טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
הבעיה שלי התחיל יום שישי בצהרים. אחרי נסיעה מאומצת באוטו קצת משיכות וכו' החנתי את האוטו אצל חבר ואז כשבתי לחזור הביתה האוטו פתאום לא הניע. ידעתי ישר שזה המצבר ולכן קראתי לחבר שיבוא להציל אותי. אחרי חיבור כבלים למצבר האוטו הניע בסיבוב סיווץ אחד. עכשיו לבעיה במצבר חדש בן חצי שנה , הוא של חברת שנ"פ ובחיים לא שכחתי אורות גג רדיו לאיזה שעתים ואלי פעם או פעמים את האור הפנימי של הרכב זה שנמצא בגג. אז למה האוטו לא הניע ? אני מבקש עזרה דחוף מאנשים שיוכלים לעזור לי. עוד משהוא יש לי אחריות של שנה , אני יכול ללכת לזה שמכר לי את המצבר ולדרוש ממנו שישים לי מצבר חדש? ואם כן איך אני מוכיח לו שהמצבר לא תקין כי האוטו עכשיו מתניע ונוסע רק אני מפחד שיום אחד זה יתפוס אותי לא…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אז הסיפור מתחיל ככה. 12 שצהריים נכנס בי דחף לקחת את הג'יפ של (גראנד ויטרה) לטיול קטן בחופי קיסריה. נכנס לחוץ מוציא אוויר מהגלגלים ומטייל לי בכיף. סיימתי את המסלול שלי, ובשביל לחזור חזרה הביתה צריך לעבור שביל מאוד נחמד עם חול עמוק, אבל לא יותר מדי עמוק (crv פורסטר ושאר ירקות עוברים שם עם קצת גז). פתאום ראיתי שיש סלע ענק באמצע השביל אז ברחתי ימינה ועליתי במהירות של 15 קמ"ש לערך על גבעה קטנטנה, הכול טוב ויפה. אני מנסה לרדת מהגבעה בעדינות, ואני רואה שהרכב לא זז - שקעתי! טוב יוצא החוצה- המצב עגום, שני גלגלים באוויר, כידוע לכם אין נעילת דיפרנציאל. טוב, הלכתי להסתובב לחפש קרשים כדי לחץ את עצמי וכל מה שמצאתי זה כמה בקבוקי ליטר וחצי- לא ממש הועיל. השארתי 5 psi בג…
הודעה אחרונה מאת Meishar84, -
-
דוד אחורי FREEFLOW 1 2
מאת RedR- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הלכנו אני וחבר לאגזוז סנטר בהרצליה פיתוח ( ליד נאפיס ) ואני מצאתי שם אגזוז ANSA בדיוק כמו שרציתי ( כמו שיש ללירן בערך ) וחבר שלי מצא שם דוד אחורי המותאם על פי הספר של ANSA לרכב שלו ( A3 1.8 ) , הגענו שנינו על מדים ובגלל ששנינו קונים סגרנו איתו מחיר טוב , הוא עוד לא יודע שאנחנו נוריד אותו עוד במחיר אחרי ההתקנה בקיצור , רשמים יבואו בהמשך
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
במסגרת פינתנו "גם ליפניות יש בעיות קטנות ומעצבנות" אני רוצה לספר שאתמול משכתי בידית של פתיחת מכסה המנוע. הוא זז קצת, אבל לא ניתן היה לכניס יד מתחת כדי לשחרר את הנעילה. ביצעתי מספר נסיונות של סגירה חזרה ופתיחה, עד שהצלחתי לפתוח. במכונית אמור להיות מותקן נועל מכסה מנוע, אך הוא מעולם לא פעל. אני חושב שגם אין קשר, כי גם לאחר שהנעתי לא הצלחתי לפתוח את מכסה המנוע.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 2 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
תופעה מוזרה באוטו של אחותי, הברקסים חורקים כאשר בולמים ברברס אך לא בבלימה בנסיעה קדימה... מישהו יודע מה זה יכול להיות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת y-k-r, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
במספר הימים האחרונים שמתי לב באוטו שלי נוטה לתת היגוי וכמעט הפסיק לחלוטין לזרוק תחת. בדקתי לחץ אוויר (26 בכל הצמיגים) והוא היה תקין. צמיגים הוחלפו לפני חודש וחצי. מה יכול לגרום לתופעה המרגיזה האם כיוון פרונט (לא נעשה מזה שנה וחצי) יפתור את הבעיה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ZisoButts, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפי הרעש אני מרגיש שהגיעה הזמן להחליף או לשפץ את משאבת המים . השאלה שלי היא מה כדאי לעשות לשפץ או להחליף? מה בערך הנזק לכיס? והאם זה נורמלי שהלכה המשאבה לאחר 66 אלף ו 8 שנים? תודה.
