את מכסה המנוע כדי לבדוק שמן, ושמתי לב לאיזשהו חלק עם סימנים של קורוזיה\אבנית עליו, אין לי מושג מה תפקיד החלק הזה ואשמח לדעת מה זה והאם יש סימן לתקלה כלשהי. (החלק המדובר הוא זה שברמכז התמונה הראשונה ועם סימנים ירקרקים משהו) תודה מראש. אלמוג נ"ב: לפני כשבוע הלכה לי משאבת המים ברכב, האם ייתכן ושני הדברים קשורים ? *שמתי את ההודעה בטעות בפורום הלא נכון, למנהלים - אנא הזיזו ל"טכני אחזקה וטיפולים*
הודעה אחרונה מאת akurtser, -
-
- 5 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הלך לי השלט (על תשאלו איך זה סיפור בין עצוב למצחיק) בכל מקרה אין שלט! יש לי את השלט ספייר ואני צריך להכין נוסף. אם למישהו יש מקום מומלץ לשכפול השלט באזור המרכז (אזור ת"א) אשמח לשמוע. מקום מוכר ואם אפשר גם זול. אבל עדיף מוכר על זול! ואם למישהו יש מושג גם לגבי עלות משוערת זה גם יהיה נחמד לדעת. גיא, שהשמיד את השלט....
הודעה אחרונה מאת F_B_I, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 791 צפיות
יש לי רכב ישן - מיני 1000 (רכב מדהים ) יש שם חלק שנידפק לי בשם starter solonoid זה נראה כמו יציקה של חלק אחד - השאלה שלי האם ניתן להחזיר דבר כזה לחיים ? תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
אני מעוניין לכוון את הקלאטש לרמה יותר נמוכה בדוושה אבל זה לא כמו בכל המכוניות שיש אום קטן שמסתובב על בורג ואז יש לנו כיוון זה כמו מוט ארוך בסוף הכבל עם גומיה בסוף שנטל על מגרעת שלא ניתן לכוון אותה בכל אופן אני מחפש עצה.
הודעה אחרונה מאת dimax, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 964 צפיות
שלום לכולם , אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ? לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ... זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ... מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ... בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ? תודה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לדעת האם אפשרי למצוא רפידות בלימה משופרות לכל אוטו? או שמייצרים אותן בעיקר למכוניות ספורטיביות? והאם החלפה רק של רפידות תיתן שיפור מורגש לבלימה? דרך אגב, הרכב הוא מאזדה 626 (אני יודע שאין לו שום קשר ספורטיבי, אבל זה הדבר היחיד שנראה לי הגיוני לשפר באוטו כזה)
הודעה אחרונה מאת Ford Prefect, -
-
שלום ל"ג בעומר שמח לכולכם ומקווה שאכלתם מצוין ועכשיו לעבודה.... לצערי הרב באחד הפקקים שנוצרו בגלל ל"ג בעומר רכב מסוג פ'גו 205 נכנס באחוריי, לדאבוני הרכב שלו נפגע בחזית פגיעות לא קלות אך (לשמחתי) רכבי ספג רק כ 2-3 שריטות בטמבון, האם יש צורך לקחתו לבדיקה או שזה מיותר ופאראנוידי? בתודה מראש רמי נ.ב במטוטה מכל הנהגים!!! אם אתם נוסעים בפקק או בכל מקום אחר ומדברים עם חברכם שנמצא ברכב לידכם אל תתקדמו כלל, עדיף מאשר להתקדם ולגלות מאוחר מדי שהרכב שלפניכם כבר עצר ממזמן (פקק, שכחתם?!).
