Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי מד דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכוניתי היא פיאט אונו וברשותי ספר היינס.

פתחתי את ספר היינס שלי בחיפושים אחר כמות שמן שצריך למלא אחרי החלפת שמן ופילטר ובטעות נתקלתי בנפח מיכל הדלק.

 

מצויין בספר כך :

1372cc Turbo i.e -> 50 liters

all other models ---> 42liters.

 

לי אין את דגם הטורבו אלא את ה S70 בעל מנוע 1372 סמ"ק ועל פי הכתוב

אמור להיות לי מיכל דלק של כ42 ליטרים. בעבר נדלקה לי נורית הדלק ואני התחלתי להלחץ, טסתי אל תחנת הדלק הקרובה ביותר ומילאתי "פול טנק", התוצאה הייתה 27 ליטרים, כלומר, הנורה דלקה כשהיו בטנק עוד כ 15 ליטר.

 

היכן נעוצה הבעיה לדעתכם? האם במצוף? האם במד הדלק ? כמה עלול לעלות לי תיקון של דבר כזה והאם תתכן האפשרות שלארץ הביאו את המכונית הנ"ל עם מיכל דלק קטן יותר..?

 

 

 

בתודה

דרור.

פורסם
אצלי המד נדלק כשיש 12 ליטר , וגם בסיבובים שהדלק זז לצד ואז כאילו אין דלק

 

מה הקשר למה שהוא שאל ?!

 

אצלי שלפוחית השתן זזה ימינה ושמאלה , ויש לה נטיות לקיפצוצים קלים בתת היגוי ...

 

 

לבחור עם האונו - או שהמצוץ שלך קצת מזייף , או שכיוונו באונו כטווח ביטחון שהנורה תדלק שנשארו במיכל רק 15 ליטר , ע"מ למנוע מצב בו תתקע ממש בלי דלק , זה ככה גם בוולקן של חבר , אל תתרגש .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אצלי המד נדלק כשיש 12 ליטר , וגם בסיבובים שהדלק זז לצד ואז כאילו אין דלק

 

מה הקשר למה שהוא שאל ?!

 

אצלי שלפוחית השתן זזה ימינה ושמאלה , ויש לה נטיות לקיפצוצים קלים בתת היגוי ...

 

 

לבחור עם האונו - או שהמצוץ שלך קצת מזייף , או שכיוונו באונו כטווח ביטחון שהנורה תדלק שנשארו במיכל רק 15 ליטר , ע"מ למנוע מצב בו תתקע ממש בלי דלק , זה ככה גם בוולקן של חבר , אל תתרגש .

 

תחמן אחד.. עניתי לו שאצלי זה ב 12 ליטר אז זה דיי הגיוני וכו..

פורסם
תחמן אחד.. עניתי לו שאצלי זה ב 12 ליטר אז זה דיי הגיוני וכו..

 

ענית ... יופי ... אבל הקשר לשאלה מקרי בהחלט !! הוא שאל לגבי אונו , הייתה לי אונו בעברי הרחוק ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

האמת , אצלי זה דיי דומה ... זה קרה בעבר , אבל ניקיתי קצת את המצוף אז זה ירד .

 

במקום להדלק ב 15 ליטר הוא נדלק ב 12 ליטר , לא משמעותי אבל נחמד לדעת את הנקודה המדויקת ... 8)

POWERD BY C....

×
×
  • תוכן חדש...