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
לפני זמן מה, הודות לאיזו שלולית קטנה ותמימה, ועוד כל מיני גורמים שונים ומשונים, מצאתי את עצמי, עם האוטו, בתוך מעקה בטיחות. עד היום אף גורם לא מוכן לתת לי תשובה חד-משמעית אם יש או אין פגיעת שילדה באוטו: מוסך, ביטוח, שמאי וכו'. כמובן שבשלב זה או אחר אני אעשה בדיקת מכירה לאוטו, אבל השאלה היא האם אני יכול לדעת כבר עכשיו? ראשית, אני מעריך שיש פגיעה משום שהתיקון עלה כמעט 40,000 ש"ח (איזה כיף שיש ביטוח!) עם ירידת ערך של 10%. תיאור הנזק, כפי שכתוב בדוח השמאי, הוא כדלקמן: פח חזית, דופן ימ' לתא מנוע, שלוחת מרכב קד' ימ', סף ימ', פח אח', שלוחת מרכב אח' ימ', ריצפת מטען. החלקים שמטרידים אותי הכי הרבה הם "שלוחת מרכב". מה זה בכלל? האם מדובר במה שנקרא "פגיעת קצה שילדה…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
במסגרת הפרויקט, התחלתי לשאול את עצמי שאלות של חוקיות. חשוב לי שהמכונית תעמוד בדרישות של בוחן רכב, שלא יהיו מקרים של הורדה מהכביש ושטויות כאלה - בעיקר כי זו הולכת להיות המכונית היומיומית שלי, ולא מכונית לסופי שבוע. עלו בי כמה שאלות: א. צמיגים - החלפה דורשת אישור מחלקה טכנית של יבואן + שינוי ברשיון הרכב. עד כאן אני יודע. ב. מנוע - שינוי ברשיון אני יודע שצריך, ומה צריך לפני כן? ג. מושבים - באקטים דורשים אישור ברשיון? הם בכלל חוקיים? ד. רתמות - דורשות אישור? מכון תקנים, משהו? איפה מתקינים רתמות, מקום בו באמת אפשר לסמוך על המתקין שישמור לי על החיים - בכל זאת, מדובר כאן בחגורות בטיחות. ה. הגה - אני יודע שהגה עם מתכת חשופה נחשב לא חוקי, אבל החלפת הגה בכללה לא צריכ…
הודעה אחרונה מאת Roy, -
יש צורך לקחת את הבייבי שלי למוסך לכמה דברים כגון: קורוזיה בית טרמוסטט טיימינג נזילות שמן קלות ברקסים גמורים החלפת מסנן דלק כיוון אורות מחפשת המלצה מניסיון למוסך מומלץ (מלבד ליטל...), עדיף מוסך עם מחירים כמה שיותר נורמליים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
מישהו יודע אולי אם ניתוק ה ABS אפשרי? ואם כן, איך? בתודה מראש נ.ב לא לדאוג חברה, זה לא נועד בשביל לעשות "שטויות"
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עדיף למי שיש ספר היינס אם יש קישורים באינטרנט מבקש להפנות תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מד הטורים לא עובד (סלחו לי אם אינני משתמש במונח הנכון, אני טרי בעסק) אצלי ברכב. איביזה 88, אגב. האם ישנה איזושהי דרך פשוטה לסדר אותו? בתודה ובסליחה מראש, נועם.
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
- 4 תגובות
- 938 צפיות
אתמול אני נוסע ומרגיש שהאוטו "מתאמץ" להאיץ (סל"ד גבוה = מהירות נמוכה). אני ממשיך לנסוע עד שאני מרגיש שאין אחיזה בין המנוע לגיר (עד כדי כך ששילוב להילוך + גז פשוט משאיר אותי במקום). ההערכה היא שהלך הקלאץ'. לפי מה שהבנתי אפשר לשים קלאץ' של ברלינגו באוטו (306 S16). מה לעשות? איזה קלאץ' לשים?
הודעה אחרונה מאת Ori, -
- 3 תגובות
- 932 צפיות
באזור המרכז... מתעסק עם פג'ו... אמין ... וכמה זול שאפשר !!! תודה.