הודעה אחרונה מאת gmb, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ראשית דבר זו היא הודעתי הראשונה בפורום - אז שלום לכ-ו-ל-ם ולעניין, ברשותי אפלאוז 90 L ידנית אשר עד לא מזמן נראתה סביל לגילה (אגב מאכנית מצבה משביע רצון ואף למעלה מזה), אולם לא כ"כ מזמן קרוב משפחה שלי עשה בא תאונה דיי מאסיבית (לא זו אף זו שעשה זאת בו בשבוע בו בוטל הביטוח המקיף... ). הנזק דיי מאסיבי ומסיבות תקציביות נמנעתי מלתקן זאת עד עתה, ובכן: כנף ודלת שמאלית אחורית (לשניהם מעיכה דיי מכוערת וסריטות רבות), כנף קדמית שמאלית + החתיכת פח שתחת מכסה המנוע (מעל הפנסים), דלת חמישית של תא המטען סנגרת בכוח וקושי רב ועקום (כאשר צידה השמאלי נותר מעט פתוח כך שהיא לא לוחצת על מתג הסגירה ולכן תמידית דלק לי אור ה"דלת פתוחה" עד אשר דחפתי שם גליל נייר טואלט), צד ימין של האוטו …
הודעה אחרונה מאת TheWizard, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
לקוח מכתבה ב http://www.auto.co.il (http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=441&SubjectId=80): "היא השימוש בנעילת ממיר המומנט הנכנסת לפעולה בכל מצב אפשרי, כדי לקבל חיבור ישיר (ופחות בזבזני באבדני-כוח ובצריכת דלק) בין המנוע לגלגלים. ברוב תיבות ההילוכים האוטומטיות, הנעילה מתבצעת רק בהילוך הגבוה � כאן הנעילה זמינה בכל הילוך." מישהו יכול להסביר מה זאת אומרת "נעילת ממיר המומנט"? בתודה מראש רמי
הודעה אחרונה מאת darkstar, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודבקו קישוטים על האוטו בעזרת סלוטייפ. הורדתי את הקישוטים ואת הסלוטייפ, אך נשאר דבק על הפח. מישהו יכול לייעץ לי איך להוריד את זה? (ניסיתי להוריד את זה עם אלכוהול, עם הציפורניים, עם מגבונים) תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת darkstar, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הבנתי שעים אני מחליף לראלי את המצערת צריך להחליף גם את המניפול כי הגודל נישאר אותו דבר ..!! ונכון שעם אני מחליף את המצערת ואת המניפול לגדול יותר שהיכנס יותר אויר... אז האוטו בטורים נמוכים לא יגיב טוב אבל שבטורים גבוהים הוא יהייה הרבה יותר חזק המומנט כיאלו משתנה? האם אני יוכל לקבל הסבר קל בתודה גיא 106 ראלי 1600
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
החל מהיום (19/5/2003) כל הודעה המכילה נתונים שגויים, השערות ו/או ניחושים תימחק ללא הודעה מוקדמת (בניגוד לדרך המקובלת בה חלקכם מקבלים הודעה פרטית עם נימוק למה ההודעה נמחקה). זו אינה דיקטטורה. זו גם אינה פרובוקציה. חלילה, איננו רוצים לפגוע בשום משתמש בשום דרך שהיא. נא לא להעלב. מטרת הפורום היא שאתם תפיקו תועלת מהידע של בעלי הניסיון ע"י שאלות, השתתפות בשירשורים ותמונות. כמו כן, חברי הפורום הוותיקים ו/או המנוסים יוכלו לסייע לכל אחד עם בעיה טכנית או המלצה לטיפול ברכב (בפן המכאני, תחזוקתי, קוסמטי וכד'). כל משתמש רשאי להמליץ, על פי ניסיונו האישי, על כל דבר שיחפוץ. נשמח לראות אינפורמציה חדשה וללמוד מבעלי ניסיון בכל נושא שהוא - רק חשוב מאוד להקפיד על תרבות דיון ומידע…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אנשים עזרו לי PLEASE אני מחפש PDF או דף אינטרנט עם מפרט טכני של קורולה שנת 2002 תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול שמעתי טיקטוקים במהלך הנסיעה- נשמע ממש כמו ציריה - אבל הנסיעה היתה ישר ולא בסיבוב, הטיקטוקים נשמעו גם בסיבוב. האם יתכן שזו ציריה? (מדובר בסובארו ג'סטי - כך שהסבירות גבוהה) כמו כן, הגומיות לא קרועות ואין רטיבות של שמן. אני ממש בדרך למוסך אבל אשמח לשמוע כיוונים אפשריים בשביל שיעורי הבית. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם ! איפה אני יכול למצוא מראת צד מפירוק לקורולה 2001 ??? צריך המלצות בדחיפות , תודה !
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
שלום רציתי לשאול אם מישהו יודע מדוע ההגה ננעל כאשר הרכב כבוי? רמי
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום קרה לי משהו מוזר באותו. יום שישי בלילה, אני נוסע בכביש 4 לכיוון תל אביב. מהירות נסיעה כ 80 קמ"ש. פתאום, מד סל"ד - אפס ומד מהירות - אפס. נורית STOP אדומה מהבהבת וכל נוריות האזהרה נדלקו. ( מד מרחק דיגיטלי מראה 6 פסים ------ ) ירדתי לשול והמנוע עדיין עובד אך במד הסל"ד כלום. מכבה ומחכה... מנסה להניעה, כלום. מחכה עוד דקה ואז מניעה. מאז זה לא חזר. 206XS, שמן מלא, מים מלא. הכל פיקס! 1. מה זה היה? 2. לבדוק בבדיקה ממוחשבת את האוטו?