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
הבד בדלתות
מאת nissan- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי רוצה להחליף את הבד שבדלתות כי שלי כבר דהוי ומגעיל לא משנה כמה ניקיתי אותו זה לא זה , אשמח לקבל רעיונות
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 924 צפיות
מישהו מכיר את המקום של שטיפת האוטו, FLASH, שנמצא ליד נחלים, בדרך לפתח תקווה. ??? אני מעוניין לעשות שם פוליש ו-וקס לאוטו שלי ומעוניין לדעת איך המקום, האם הוא טוב??
הודעה אחרונה מאת oO צינגלה Oo, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי! הרכב המדובר - קליאו RSI שנת 94 לרכב הוחלף קלאץ' לפני 68K ק"מ, יש לי את כל החשבוניות מיום רכישת הרכב כחדש ובחשבונית של החלפת הקלאץ' לא מצוין כי הוחלף מיסב לחץ. המיסב המדובר עושה רעש של חריקה ושריקה בכל פעם שהאוטו בניוטרל,בעבר הרעש לא היה נורא ולכן נאמר לי לא לגעת במיסב.... בימים אלו ממש המיסב מרעיש בצורה רצינית ואינו מתנהג כתמול שלשום... יש לציין כי הקלאץ' מפריד בצורה נורמאלית ולא עושה בעיות מיוחדות. נשאלת השאלה: האם לפתוח קלאץ' ולהחליף מיסב לחץ? אם כבר פותחים קלאץ' לא עדיף לעשות את כולו וגמרנו? אם כבר עושים קלאץ' אז אני צריך המלצות לגבי סוג הקלאץ' ואיפה לעשות את הטיפול הנ"ל (אולי חזי וכריסי…
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בימים האחרונים חלון הנהג בוולוו 940 שלי מסרב לעלות כדרכו מימים ימימה ועולה רק כמה מילימטרים בכל לחיצה על הכפתור שלו. החלון יורד ללא בעיה. החלונות כמובן מקוריים והרכב הוא משנת 1995 האם המנוע הלך האם אפשר להציל את המצב ע"י פעולת תחזוקה פשוטה תודה לעונים, צביקה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני שוקל להרכיב רביעיית פרוקסיז על ה-"15 של ה-405, וההתלבטות היא בין יוקו לטויו.
הודעה אחרונה מאת DanyG, -
שימוש ב ABS
מאת Romeo- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האים ניגרם נזק משימוש רב ב ABS? בנהיגה מאומצת יש בלימות חזקות וה ABS ניכנס לפעולה הרבה.
הודעה אחרונה מאת חיים_k, -
- 2 תגובות
- 783 צפיות
שלום לכולם , שאני נוסע במהירות נמוכה על אספלט גרוע אני מרגיש דפיקות די חזקות באזור הרגליים , שזחלתי מתחת לרכב לבדוק מה זה הסקתי שכנראה מדובר בתושבות שמחזיקות את זרועות ההגה , יש למישהו מושג מה הנזק או מה האיפיון המדוייק ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
או חייבים מוסך ?
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני בעלBX 1900 עם מנוע פיזו 405 היום פתאום המנוע לא נדלק (לא היה כול/קול מן הסטרטר). שחקתי במוט ההילוכים האוטומטי וגם טילטלתי את האוטו בהילוך- לא עזר הזמנתי גרר. היגיע הגרר אמר תדליק נשמע" הדלקתי במיידי. שאלות א. האם זה בטוח סטרטר או שיש עוד אפשרויות? ב היכן מומלץ לתקן וכמה יעלה ג. מה אורך חיי סטרטר? זה שלי בן 22 חודש נראה "צעיר" להחלפה! בתודה
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני צריך להחליף מדחס למזגן (מדובר באיביזה 88' אם אני לא טועה המזגן מקורי...) עכשיו רציתי לשאול על מה אפשר ליפול ? ז"א איפה הקטש קיבלתי הצעה מ-2 מוסכים שונים בהפרש של 700 ש"ח ולכן רציתי לדעת אם יש פה הבדלים? יכולים להביא לי מדחס משופץ משומש מפירוקיה וכו'? אשמח עם מישהו יספק לי קצת פרטים כי אני לא מכיר את הנושא ועוד שאלה קטנה.. על המנוע של האיביזה כתוב משהו כזה porche system האם הגיוני שתקעו באיביזה מנוע של פורשה? (המנוע חדש) אשמח לשמוע פתרון לתעלומה