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי סובארו ג'סטי , מזה תקופה אני מבצע טיפולים לבד - שמן , פילטרים ופלגים. ברצוני לדעת האם נדרש להחליף (לבדוק) פלטינות כל 10000 ק"מ או רק כשיש בעיות בהנעה? האם זה מסובך? בהנחה שיש לי חוש טכני ואני מטפל באוטו חופשי לבד. איך בודקים האם צריך להחליף? האם יש בדיקות כיוונים נוספים שנדרש לבצע במוסך - לדוגמא כיוון שסתומים? ברקסים אני דואג לבדוק ובמידת הצורך להחליף. שמן גיר , מים ברדיאטור ,רצועת טיימיניג, ורצועת אלטרנטור כנ"ל. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 876 צפיות
אהלך חברה ,לאחרונה יש לי הרגשה שהאוטו "עוצר" ומגיב לא כמו לפני כמה חודשים... מה הבעיה המשעורת ומחיר משעור? עוד דבר זה שהצמיגים לא הוחלפו אף פעם(כבר 3 שנים),והם נראים די יבשים לפי מה שהבנתי צריך להחליף ...אבל זה לא בתקציב של ההורים עכשיו.. שמתי לב שהצמיגים הקדמיים יותר שחוטים מהאחורים,האים כדי להחליף מקומות ואם כן באיזה סדר? תודה...
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
נורא מוזר!!! איביזה שנת 90 (בלי התחכמויות, נוסעת פגז) כשאני מגיע להילוך חמישי (100 קמ"ש) ולוחץ גז נשמע לפעמים רעש מוזר מאזור המנוע שנשמע כאילו יש חור באגזוז (בטוח לא אגזוז - אגזוז חדש) והאוטו לא סוחב... לאחר שאני משחרר רגל מדוושת הגז, נשמע אותו רעש רק חזק יותר ואז נרגע. מפה האוטו חוזר למצבו הרגיל. מה זה???
הודעה אחרונה מאת asiz, -
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מעוניין שהפנסים האחוריים של הקורולה 95 שלנו יהיו בצבע האוטו(צבע כסף). ראיתי הרבה מכוניות ברחבי האינטרנט שעושות את זה, בערך ומשאירות חלקים מסויימים לצבע האדום וכל אלה... איזה שיטות אתם מכירים יפות שאני יוכל להגיע איתם לתוצאה יפה...??
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יום שלישי אחרה"צ נסעתי לסידורים עם האוטו, שיצאתי מהחנות הבחנתי בשלולית קטנה של נוזל קירור מתחת לאוטו, לא היה בקרבת מקום נוזל קירור שאני יכול להוסיף, אז הנעתי ונסעתי לכיוון המוסך... בדרך המנורה של החום נדלקה לי לשניה אחת והתכבתה. המוסך היה סגור אז המשכתי לנסוע כבר עד הבית. למחרת נסעתי בבוקר למוסך, אמרתי להם שיבדקו נזילות במערכת הקירור, הם העלו את האוטו על הליפט בדקו ואמרו שהכל תקין ושאין נזילות הם אמרו לי שאולי המכסה לא אוטם טוב, או שמה שראיתי היה עודפים בקיצור בסוף החלפתי מכסה וקיוויתי שזה הסוף... יום חמישי בערב אני מגיע עם האוטו הבייתה מכבה את האוטו ולאחר שתי דקות אני רואה נזילה עצבנית של נוזל קירור !!! בערב חבר שלי(ELAD-RSI) בא והביא איתו נ…
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- 1 תגובות
- 978 צפיות
שלום, אולי יש פה בעלי אלפא זהה או מישהוא שיודע איפה אני יכול לקנות \ לצלם\ להוריד ספר יצרן \ ספר טיפולים לרכב הזה ? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת gmz 1.7 16v, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום האם זה נכון שהתנעות מרובות של מנוע דיזל גורמות לבלאי גבוה יותר מאשר במנוע בנזין. תודה
הודעה אחרונה מאת Rשף, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הסיפור התחיל כך, לא מזמן הסל"ד התחיל לטייל לו (עולה יורד עולה יורד....), הגעתי למוסך חשבנו וחשבנו והגענו למסקנה שזה ה-AFM, מכיוון שזה לא גרם לשום דבר אחר חוץ מלעלייה וירידה של הסל"ד בחרתי לדחות את התיקון. עבר כמה זמן והאוטו התחיל לדומם במקרים מסויימים. למשל, אם הייתי מגיע לרמזור ומכניס את הקלאץ' כשהסל"ד עוד לא הגיע לסל"ד המינימלי (שאגב באותה תקופה בחר להתייצב על 500-600!!! ) המנוע היה נכבה, אותו דבר היה קורה עם הייתי לוחץ על גז בניוטרל אז הסל"ד פשוט היה צונח והמנוע היה נכבה. התעצבנתי באתי למוסך, חשבנו וחשבנו וניקינו בית מצערת, לא עזר. מה שכן עזר היה זה סיבוב של הבורג שקובע כמה אוויר יכנס כשהמצערת סגורה, כיוונתי אותו, הוספתי אוויר והסל"ד המשיך לטייל כהרגלומבלי שהמנוע יד…
הודעה אחרונה מאת Syoma, -
-
מי מחובר 27 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 521 אורחים (הצג רשימה מלאה)