הודעה אחרונה מאת NoamSP, -
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
מכוניתי היא פיאט אונו וברשותי ספר היינס. פתחתי את ספר היינס שלי בחיפושים אחר כמות שמן שצריך למלא אחרי החלפת שמן ופילטר ובטעות נתקלתי בנפח מיכל הדלק. מצויין בספר כך : 1372cc Turbo i.e -> 50 liters all other models ---> 42liters. לי אין את דגם הטורבו אלא את ה S70 בעל מנוע 1372 סמ"ק ועל פי הכתוב אמור להיות לי מיכל דלק של כ42 ליטרים. בעבר נדלקה לי נורית הדלק ואני התחלתי להלחץ, טסתי אל תחנת הדלק הקרובה ביותר ומילאתי "פול טנק", התוצאה הייתה 27 ליטרים, כלומר, הנורה דלקה כשהיו בטנק עוד כ 15 ליטר. היכן נעוצה הבעיה לדעתכם? האם במצוף? האם במד הדלק ? כמה עלול לעלות לי תיקון של דבר כזה והאם תתכן האפשרות שלארץ הביאו את המכונית הנ"ל עם מיכל דלק קטן יותר..…
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בזמן האחרון החריקות בכל פעם שאני בולם נהיו מטרד רציני. מדובר במין צפצוף גבוה כזה, אני מאמין שכולכם יודעים על מה אני מדבר. מבחינת רפידות הכל בסדר בארבעת הגלגלים, יש עוד כמה סנטימטרים טובים לשימוש... מישהו יכול לחשוב על סיבה אחרת לצפצופים האלו? אני מפחד שמא אני מפספס פה איזושהי תקלה רצינית שתהיה קשה לתיקון בהמשך הדרך. יש עוד סיבה, חוץ מרפידות גמורות, לצפצוף שכזה בבלימה?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני זמן די רב, התחילו להופיע לי כתמי חלודה קטנטנים על האוטו, מתחת לשלטי הפרסומת המגנטיים של החברה. מיד הורדתי את השלטים ודי שכחתי מהעניין. היום שטפתי את האוטו ושמתי לב ש: א. הנקודות ההן גדלו, היום ניתן להבחין בהן בקלות. ב. חלקים נוספים מהרכב (כאלה שלא היו מכוסים אף פעם בשילוט) מכוסים באותן נקודות חלודה (מדובר בעיקר בגג ובמכסה המנוע) כאשר הראתי למוסך את הכתמים הראשונים, כל אחד מצא תירוצים אחרים... המוסך טוען שניסה להוריד עם פוליש ולא הצליח - אני לא יודע אם הם ניסו, לא חייבו אותי על שום דבר שקשור לזה. לפני שאני הולך להשקיע אלפי שקלים בצבע חדש (מדובר כמעט בכל האוטו), אנא חוו דעתכם על המצב. האם מישהו יודע על פיתרון ועל דרך מניעה? (כשקניתי את האו…
הודעה אחרונה מאת z-man, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לפני פחות משנה (אני לא יודע בדיוק מתי כי אין לי קבלה.... ) ביקרתי במוסך חצר שהחליף לי דיסקים קדמיים, קאליפרים ורפידות מהמקוריים לסט מאווררים מ 106 ראלי. תחילה ביקשתי ממוסך ליטל, שעשיתי שם טיפול 10000, להחליף את הדיסקים, אבל הם - מוסך מורשה - לא היו מוכנים לבצע את ההחלפה, ולכן הגעתי לאחד מהחברה' שמטפלים במכוניות בחצר שהיה מוכן לעשות את ההחלפה. הסיפור בשני שלבים. הנה חלק ראשון. שבוע שעבר הגעתי למוסך שיאתרו מקור של רעשי צפצוף מהגלגלים הקדמיים. האבחון היה שהרפידות הקדמיות שלי היו גמורות לגמרי, ואף הגיעו עד למגע של נורית ההתראה, אלא שהחוט היה חתוך מהרפידה, ולכן לא קיבלתי התראה בלוח השעונים. הבחור באותו מוסך חצר לא טרח לציין בפני שאין חוטים, ולכן עלי להק…
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
מגעי אזעקה
מאת Danny4u- 0 תגובות
- 575 צפיות
טוב אז השאלה היא כזאת האזעקה שלי די חדשה אבל המגעים בדלתות איך שאני הבנתי לא עובדים איך אני יכול לסדר את זה? הכוונה היא שבוא נגיד חוץ מגלי נפח שוב גלי לא עובד תודה
הודעה אחרונה מאת Danny4u,
-
מי מחובר 27 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 521 אורחים (הצג רשימה מלאה)
